1. Κερατολαγνεία
Cuckold είναι ο κερατάς. Cuckolding, στη μοντέρνα εκδοχή, σημαίνει τον σύζυγο που του αρέσει να παίρνει μάτι τη γυναίκα του, ενώ της κάμουν έρωτα άλλοι άντρες.
Το cuckolding, ως είδος διαστροφής, φαίνεται πως είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στην ευρωαμερικάνικη μεσαία τάξη, αν και εσχάτως πληθαίνουν οι ελληνικές ιστοσελίδες, όπου ζευγάρια αναζητούν γεροδεμένους παρτεναίρ, προσφέροντας συνάμα μια σειρά αποκαλυπτικών φωτογραφιών της συζύγου, τις οποίες συνήθως τις έχει τραβήξει ο σύζυγος.
Ο όρος cuckold πρωτοεμφανίζεται τον 13ο αιώνα και προέρχεται από το cuckoo, δηλαδή το πουλί, τον κούκο. Ως γνωστόν τα θηλυκά των κούκων φαίνεται ότι απεχθάνονται τη συζυγική ζωή και αντί να κατσουν στη φωλιά να κλωσήσουν τα αβγά τους, πάνε και τα αφήνουν ύπουλα στη φωλιά κάποιου άλλου πουλιού, το οποίο, εν αγνοία του, τρώει το πακέτο να τα μεγαλώσει! Ως εκ τούτου, οι θηλυκές κουκίνες θεωρούνται υπόδειγμα συζυγικής απιστίας.
Ο όρος cuckolding είναι αμετάφραστος στα ελληνικά. Σε ελεύθερη απόδοση, ίσως να του ταιριάζει το: «κερατολαγνεία…» Η κερατολαγνεία, ως διαστροφή, δεν πρέπει να συγχέεται με το «ερωτικό τρίο» στο οποίο ο σύζυγος συμμετέχει κανονικά στο παιχνίδι και δεν παίρνει μάτι, απλώς.
2. Καυτές εξομολογήσεις
Στη διεθνή πορνογραφία, οι κυρίες που αρέσκονται σ αυτό το είδος διαστροφής, αποκαλούνται hot wives, οι κύριοι που τη βρίσκουν να είναι παρόντες, ονομάζονται cuckolds ή απλά cucks και οι θηριώδεις παρτεναίρ του ζευγαριού χαρακτηρίζονται ως bulls. Οποιονδήποτε από αυτούς τους όρους και αν πληκτρολογήσετε στον παγκόσμιο ιστό, θα σας οδηγήσει σε διεθνείς ιστοτόπους, όπου μπορείτε να μάθετε τα πάντα για την κερατολαγνεία και φυσικά να διαβάσετε αγγελίες από ζευγάρια που ζητούν συμμετοχή σε τρελά παιχνίδια. Στο you porn, η κερατολαγνεία αποτελεί ιδιαίτερη κατηγορία ροζ βίντεο, όπως επί παραδείγματι το πρωκτικό σεξ, τα τερατώδη πέη, η πεολειχία, το λεσβιακό, οι χοντρές, οι νοσοκόμες, οι παπάδες, η πελματολαγνεία και πολλοί άλλοι φετιχισμοί, που μου διαφεύγουν. Ιδιαίτερο κοινωνιολογικό και ανθρωπολογικό ενδιαφέρον, παρουσιάζουν οι εξομολογήσεις κερατολάγνων, που αφηγούνται περιστατικά από τη συζυγική τους ζωή και διεκτραγωδούν το πώς ξεκίνησαν την καριέρα τους στο cuckolding.
