Eurovision: Καλομοιρα for ever, σηκωσε το το τιμημεεενοοο δεν μπορω δεν μπορω να περιμενωωω







Απο μουσικη ειμαι σκραπας.
Δεν ξερω αν η Καλομοιρα ειναι καλη η κακη.
Παντως εμενα μου αρεσει πιοο πολυ απο την Χρυσπα και απο τον Μαρτακη (με την καλη εννοια παντα)
Το θεμα μου ειναι οτι μου θυμιζει το αξεχαστο ελληνικο καλοκαιρι του 2004.
Που ολοι μαζι τραγουδουσαμε ηρθες και μας αλλαξες την μοιρα Καλομοιρα Καλομοιρααααα.
Καλα το αλλο δεν το συζηταω καθολου.
Σηκωσε το το γαμημενο δεν μπορω δεν μπορω να περιμενωωωω.
Για αυτο και μονο για αυτο λεω Καλομοιρα.
Επι πλεον ειναι και μουσιτσα και οποτε την βλεπω μου φτιαχνει τη διαθεση.
Οποτε μην το συζηταμε και το κουραζουμε.
Καλομοιρα σηκωσεεε το το τιμημενοοοο δεν μπορωωω δεν μπορωω να περιμενωω.
Αντε να ξαναγιορτασουμε ακομα μια eurovision...

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
See HERE
Ο χρήστης wolf είπε…
μην πατατε τα λινκ που φαινονται υποπτα οπως το πιο πανω. δεν το σβηνω γιατι θα το ξαναβαλει.