Ρουσόπουλος: Αθλιες μεθοδεύσεις του κου Παπανδρέου προσωπικά. Ανομες και ανήθικες οι προσπάθειες του. Τρομοκράτησαν τα ανήλικα παιδιά μου.


Σε πολύ σκληρή γλώσσα, και με δριμεία προσωπική επίθεση κατά του Γιώργου Παπανδρέου, ήταν η απάντηση που έδωσε την Τετάρτη το βράδυ από τη Βουλή ο Θόδωρος Ρουσόπουλος, στην πρώτη του ευθεία, δημόσια τοποθέτηση μετά την εμπλοκή του ονόματός του στην υπόθεση του Βατοπαιδίου.
Ο υπουργός Επικρατείας απέδωσε στο ΠΑΣΟΚ "άθλιες μεθοδεύσεις που ξεπερνούν κόμματα και πρόσωπα και ζημιώνουν τους θεσμούς και τη χώρα", και στον πρόεδρό του "άνομη και ανήθικη προσπάθεια για αποκόμιση πολιτικού όφελους".
Ο κ. Ρουσόπουλος χαρακτήρισε "αθεμελίωτα έως αστεία" τα επιχειρήματα αξιωματικής αντιπολίτευσης για τη στήριξη της κατηγορίας προς το πρόσωπό του περί συντονισμού της υπόθεσης Βατοπαιδίου. "Κανένα πραγματικό δεδομένο δεν συνηγορεί υπέρ των θέσεων του ΠΑΣΟΚ" τόνισε και πρόσθεσε: "Σας καλώ να συνδέσετε και να στοιχειοθετήσετε από τα όσα αναφέρονται στη δικογραφία την εις βάρος μου κατηγορία, να δείτε και να δείξετε τώρα που έχετε τη δικογραφία σε ποια παράνομη πράξη είμαι ηθικός αυτουργός".
Στρέφοντας τα βέλη του κατά του Γ. Παπανδρέου, είπε ότι ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ στερείται σοβαρού πολιτικού λόγου και προτάσεων και ότι "απογυμνώνεται μέσα από μια πρακτική που αγνοεί κάθε κανόνα δικαίου και ηθικής", που στόχο -όπως ανέφερε- δεν έχει τον ίδιο, αλλά συνολικά την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό.
"Οπου δεν υπάρχει πολιτική, υπάρχει συκοφαντία" τόνισε ο Θ. Ρουσόπουλος και στη συνέχεια, απευθυνόμενος σε προσωπικό ύφος στον Γιώργο Παπανδρέου, ανέβασε τους τόνους στα ύψη. "Κύριε Παπανδρέου, επιχειρήσατε να θίξετε και να σπιλώσετε την αξιοπρέπειά μου, την ηθική μου συγκρότηστη και τη λειτουργία μου ως μέλος της εκλεγμένης κυβέρνησης της ΝΔ. Ματαιοπονείτε" είπε.
Και πρόσθεσε: "Ανήκουμε σε άλλους κόσμους. Γεννηθήκατε πολιτικά ισχυρός, είμαι ο γιος ενός ταχυδρόμου. Οι δρόμοι μας και οι πορείες μας υπήρξαν διαφορετικές. Σε όλη μου τη διαδρομή, οδηγός μου υπήρξε η ηθική, η αλήθεια και η δικαιοσύνη. Δεν βρίσκομαι στην πολιτική για τον εαυτό μου, για την εξουσία... Από την πρώτη στιγμή, που αφήνοντας μια επιτυχημένη 20ετή πορεία στη δημοσιογραφία εντάχθηκα συνειδητά στο κόμμα της ΝΔ ως στενός συνεργάτης του Κ. Καραμανλή, ένα μόνο πράγμα με κινούσε και με ενέπνεε, να είμαι χρήσιμος στους συμπολίτες και στη χώρα μου. Και έδωσα τον καλύετρο μου ευατό σε αυτόν τον σκοπό. Το ίδιο συνεχίζω να κάνω".
Κάνοντας την αυτοκριτική του, ο κ. Ρουσόπουλος δήλωσε πως στην πολιτική του διαδρομή ασφαλώς και έκανε λάθη, όπως όλοι, ξεκαθάρισε όμως πως ποτέ καμία πράξη του δεν θα μπορούσε να εκληφθεί ως παράνομη πράξη. "Ό,τι έχω πετύχει στη ζωή μου είναι καρπός της εργασίας μου και μόνο" είπε και υπερασπιζόμενος τη στάση που τήρησε όλο αυτό το διάστημα δήλωσε: "Εδειξα μεγάλη ανοχή όλο αυτό το διάστημα, ανοχή δεν σημαίνει και ενοχή, σημαίνει και υποδηλώνει αξιοπρέπεια και ευπρέπεια, διαφορετική πολιτική σκέψη, άλλη φιλοσοφία ζωής, σεβασμό στο ρόλο του κυβερνητικού εκπροσώπου και στις δεσμεύσεις που απορρέουν από αυτόν. Δεν μετέτρεψα ούτε μία στιγμή το βήμα της κυβέρνησης σε ατομικό μου βήμα, παρότι έχω τεράστιο προσωπικό πολιτικό κόστος. Έχω όμως ήσυχη τη συνείδησή μου και δεν ανησυχώ για τίποτα... Δεν ανησύχησα και δεν ανησυχώ κ. Παπανδρέου για το μέλλον μου. Για το μέλλον αυτού του τόπου ανησυχώ εάν τύχει ποτέ και κυβερνήσετε με τις δόλιες μεθοδεύσεις σας".
Χτπύπησαν την οικογένεια μου και τρομοκράτησαν τα ανήλικα παιδιά μου.
Οι μεθοδεύσεις σας είναι ανήθικες....

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αντίο Θόδωρα, θα κυλάς για πάντα στην αποχέτευσή μας, θα υπάρχεις στις σκουπιδοσακούλες μας, θα ζείς στους εμετούς και τα κόπρανά μας.

Θα ζείς για πάντα στη θύμησή μας για όσα συντόνισες, για όσα είπες, για όσα έκανες, για όσα έκρυψες και για όσα - ολοι εσείς μαζί - μας φάγατε, για όσα εσείς τα απεχθή τρωκτικά της δημόσιας περιουσίας ροκανίσατε ώστε να πλουτίσετε σε μόλις μια θητεία...

Στον αγύριστο Θόδωρα, κακά ξεκουμπίδια, όχι όμως μόνο εσύ αλλά και όσοι μοιράζονται μαζί σου το αηθες της νοοτροπίας σου.

Ουστ παράσιτα και κόπροι.