Φαντασου λεει Τσιπρα και Βενιζελο στο ιδιο κομμα..Imagine all the peeeoopleee


Εγω μενω Αμερικη αλλα χθες βραδυ ειδα ενα ονειρο.
Στο ονειρο μου ηταν μια μακρινη χωρα και ηταν λεει ενα κομμα που δεν ξερω πως το λεγανε και ηταν μαζι ενας νεαρος με τζιν και ενας μεγαλυτερος γλυκος χοντρουλης πονηρουλης.
Ξυπνησα και πηρα τον Παρη που ειναι φιλος μου και ειναι απο εκει αλλα δεν ηξερε τιποτα.
Αν ξερεις πες μου και μενα...
Γιατι ειναι ενα ονειρο που το βλεπω συχνα τελευταια.
Μονο εγω το βλεπω?
ΥΓ. Μονο στα ονειρααα
μονο στα ονειρα
μονο στα ονειρα μπορω να σε αγγιζωωω..
(αφιερωμενο εξαιρετικα σε καποιους βενιζελικους που,οπως ακουγεται, κανουν ονειρα τρελλα ονειρα απατηλα)

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
παιδια μην πατατε ενα λινκ αν δεν το ξερετε οπως το πιο πανω.(θα το εσβηνα αλλα θα το ξαναβαλει)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Καλά τα όνειρα, αλλά απέχουν απο την πραγματικότητα.
Wolfako, το πυροβολημένο που έχεις στην ένθετη φωτο συμβολίζει τίποτα?
Μέχρι στιγμής είχες πολύ καλό γούστο.
Και αυτός ο έρωτας πιά. Αμάν