Στα 52 ξαφνικά εργένης και μαύρος. Μαρτυρία απο το Λονδίνο

Ο συγγραφέας Ben Arogundade στο Λονδίνο τον Ιανουάριο του 2020
Ημουν με την σύντροφό μου για έξι χρόνια όταν ανακοίνωσε, απότομα, ότι τελείωσε. Θυμάμαι ότι κλάμαζε. Δεν ήμουν: ήμουν πολύ ζαλισμένος. Ήταν σαν να, στο βιβλίο κανόνων για το πώς να τερματίσει μια σχέση, είχε σκίσει το τελευταίο κεφάλαιο. Διαφωνίες, σειρές, φαγητό σε σιωπή, ύπνο σε χωριστά δωμάτια: αυτά τα πράγματα έλειπαν από τη σειρά μας.

Έτσι, στις 52, βρήκα τον εαυτό μου απροσδόκητα μόνο. Εκτός από τον πόνο της διάλυσης, φοβόμουν επίσης για την μοναχική ζωή. Ποτέ δεν είχα αγωνιστεί για να συναντήσω τις γυναίκες, αλλά με τον παλιομοδίτικο τρόπο: σε πάρτι, μπαρ και κλαμπ. Αυτή ήταν η ηλικία των εφαρμογών.

Ήξερα ότι η σε απευθείας σύνδεση ραντεβού ήταν τώρα ένα φυσιολογικό μέρος της μοναχικής ζωής, γι 'αυτό υπογράψαμε στο Hinge, Happn, Guardian Soulmates και Tinder. Ήμουν τρομοκρατημένος από τον τεράστιο όγκο των ανθρώπων, που όλοι μαζί έμοιαζαν σαν αντικείμενα σε αυτόματο μηχάνημα αυτόματης πώλησης. Μία γυναίκα μου με πληροφόρησε και απλά είπε: "Γεια σου". Νόμιζα ότι υπήρχε πρόβλημα με το κείμενο, οπότε περίμενα να φτάσει η υπόλοιπη συζήτηση. Τότε συνειδητοποίησα ότι ήταν αυτό. Σκέφτηκα: είναι αυτό που πρέπει να πείτε;



Αποφάσισα να εξετάσω περισσότερο την προσέγγισή μου. Η πλειοψηφία των ανύπαντρων γυναικών στην ηλικία μου ήταν διαζευγμένοι επαγγελματίες που ζούγκλαζαν απαιτώντας θέσεις εργασίας, μικρά παιδιά και διαρκή εξάντληση. Πολλοί έζησαν έξω από το Λονδίνο και αγωνιζόταν να βρουν το χρόνο να φιλοξενήσουν το ρομαντισμό που αναζητούσαν. Ως ένα και μόνο άτομο πενήντα ετών, ο πιο κρίσιμος παράγοντας για την αξιολόγηση ενός πιθανού νέου συνεργάτη ήταν η διαθεσιμότητα και η εφοδιαστική: A & L, όπως την αποκαλώ. Στο μυαλό μου, εφευρέθη ένα ερωτηματολόγιο A & L, με ερωτήσεις όπως:

Πόσο μακριά ζείτε;
Ποιος θα κάνει το ταξίδι όταν συναντηθούμε ;
Πόσο κοστίζει να φτάσει εκεί και πάλι;
Ποσο χρονων ειναι τα παιδια σου?
Θα παίξω έναν αναπληρωματικό ρόλο με τα παιδιά σας;
Πόσο δύσκολο είναι ο πρώην σας, και θα πρέπει να το αντιμετωπίσω;

Ο κατάλογος μπορεί να φανεί κρύος και απροβλημάτιστος, αλλά ταυτόχρονα σπρώχνει τα πρόσωπα των ξένων σε ένα τηλέφωνο. Κάποτε είχα κάποιον με δύο παιδιά κάτω των 10 ετών, που είδαν μόνο τον πατέρα τους κάθε άλλο Σαββατοκύριακο. Αναμένω να συμπληρώσω αυτόν τον ρόλο, παρόλο που έχω τον δικό μου γιο. Εν τω μεταξύ, στο παρασκήνιο, η πρώην της εξακολουθούσε να διαμαρτύρεται μαζί της για το παιδικό σχολείο και άλλα συναισθηματικά υπολείμματα του διαζυγίου τους. Υπήρξε μια αίσθηση ότι βρισκόμουν στη μέση του τυφώνα κάποιου άλλου. Δεν το ήθελα ξανά.

Η αγάπη αρχίζει με ρεαλιστικές επιλογές. Το Romance είναι η δεύτερη φάση, αν είμαστε τυχεροί. Οπλισμένοι με αυτές τις παραμέτρους, αναθεώρησα όλα τα online bios dating μου. Αυτό ήταν το προφίλ μου Tinder :

6 ft 1in, κατασκευασμένο στη Νιγηρία, γεννημένο στο Λονδίνο. πήρε ένα μεγάλο-στόμα χαμόγελο ευρύτερο από την Julia Roberts » ? σε αθλήματα, τέχνες και περπάτημα στη φύση κάτω από μεγάλους ουρανούς. Είμαι επίσης κοντόφθαλμος, έτσι θα φανείτε υπέροχα για πάντα.

