Αυτο που οι ανδρες αγωνιζονται ολη μερα να πετυχουν (επιτυχια, λεφτα) οι γυναικες το κερδιζουν δειχνοντας λιγο μπουτι...

απο e-go.gr
Μια γυναίκα που γνωρίζει την δύναμη της σεξουαλικότητας της, έχει στα χέρια της το κλειδί της ευτυχίας και επιτυχίας. Όλες μας διαθέτουμε γοητεία αρκεί να την αφήσουμε να αποκαλυφθεί!

«Ποτέ δεν θα ξεχάσω την στιγμή που ανακάλυψα το πόσο εύκολο μου ήταν να οδηγήσω στην κρεβατοκάμαρα μου τον κούκλο με την μηχανή που κυκλοφορούσε στην γειτονιά» μας εξομολογείτε η 35χρονη Ρίτα και συνεχίζει «Ξεχείλιζα από σεξουαλικότητα στην εφηβεία μου, μέχρι και τα είκοσι η γοητεία μου ήταν ακαταμάχητη, κάτι που χάθηκε στην πορεία και μπορώ να πω ότι εξαφανίστηκε όταν απέκτησα παιδιά. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι υπάρχει ακόμη, αλλά βρίσκεται βαθιά κρυμμένη, και περιμένει το ερέθισμα που θα την βγάλει από την νάρκη. Όταν φροντίζω την εμφάνιση μου είναι αλήθεια ότι ακόμη κερδίζω τα κολακευτικά σχόλια των συναδέρφων μου».
--------------------------
Tι μας λεει με απλα λογια η αγαπητη Ριτα?
Αν φροντισω λιγο την εμφανιση μου (μεταφραση: αν δειξω λιγο μπουτι) κανω οτι θελω τον προισταμενο μου...
Τρεχα εσυ.....
Προσεξτε τη φραση, η δυναμη της σεξουαλικοτητας το κλειδι της επιτυχιας....
Μας το λενε και χυμα...
ΥΓ. δες το προηγουμενο ποστ. Τι εκανε η κοπελα της φωτο? Κατεβασε λιγο τη φορμα της και τραβηξε μια φωτο με το κινητο της. Και εγινε θεμα στο e-go.gr. η δυναμη της σεξουαλικοτητας κλπ κλπ

Σχόλια