Η Λυν και ο Τόμας [τα ονόματα, για ευνόητους λόγους είναι ενδεικτικά] εξομολογούνται χωρίς ταμπού, την πρώτη τους φορά που δοκίμασαν το cuckolding και από τότε ζουν μια ευτυχισμένη σεξουαλική ζωή, ως παντρεμένο ζευγάρι. Ο Τόμας λέει ότι τα πρώτα χρόνια του γάμου τους, δεν του είχε περάσει από το μυαλό πως θα μπορούσε να τη βρίσκει παίρνοντας μάτι τη Λυν να «πηδιέται» με κάποιον άλλον άντρα. Μετά από έξη χρόνια συμβίωσης όμως, το πάθος τους άρχισε να αργοσβήνει και η Λυν παραπονιότανε ότι η συχνότητα με την οποία έκαμαν σεξ και έτσι όπως το έκαμαν, δεν την άφηνε ικανοποιημένη. Προσπάθησαν να δώσουν μια κάποια λύση στο πρόβλημα, χρησιμοποιώντας δονητές. Ο Τόμας παρατήρησε ότι διεγείρονταν περισσότερο όταν έβλεπε τη Λυν να φτάνει σε οργασμό με κάποιο από τα τέσσερα dildo της, παρά όταν ερχότανε η ώρα που θα έπρεπε να διεισδύσει ο ίδιος. Απ την άλλη, ούτε και η Λυν έδειχνε ιδιαίτερη προθυμία να ξαναζωντανέψει τη σεξουαλική τους ζωή, δοκιμάζοντας καινούριες εμπειρίες με τον άντρα της, όπως άλλωστε τους είχε συστήσει και η ψυχολόγος τους, την οποία επισκέπτονταν από κοινού.
Η Λυν εξομολογείται ότι δεν είχε τολμήσει να καμει πρωκτικό σεξ μαζί του, παρότι ο Τόμας της το είχε ζητήσει δυο-τρεις φορές, κυρίως επειδή φοβότανε ότι θα πονέσει. Ωστόσο, την ερέθιζε φοβερά η ιδέα να δοκιμάσει από την πίσω πόρτα με τον μικρότερο δονητή της αλλά και μόνο η παρουσία του άντρα της, τη συγκρατούσε…
Εννέα χρόνια μετά τον γάμο τους, ο Τόμας της έκαμε μιαν αναπάντεχη πρόταση, που η Λυν τη βρήκε άκρως ενδιαφέρουσα. Της είπε ότι δεν θα τον πείραζε καθόλου αν υπέκυπτε στις συνεχείς παρενοχλήσεις του προϊσταμένου της και έβγαινε μαζί του. Η Λυν βγήκε με τον άλλον και από την πρώτη νύχτα κιόλας κατέληξαν σ ένα φτηνό ξενοδοχείο του Μανχάταν, όπου έκαμαν άγριο σεξ. Ο Τόμας δεν έδειξε διόλου να ενοχλείται, αντιθέτως την έβανε να του περιγράψει με πάσα λεπτομέρεια το τι και το πως. Επί τρεις μήνες, η Λυν έβγαινε κάθε Σαββατο με τον προϊστάμενο της, ονόματι Τζόυ και την Κυριακή εξιστορούσε στον άντρα της όλα όσα της είχε κάμει στο κρεβάτι. Μετά από πολύ καιρό, ο Τόμας ξαναένιωσε να ερεθίζεται κι έτσι τις Κυριακές η Λυν τις αφιέρωνε στον σύζυγο της…
Στην επέτειο των γενεθλίων του, η Λυν ανήγγειλε στον Τόμας ότι θα του πρόσφερε ένα υπερπολύτιμο δώρο, αρκεί να δεχότανε να πράξει ότι ακριβώς θα του ζητούσε. Ο Τόμας δέχτηκε και έτσι το βράδυ, η γυναίκα του έφερε μια ωραία τούρτα με 43 κεράκια, την τοποθέτησε στο τραπέζι του σαλονιού και μετά τον πρόσταξε να κάτσει στην αγαπημένη του πολυθρόνα, μπροστά από την τηλεόραση. Όταν ο Τόμας στρογγυλοκάθισε, τον έδεσε σφιχτά με καλώδιο στην πολυθρόνα και του είπε ότι θα έβγαινε για λίγο και ότι θα επέστρεφε πολύ σύντομα. Για να πάρει το δώρο του, δεν θα έπρεπε να κάμει καμιά προσπάθεια να λυθεί αλλα να την περιμένει εκεί δεμένος. Του άνοιξε την τηλεόραση να βλέπει και έφυγε.
