Γιατι με λες τσουλι?


Κατ¨ αρχην δεν ειμαι τσουλι ενταξει?
Δεν θυμαμαι με ποσους εχω παει.
Οι πιπες μετρανε?
Οι φασεις μετρανε?
Ειδες? Ουτε εσυ ξερεις να μου πεις.
Τι με κοιτας σαν μαλακας?
Οταν βγαινουμε με παρεες βαριεμαι.
Ολο συζητανε. Λες και τους ρωταει κανεις,
Ειναι κατι γκομενες που μιλανε περιεργα ακαταλαβιστικα κουλτουρες κι ετσι.
Αλλα ολο κοιτανε τον δικο μου.
Τι κοιτας μωρη ξενερωτη?
Παρε το μαλακα σου και δρομο.
Αντε που θα μας πουλησεις και μουρη. Κομ πλεξικια.
Βγαλε το φρυδι σου.
Μην την παλευεις .
Ο δικος μου δεν θα σε γαμησει ποτε.
Και εγω αν ημουν ανδρας δεν θα σε γαμουσα.
Δεν φοβαμαι εσενα.
Τη Σουλα φοβαμαι που ειναι τσουλι.
Και κατι αλλο , επειδη εισαι ερωτευμενη με τον δικο μου.
Τον μαλακα σου τον πηρα μια φορα που μου την ειχες σπασει.
Δεν ξερει να γαμαει.
Στον χαριζω.

Σχόλια