Το κόλπο με τις πλαστικές σακούλες

Αποτέλεσμα εικόνας για πλαστικες σακουλες γυναικα

Τα "δράματα" που εξελίχθησαν την πρώτη ημέρα εφαρμογής του μέτρου της κατάργησης της δωρεάν πλαστικής σακούλας και η "λύση" που εφάρμοσαν ορισμένοι.

Κάθε αρχή και δύσκολη, πολύ περισσότερο όταν αυτή η αρχή αυτή αφορά την καθημερινότητα κάνοντας την πιο ακριβή. Η εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας για μείωση χρήσης της πλαστικής σακούλας που συνοδεύτηκε από την επιβολή περιβαλλοντικού τέλους δεν μπορεί να πει κανείς ότι ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς.



Όπως αναφέρει το news247.gr,  μεγαλύτερα προβλήματα εμφανίσθηκαν στα μίνι μάρκετ και τους φούρνους καθώς εκεί ένα μεγάλο μέρος του κόσμου πηγαίνει για στάνταρ αγορές ενός με δύο προϊόντα (π.χ. ένα γάλα) και το τέλος των 0,04 ευρώ γίνεται πιο ορατό λόγω της χαμηλής τιμής των προϊόντων. Αποτέλεσμα ήταν οι πωλήτριες - ταμίες να λειτουργούν ως "κυματοθραύστες" στον θυμό και στην οργή των πελατών που έβλεπαν ότι έφευγαν με λιγότερα χρήματα στο πορτοφόλι από ότι είχαν υπολογίσει.

Στα σούπερ μάρκετ η κατάσταση ήταν πιο ομαλή καθώς είχε προηγηθεί το προηγούμενο διάστημα η σχετική καμπάνια ενημέρωσης από το ΙΕΛΚΑ. Και εδώ όμως δεν έλειψαν τα παρατράγουδα. Αρκετοί ήταν εκείνοι οι οποίοι θυμήθηκαν το "τέχνασμα" στο οποίο είχαν καταφύγει όταν είχαν πρωτοέλθει τα Lidl στην Ελλάδα και ως γνωστόν χρέωναν από την αρχή την πλαστική σακούλα.

Ως γνωστόν στα σούπερ μάρκετ διατίθενται ακόμη και σήμερα (και θα διατίθενται) δωρεάν πλαστικές σακούλες. Είναι αυτές που υπάρχουν στα τμήματα της μαναβικής και ο καταναλωτής βάζει τα φρούτα και τα λαχανικά του προς ζύγιση. Αυτές τις σακούλες χρησιμοποίησαν αρκετοί ώστε να βάλουν και τα υπόλοιπα ψώνια τους, τουλάχιστον τα όχι και τόσο βαριά και ογκώδη καθώς τόσο το μέγεθος όσο και η αντοχή από τις συγκεκριμένες σακούλες είναι περιορισμένη.


Εκπρόσωποι αλυσίδων ανέφεραν ότι περιμένουν ομαλοποίηση της κατάστασης το επόμενο διάστημα με κατακόρυφη αύξηση της επαναχρησιμοποιούμενης σακούλας. Σχεδόν όλες οι αλυσίδες τις προσφέρουν σε μειωμένες τιμές και αρκετές δωρεάν όταν οι αγορές των πελατών ξεπεράσουν έναν στόχο.

Σχόλια