Γύρισε μετά από καμιά ώρα, μαζί με τον Τζόυ. Οι δυο τους άρχισαν να γδύνονται, ενώ ο Τόμας τους έπαιρνε μάτι δεμένος πισθάγκωνα. Ο Τζόυ κάποια στιγμή τον ρώτησε αν τη βρίσκει που η Λυν αγκομαχούσε από την προσμονή της ηδονής και ο Τόμας απήντησε ότι τον ερεθίζει αλλά νιώθει ταυτόχρονα και σαν σκουπίδι. Ο Τζόυ έσκασε στα γέλια και έσυρε την πολυθρόνα του Τόμας κοντά στο τραπέζι, όπου μετά οι τρεις τους έσβησαν τα κεράκια. Η Λυν και ο εραστής της, του ευχήθηκαν να τα κατοστήσει και ρίχτηκαν σε ένα παθιασμένο σεξ, παρουσία του Τόμας, ο οποίος έγλειφε τα χείλη του από ευχαρίστηση. Τέλος, ο Τζόυ του ανήγγειλε ότι τώρα θα ερχότανε το καλύτερο και, αφού ακινητοποίησε βάναυσα τη Λυν, δένοντας τα χέρια της με τα ίδια καλώδια στην πολυθρόνα του Τόμας, της έκαμε πρωκτκό σεξ. Ο Τόμας ερεθίστηκε σε τέτοιο βαθμό, βλέποντας τη γυναίκα του να μουγκρίζει από πόνο και ηδονή, ώστε εκσπερμάτωσε στην πολυθρόνα.
Όταν έφυγε ο Τζόυ, η Λυν ελευθέρωσε τον σύζυγο της και πήγαν να κοιμηθούν οι δυο τους, αγκαλιασμένοι στο κρεβάτι. Έκτοτε, ο Τόμας εντάχθηκε κανονικά στο κλαμπ των κερατολάγνων. Όταν η σχέση της Λυν με τον Τζόυ έλαβε τέλος, το ζευγάρι άρχισαν να βγαίνουν τακτικά οι δυο τους, για να ψαρέψουν νεαρούς παρτεναίρ στα μπαρ και στα πάρκα, που στη συνέχεια έκαμαν πρωκτικό έρωτα στη Λυν, παρουσία του Τόμας.
Η εξομολόγηση της Λυν είναι συνταρακτική. Δεν θα επιχειρούσε ποτέ τίποτα, λέει, που δεν θα άρεσε στον άντρα της! Ίσα-ίσα που η κερατολαγνεία του Τόμας έχει προσδώσει μια νέα ορμή στη σεξουαλική τους ζωή. Ο Τόμας έχει πολύ πιο συχνές ερωτικές επαφές μαζί της και η ίδια ευχαριστιέται το συζυγικό σεξ περισσότερο απότι πρωτύτερα, αν και ακόμα δεν του επιτρέπει να ικανοποιήσει τη φαντασίωση του και να της κάμει πρωκτικό σεξ, όπως όλοι οι άλλοι εφήμεροι εραστές της.
«Αγαπώ τον άντρα μου», ισχυρίζεται η Λυν, «και αυτό που κάνω μαζί του είναι έρωτας, ενώ με τους άλλους είναι σκέτο σεξ. Έχω υποσχεθεί στον Τόμας ότι δεν πρόκειται να πηδηχτώ με κανέναν, αν δεν είναι κι αυτός παρών και πως ότι γίνεται στο σεξ, θα το μοιραζόμαστε, όπως μοιραζόμαστε τα πάντα στην κοινή μας ζωή…»
Οι εξομολογήσεις του Τόμας και της Λυν, δίνουν μια σχετικά ακριβή απεικόνιση του πως αντιλαμβάνονται την κερατολαγνεία τα περισσότερα ζευγάρια. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, όλες οι μαρτυρίες που καταγράφονται στα cuckolds sites δίνουν πάνω-κάτω την ίδια εικόνα, δηλαδή άνδρες και γυναίκες που μετά από κάποια χρόνια γάμου, έχουν αρχίσει να βαριούνται τη συζυγική κρεβατοκάμαρα και επιχειρούν μ αυτόν τον τρόπο να δώσουν μια διέξοδο στην πεθαμένη τους σεξουαλική ζωή, χωρίς να φτάσουν στο σημείο να διαλύσουν τον γάμο τους. Ωστόσο υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι για να ξεδώσουνε οι παντρεμένοι και η κερατολαγνεία αποτελεί μια μάλλον ακραία περίπτωση διαστροφής. Συνεπώς παραμένει το καίριο ερώτημα, του τι είδους ψυχικές, κοινωνικές, βιολογικές ή πολιτισμικές διαδικασίες συναρτώνται με τον φετιχισμό του cuckolding.