Θα ήθελα να σας ακούσω αν οι αξίες σας είναι συναισθηματικές και πνευματικές, και όχι υλικές. ιδανικά λεπτό, κατάλληλο, υγιές, ψηλό, έξυπνο, αστείο, μη καπνιστής, που ζει στο Λονδίνο. Είμαι 52 ετών, με 23χρονο γιο. Προφίλ χωρίς λέξεις Γενικά, σύρετε προς τα αριστερά.

Σκέφτηκα ότι η σαφήνεια θα βοηθήσει, αλλά πολλοί από τους αγώνες μου αγνοούσαν τον A & L μου. Ήρθα σε επαφή με μια γυναίκα στα 40 της με δύο μικρά παιδιά που ζούσαν στο Αμπερντίν. Δεν καταλαβαίνω γιατί είχε πετάξει πάνω μου: δεν υπήρχε κανένας τρόπος να φτάσω εκεί για ένα καπουτσίνο καρύδας. Μια άλλη γυναίκα αργά αποκάλυψε ότι ήταν έξι μήνες έγκυος με ένα μωρό δότη σπέρματος και αναζητούσε έναν φίλο που θα ήταν επίσης πατέρας. "Δεν μπορούμε να ξεκινήσουμε απλά με τον καφέ;" Αστειεύτηκα.

Αν μπορούσα να καταλάβω ότι μερικοί άνθρωποι δεν είχαν ασχοληθεί τόσο πολύ με τις πρακτικές λεπτομέρειες των ραντεβού, με συγκινήθηκα ο αριθμός των συναντήσεων που είχα με γυναίκες που εξέφραζαν ρατσιστικές απόψεις. Κάθε φορά που ανέφερα ότι έψαχνα για μια σχέση παρά για περιστασιακό σεξ, αυτό συναντήθηκε με έκπληξη, σαν να ήμουν ενάντια στον τύπο: Θέλετε αγάπη; Τι είδους μαύρος είσαι;

Μίλησα με μια διαζευγμένη γυναίκα με δύο παιδιά που δεν είχαν ποτέ βγει ραντεβού με έναν μαύρο άντρα και εξήγησε ότι «προσπαθούσε κάτι καινούριο» με τη σύνδεσή μου μαζί μου. Μου είπε, χωρίς αμηχανία, ότι το φύλο με έναν μαύρο άνδρα ήταν στη λίστα των κουβάδων της, μαζί με άλλες «εμπειρίες» μετά το διαζύγιο, όπως η πεζοπορία στο Νεπάλ και η φερμουάρ στην Κόστα Ρίκα.

Σε μια άλλη περίσταση, πήγα σε μια πρώτη μέρα με έναν λευκό διαζύγιο που ζούσε στη ζώνη των επιβατών έξω από το Λονδίνο. Πήγαμε σε μια γραμμή κρασιού δίπλα στο σταθμό και μας παραγγείλαμε δύο ποτήρια κόκκινου. Καθώς εγκαταστάσαμε, ρώτησα γιατί μου είχε μιλήσει.

"Φαινόταν σωστός και σκέφτηκα ότι είσαι playa." "Πραγματικά? Αλλά ... δεν είπα ότι ήμουν playa στο προφίλ μου. "

«Ω», είπε. "Απλά υποθέτω ότι ήσασταν." Τελικά παραδέχτηκε ότι υπέθεσε ότι θα ήμουν ασυγκίνητος επειδή ήμουν μαύρος. Η καρδιά μου βυθίστηκε.

Μερικές φορές θα ήθελα να επισημάνω ότι ο ρατσισμός είναι σιωπηρός μέσα σε αυτές τις υποθέσεις. Λέω "αστεία", επειδή αυτός είναι ο μόνος τόνος που δούλεψε, όσον αφορά την αμφισβήτηση των απόψεών τους. Ο θυμός δεν παίζει καλά σε πρώτη ημερομηνία και ο "θυμωμένος μαύρος άνθρωπος" είναι ένα άλλο στερεότυπο που πρέπει να διαπραγματευτώ. Η χρήση του χιούμορ ως εργαλείου σημαίνει επίσης ότι δεν αισθάνθηκαν απειλούμενες από μένα, έτσι ήταν πιο ειλικρινείς για τις προκαταλήψεις τους. Μια γυναίκα αισθάνθηκε αρκετά άνετα για να μου πει ότι δεν υπήρχε καμία αμφιβολία στο μυαλό της ότι οι μαύροι άνδρες ήταν βιολογικά και σεξουαλικά διαφορετικοί από τους λευκούς.

