Εχεις πρόβλημα στην επαφή σου με το δημόσιο; >> Μην τρελαίνεσαι. Πας kathimerinotita.gov.gr τους καταγγέλεις και ...ξεμπλέκεις

Αποτέλεσμα εικόνας για δημοσιος υπαλληλος


Ξεπέρασαν τις 7.600 οι υποβληθείσες υποθέσεις που έχουν καταγραφεί μέχρι και σήμερα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr, της οποίας βασικός στόχος παραμένει η επίλυση των προβλημάτων που ταλανίζουν τους πολίτες στην καθημερινή επαφή τους με τις δημόσιες υπηρεσίες, όπως αναφέρει το Δελτίο Τύπου του γραφείου του υπουργού Επικρατείας αρμόδιου για θέματα Καθημερινότητας του Πολίτη, Αλέκου Φλαμπουράρη.

Το κοινωνικό μέρισμα αλλά και τα προβλήματα των πολιτών με τα ασφαλιστικά ταμεία και την εφορία είναι από τα βασικότερα ζητήματα.

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου «το τελευταίο χρονικό διάστημα, η πλειοψηφία των αιτημάτων αφορά πρωτίστως τους όρους απονομής του κοινωνικού μερίσματος και ακολούθως τον τρόπο λειτουργίας της λοταρίας των αποδείξεων, ενώ εξακολουθεί με σταθερούς ρυθμούς να ζητείται η επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στις σχέσεις τους με τους ασφαλιστικούς φορείς, τις εφορίες και το σύστημα υγείας, αλλά και η αντιμετώπιση της πλημμελούς εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου στους χώρους εστίασης».


Σύμφωνα με τα στοιχεία, από τις 9 Φεβρουαρίου που ξεκίνησε η λειτουργία της πλατφόρμας μέχρι και σήμερα, παρουσιάζεται συνεχής αυξητική τάση στην περαίωση των υποθέσεων, φθάνοντας πλέον το 71,3%, ενώ το 16,8% έχει παραπεμφθεί προς επεξεργασία στους αρμόδιους φορείς. Στην ιστοσελίδα έχει προστεθεί τέλος και μια νέα ενότητα, στην οποία δημοσιοποιούνται χαρακτηριστικές περιπτώσεις επίλυσης υποθέσεων που απασχόλησαν τη δομή.

Σχόλια