3. Για μια ερμηνεία της κερατολαγνείας
Η κερατολαγνεία δεν είναι καινούριο φαινόμενο στην μακρά ιστορία των διαστροφών. Ο Ντοστογιέφσκυ, στον «Αιώνιο Σύζυγο» έχει αφήσει μια εκπληκτική περιγραφή του συμπλέγματος πονου/ηδονης που κατακυριεύει τον απατημένο σύζυγο, ενώ από μόνος του σπρώχνει τη γυναίκα του στην απιστία. Άλλωστε ο Ντοστογιέφσκυ είχε προσωπική εμπειρία αυτού του τύπου προδοσίας, με την πρώτη γυναίκα του, την οποία ουσιαστικά τη μοιράζονταν με τον εραστή της. Η κυρία Αννελί Ρούφους, η οποία ειδικεύεται σε ζητήματα «ψυχοδημοσιογραφίας» και έχει συγγράψει κάμποσα βιβλία που αφορούν τις σχέσεις ζευγαριών, ισχυρίζεται ότι η κερατολαγνεία δεν είναι τίποτε άλλο από ένας μεταλλαγμένος μαζοχισμός . Η κ. Αννελί, παραθέτει τη μαρτυρία ενός ιδιαίτερα μορφωμένου ανθρώπου, του Δρ Πωλ Πάινς, ο οποίος κάμει χρόνια ψυχοθεραπεία για να κατανοήσει τι είναι αυτό που τον ωθεί να παίρνει μάτι τη γυναίκα του, ενώ κυλιέται σε βρώμικα κρεβάτια με περιστασιακούς εραστές [τους οποίους πάντως ψαρεύουνε από κοινού, σε φτηνά μπαρ της Νεας Υόρκης] Ο Δρ Πάινς ξεκαθαρίζει ότι ο πόνος που νιώθει όταν ακούει τη σύζυγο του να αγκομαχάει από ηδονή στην αγκαλιά ενός άλλου άνδρα, είναι πραγματικά αβάσταχτος, ταυτόχρονα όμως τον κατακυριεύει ο πόθος και ερεθίζεται όσο ποτέ του δεν είχε ερεθιστεί όσο ακόμα είχε φυσιολογικές σχέσεις με τη γυναίκα του «Είναι σαν να με αυνανίζει η ηδονή της, στην ψυχή μου!» εξομολογείται ο Δρ Πάινς. Η κ. Ρούφους καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η κερατολαγνεία δεν είναι άλλο από μια παραλλαγή του μαζοχισμού, την οποία χαρακτηρίζει ως :mental mazohism.