Στις περισσότερες από αυτές τις συνομιλίες, έγινε σαφές ότι αυτή ήταν η πρώτη φορά που οι γυναίκες αυτές είχαν ποτέ θεωρήσει ότι θα μπορούσαν να φιλοξενήσουν ρατσιστικές απόψεις. Αν και όλοι ζούσαν ή εργάζονταν στο Λονδίνο, σχεδόν όλοι στη ζωή τους ήταν λευκοί και έτσι οι υποθέσεις τους σχετικά με τη φυλή δεν είχαν αμφισβητηθεί ποτέ.

Ήμουν δυσαρεστημένος με το να θεωρείται ως υδραυλικό εξάρτημα και όχι ως άτομο. Η επόμενη γυναίκα που συνάντησα στο διαδίκτυο εξέφραζε τις ίδιες ασυνείδητες προκαταλήψεις. Παρά τις παρανοήσεις της, ήταν αστεία και γοητευτική, αλλά όταν έγινε σεξ, προσπάθησα εσκεμμένα να κάνω την εμπειρία μέτρια. Ήθελα να σπάσω το στερεότυπο. Θέλησα να εξομαλύνει το σεξ, τελικά, όπως είναι για τους λευκούς.

Έμαθα να γίνω καλύτερος συναισθηματικός ντετέκτιβ. Αναλύοντας τις λέξεις και τις εικόνες μέσα στα online προφίλ, άρχισα να κάνω καλύτερες επιλογές. Ήμουν μόλις μιλήσει στο Tinder από μια γυναίκα της οποίας η φωτογραφία άνοιγμα της έδειξε από πίσω, ιππασία σε ένα ποδήλατο. Τι προσπαθούσε να μου πει; Φοβόταν; Ποδηλατεί μακριά από την οικειότητα; Έκανα έναν κανόνα που θα έδινα πάντα αριστερά σε οποιονδήποτε κρύβει αντί να αποκαλύπτει. Αποφεύγοντας εκείνους που δεν φάνηκαν έτοιμοι, ήμουν σε θέση να περιορίσω περαιτέρω τον τομέα.

Τελικά, συνδεόμουν με γυναίκες που δεν είχαν κίνητρα από φυλετικά στερεότυπα: επιστήμονες, ψυχοθεραπευτές, διευθυντές του NHS, διευθύνοντες συμβούλους, ηθοποιούς, τηλεοπτικές προσωπικότητες και σκηνοθέτες κινηματογράφου μεταξύ τους. Από τότε έγινα καλοί φίλοι με τρεις γυναίκες, αφού συνειδητοποιήσαμε ότι δεν είχαμε δίκιο ο ένας με τον άλλον ρομαντικά. Όταν οι άνθρωποι ρωτούν εάν η online χρονολόγηση ήταν επιτυχής, λέω ναι. Για μένα, μια καλή ημερομηνία είναι αυτή που έχω βγει και επιστρέψω με ασφάλεια, έχοντας συναντήσει κάποιον και έμαθα κάτι.

Τελικά, βρήκα επίσης ρομαντισμό σε μια εφαρμογή. Είναι άσπρη, ηλικίας 47 ετών και, όπως και εγώ, εργάζεται στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Η αίσθηση της ματαιοδοξίας τόσο χαρακτηριστική για πολλά online προφίλ απουσιάζει από την δική της. Όταν ξεκινήσαμε να μιλάμε, ήταν ειλικρινής και ανοιχτή και φάνηκε να αρέσει στα ίδια πράγματα: το ραδιόφωνο 4, το τρέξιμο, το ποδόσφαιρο της Premier League, το κόκκινο κρασί και το τυρί - αποτέλεσμα! A & L της ήταν επίσης μια καλή εφαρμογή. Ζει στο Λονδίνο, έχει δύο παιδιά στα τέλη της εφηβείας, τα οποία δεν χρειάζονται αναπληρωματικό γονέα και είναι κοντά στην έξοδο από το σπίτι, καθώς και έναν πρώην που δεν προκαλεί πρόβλημα στο παρασκήνιο. Συναισθηματικά και γεωγραφικά είναι διαθέσιμη.

Πήγαμε σε μια παμπ μετά από δουλειά μια νύχτα. Είπα προηγουμένως ότι θα μπορούσα να συναντηθώ μόνο για μια ώρα. (Ένας από τους κανόνες μου είναι ότι όλες οι πρώτες ημερομηνίες θα πρέπει να είναι φτηνές και σύντομες). Αλλά η έλξη ήταν στιγμιαία, σαν να είχαμε συναντήσει πριν. Υπήρχε μια λογική ατέλειωτη αίσθηση ευκολίας και οικειότητας, και χαμογέλασα και οι δύο: βρήκαμε ο ένας τον άλλον, τελικά.

Σχόλια