Σειρά ψυχανάλυση > Συριζαίος...

Αποτέλεσμα εικόνας για ψυχαναλυση



Είμαι Συριζαίος...

Εδώ και δυο χρόνια έχω βολευτεί μια χαρά...

Κονομάω 8000 το μήνα καθήμενος...

Ζωή και κότα...

Δεν ήταν πάντα έτσι...

Κάποτε ήμουν σωστός και μετρημένος...

Ελεγα αυτά που πίστευα...

Επαιρνα όμως στις εκλογές γύρω στο 2,5 με 3%...

Μιά ζωή 2,5 με 3%...

Ξέρεις πως είναι να είσαι μια ζωή στην απέξω?

Μια ζωή στο περιθώριο της πολιτικής και της ζωής, χωρίς λεφτά, χωρίς γκόμενες?

Χρόνια ολόκληρα να είσαι σωστός, μετρημένος  και να βλέπεις τα ρεμάλια να πλουτίζουν?

Να σε καλούνε στις μουράτες εκπομπές (πχ Χατζηνικολάου) και όταν μιλάς όλοι να πηγαίνουν για κατούρημα ώσπου να μιλήσουν οι σημαντικοί πολιτικοί?

Ωσπου άλλαξα...

Αρχισα να λέω ψέματα, να τάζω...

Ξέρεις, οι άνθρωποι είναι χαζοί...

Αυτό δεν το ήξερα, το έμαθα τελευταία...

Οταν με κατηγορούν ότι λέω ψέματα, από μέσα μου γελάω και υπόσχομαι στον εαυτό μου να μην ξαναπώ ποτέ στη ζωή μου ούτε μία αλήθεια...

Τώρα με καλούν στις εκπομπές και κρέμονται απ' τα χείλη μου...

Με ρωτάνε αν θα δώσω αύξηση στους συνταξιούχους...

Φυσικά και θα δώσω...

Με ρωτάνε αν θα καταργήσω τον ΕΝΦΙΑ..

Φυσικά και θα τον καταργήσω..

Οι απέναντι θυμώνουν και με βρίζουν...

Ξέρουν ότι λέω ψέματα αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα...

Αστους να βρίζουν...

Οσο κρατήσει...

Οταν όλα θα έχουν τελειώσει θα ξαναγυρίσω εκεί που ήμουνα τόσα χρόνια...

Με 400.000 στην τσέπη....

Συνιστώ στα νέα παιδιά να λένε πάντα ψέματα...

Είναι κρίμα τόσα νέα ταλέντα  να χάνονται επειδή θέλουν να είναι σωστοί ...

ΥΓ Το παραπάνω κείμενο είναι σατιρικό, χιουμοριστικό και δεν έχει καμία  σχέση με την πραγματικότητα. Πιστεύουμε ότι όλοι οι πολιτικοί είναι έντιμοι και προσπαθούνε απο τη μεριά τους για το καλύτερο για το κοινωνικό σύνολο.

Σχόλια