Ρουσόπουλος:Πάρτε και τον κατάλογο υπουργών του ΠΑΣΟΚ που ενέκριναν χορηγίες στη Μονή. Ημουν εγώ ηθικός αυτουργός και σε αυτά;

Ο Θ. Ρουσόπουλος, που παρατήρησε ότι ουδέποτε από το 1847 (όταν πρωτοεφαρμόστηκε ο νόμος περί ευθύνης υπουργών) «δεν υπήρξε αίτημα παραπομπής με μοναδικό στοιχείο την περιρρέουσα ατμόσφαιρα», είπε ότι το ΠΑΣΟΚ θεμελιώνει κατηγορίες εναντίον του, στηριζόμενο σε συκοφαντίες και ότι το μόνο πραγματικό γεγονός είναι η μακρόχρονη γνωριμία του και η πνευματική σχέση του με τον ηγούμενο της Μονής Βατοπαιδίου.

«Συνομιλώ και θα συνεχίσω να συνομιλώ με εκπροσώπους μονών και φορέων. Δεν έχει σημασία τι μου λένε σε αυτές τις συναντήσεις, σημασία έχει τι απαντώ εγώ» υπογράμμισε ο κ. Ρουσόπουλος.
Κάλεσε μάλιστα τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να πουν πόσοι έχουν πάει στη Μονή Βατοπαιδίου και πόσοι υπουργοί τους ανακηρύχθηκαν ευεργέτες της. Παρέθεσε δε, τον ακόλουθο κατάλογο υπουργών του ΠΑΣΟΚ που ενέκριναν χορηγίες στη Μονή:

1997: Κ. Λαλιώτης, υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, ενέκρινε 50 εκατ.

1999: Κ. Βρεττός, υφ. Γεωργίας, χορηγία 441 εκατ.

1999: Ι. Μαγκριώτης, υπ. Μακεδονίας-Θράκης, χορηγίες 20 και 70 εκατ.

2001: Γ. Πασχαλίδης, υΜα-Θρα, 30 εκατ.

1994: Κ. Τριαρίδης, υΜα-Θρα, 1 εκατ.

1999: Χρ. Πάχτας υφ Οικονομικών, ενέκρινε επιχορήγηση 996 εκατ. δρχ

«Τα ξεχάσατε; Μήπως ήμουν εγώ ηθικός αυτουργός και σε αυτά; Δεν έχει όρια η υποκρισία σας.
Με καλείτε να θέσω εκτός της ζωής και των σχέσεών μου όσους συνδέονται με το μοναχικό σχήμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Δεν θα προσαρμοστώ. Οι συκοφαντίες σας δεν θα περιορίσουν την ελευθερία μου» είπε ο κ. Ρουσόπουλος.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αντίο Θόδωρα, θα κυλάς για πάντα στην αποχέτευσή μας, θα υπάρχεις στις σκουπιδοσακούλες μας, θα ζείς στους εμετούς και τα κόπρανά μας.

Θα ζείς για πάντα στη θύμησή μας για όσα συντόνισες, για όσα είπες, για όσα έκανες, για όσα έκρυψες και για όσα - ολοι εσείς μαζί - μας φάγατε, για όσα εσείς τα απεχθή τρωκτικά της δημόσιας περιουσίας ροκανίσατε ώστε να πλουτίσετε σε μόλις μια θητεία...

Στον αγύριστο Θόδωρα, κακά ξεκουμπίδια, όχι όμως μόνο εσύ αλλά και όσοι μοιράζονται μαζί σου το αηθες της νοοτροπίας σου.

Ουστ παράσιτα και κόπροι.