Σειρα επαγγελματικος προσανατολισμος- Ιδιωτικη υπαλληλος

Ειμαι ιδιωτικη υπαλληλος

Ειμαι 26.

Παιρνω τον βασικο.

Δεν ειχα μεσο για το δημοσιο.

Βρηκα τη δουλια απο αγγελια.

Με προσελαβαν αμεσως.

Η δουλια ειναι ευκολη.

Το αφεντικο θελει να με πηδηξει.

Ειναι μαλακας.

Αν μου την επεφτε σωστα μπορει και να του καθομουν.

Δεν ειναι κακος αλλα ειναι μαλακας δεν ξερει απο γυναικες.

Στο σχολειο ειχα μεγαλο σουξε.

Στην πενταημερη εκανα παρτουζα με κατι παιδια απο αλλο λυκειο.

Παρτουζα εκανα αλλη μια φορα.

Ο φιλος μου θελει να παντρευτουμε.

Μαλλον θα παντρευτουμε.

Αν δω τα δυσκολα θα κατσω στο αφεντικο.

Μαλλον θα μου δωσει αυξηση.

Θελω να το σκεφτω λιγο ακομα.

Αν με δεις στο δρομο πειραξε με λιγο.

Μπορει να κανω την αδιαφορη αλλα μου αρεσει.

Μου φταχνει τη μερα.

Για σενα βγαινω καλοντυμενη.

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
χαιρομαι που σου αρεσε.