Στην κλασική του εκδοχή, λεει η κ. Αμελί μας, ο μαζοχιστής ηδονίζεται μέσα από τον σωματικό πόνο. Στην κερατολαγνεία η ηδονή ενισχύεται από το αμιγώς ψυχικό πόνο! Μια άλλη ερμηνεία της κερατολαγνείας στηρίζεται στα δεδομένα της εξελικτικής ψυχολογίας, η οποία αποτελεί και την πιο μοντέρνα μέθοδο ανάλυσης στα ζητήματα που αφορούν το σεξ. Το βιβλίο του βιολόγου Robin Baker με τον τίτλο: «Sperm war» δηλαδή «ο πόλεμος του σπέρματος» εκδόθηκε το 1996 και μεταφράστηκε σε 26 γλώσσες! Ο καθηγητής Μπέηκερ διατείνεται ότι τα πάντα στο σεξ συναρτώνται από τον ανταγωνισμό των σπερμάτων διαφορετικών ανδρών για την κυριαρχία επί της γονιμοποιήσεως των θηλυκών ωαρίων. Για την κερατολαγνεία αφιερώνει ειδικό κεφάλαιο! Αν δώσουμε βάση στον κ. Μπέηκερ και την «επιστημονική» σχολή που εκπροσωπεί, ένας άνδρας που «βλέπει» να εισέρχονται τα ανταγωνιστικά σπερματοζωάρια ενός άλλου άνδρα στον κόλπο της γυναίκας του, αμέσως παράγει τις κατάλληλες ορμόνες για να τα καταπολεμήσει, πράγμα που στην γλώσσα του λαού σημαίνει ότι ερεθίζεται. Όταν μετά διεισδύει ο ίδιος στον συζυγικό κόλπο, ασύνειδα «μάχεται» πιο έντονα, πιο άγρια και πιο βαθειά απότι συνήθως, προκειμένου να «εκτοπίσει» τα ξένα σπερματοζωάρια και να ξαποστείλει στη μήτρα της τα δικά του. Αυτό προκαλεί με τη σειρά του μεγαλύτερη ευχαρίστηση στη σύζυγο, που αισθάνεται ότι ο άντρας της ξαναβρίσκει το παλαιό του πάθος. Κάπως έτσι καταλήγει ο Δρ Μπέηκερ, τα κερατολαγνικά ζευγάρια ζουν μια πλήρη και ευτυχισμένη σεξουαλική ζωή!
Όσο και αν φαίνονται παιδαριώδεις αυτού του τύπου οι βιοχημικές ερμηνείες της ανθρώπινης συμπεριφοράς, στην εποχή μας πείθουν πολύ κόσμο και τα βιβλία των διάφορων καθηγητάδων που καρπώνονται χοντρές επιδοτήσεις για βιοεξελικτικές έρευνες, γίνονται και μπεστ σέλλερς! Εν πάση περιπτώσει, στο ζήτημα της ερμηνείας του cuckolding μπορεί να βρει κανείς αρκετές «επιστημονικές» ή μη θεωρίες, ωστόσο μεγαλύτερη σημασία έχουν οι αφηγήσεις των ίδιων των πρωταγωνιστών, έτσι όπως αποτυπώνονται στα διάφορα «ειδικά μπλογκς» και στις μικρές αγγελίες που δημοσιεύουν προκειμένου να βρουν πρόθυμους επιβήτορες για τη σύζυγο. Αυτό που φαίνεται να προβάλει σχεδόν από όλες τις «εξομολογήσεις» είναι η βαριά μοναξιά του ανθρώπου, η έλλειψη επικοινωνίας, η παραφροσύνη της αναζήτησης μιας διαρκούς ευτυχίας και, εν τέλει, η λήθη του Είναι [όπως χαρακτηριστικά το λέει ο Χάιντεγκερ]
Ο συγγραφέας Χάινερ Μύλερ έχει γράψει στο θεατρικό του έργο: «Κουαρτέτο» μια εκπληκτική φράση, που ενδεχομένως να συμπυκνώνει [και να γελοιοποιεί] πολλές από τις σύγχρονες θεωρίες, που επιχειρούν να ερμηνεύσουν τις διαστροφές. «Η μεγαλύτερη διαστροφή, που γνωρίζω εγώ, είναι η αμοιβαία ερωτική αιχμαλωσία!» Ίσως, όπως το αφήνει να εννοηθεί ο Χάϊνερ Μύλερ, από αυτήν ακριβώς την συναισθηματική, ψυχική και σωματική αιχμαλωσία, να πηγάζουν τα αίτια της διαστροφής, συμπεριλαμβανομένης της κερατολαγνείας. Άλλωστε, στην Ιστορία φαίνεται ότι, οι πιο ακραίες και οι πιο βρωμερές διαστροφές, ακμάζουν κυρίως στις πιο ακραία συντηρητικές και βαρβαρίζουσες συναισθηματικά κοινωνικές ομάδες. Μήπως και η δική μας εποχή, παρά την φαινομενικά ελευθεριάζουσα στάση της, μαστίζεται από έναν νεοσυντηρητισμό, που διαστρέφει την ανθρώπινη ψυχή και μας οδηγεί στον βαρβαρισμό των αισθημάτων? Αλλά ένα τέτοιο ερώτημα, αποτελεί προφανώς αντικείμενο μιας άλλης ανάλυσης…
πηγή
Σχόλια