Ορθή εισήγηση >> Ο εισηγητής στον Αρειο Πάγο: Δεν νοείται πολιτικός γάμος μεταξύ ομοφύλων

Αποτέλεσμα εικόνας για ομοφυλοι γαμος

Δεν είμαστε υπέρ του γάμου των ομοφύλων.

Είμαστε όμως υπέρ του συμφώνου συμβίωσης...

Ο γάμος είναι και πρέπει να παραμείνει αυτό που καταλαβαίνουμε όλοι , μιά ένωση δύο ανθρώπων με σκοπό τη συμβίωση και την τεκνοποίηση...

Σημειώνουμε ότι δεν έχουμε κανένα θέμα με τους ομόφυλους κλπ , ας κάνουν ότι νομίζουν και τους ευχαριστεί εντούτοις ο γάμος θα πρέπει να μείνει και στη συνείδηση των παιδιών σαν κάτι που έχει σκοπό και την τεκνοποίηση..

Δεν είναι επιτρεπτός ο πολιτικός γάμος μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών, βάσει του Αστικού Κώδικα και της ισχύουσας νομοθεσίας, σύμφωνα με τον εισηγητή αρεοπαγίτη στο Α1 Πολιτικό Τμήμα του Αρείου Πάγου όπου συζητήθηκε η αναίρεση που έχει ασκήσει ομόφυλο ζευγάρι ανδρών κατά εφετειακής απόφασης. «Δεν νοείται πολιτικός γάμος μεταξύ ομοφύλων» και εάν γίνει είναι ανυπόστατος υποστήριξε, προτείνοντας να μην αναιρεθεί η απόφαση του Εφετείου Δωδεκανήσου που έκρινε μη νόμιμο τον πολιτικό γάμο μεταξύ δυο ομοφυλόφιλων ανδρών.

Σύμφωνα με τον εισηγητή δεν μπορεί να είναι νόμιμος γιατί:

1) υπό το νομικό καθεστώς του Αστικού Κώδικα (Α.Κ.), θεωρείται αυτονόητη η διαφορετικότητα των φύλλων των νεονύμφων και  ο Α.Κ. αντιλαμβάνεται το  γάμο μόνο μεταξύ ετεροφύλων. Η δε αναφορά των διατάξεων του Α.Κ. πλέον, σε «συζύγους» και «μελλόνυμφους», ουδόλως οδηγεί στο συμπέρασμα ότι έγινε για να καταδείξει ότι εφεξής «αναγνωρίζει» πολιτικό γάμο και μεταξύ ομοφύλων, αλλά μάλλον ότι υιοθετήθηκε αυτή η φρασεολογία για λόγους νομοτεχνικούς,

2) από την  Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και το Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα (ΔΣΑΠΑ), δεν  συνάγεται καταλυτικό επιχείρημα υπέρ της αναγνώρισης πολιτικού γάμου μεταξύ ομοφύλων, αφού και εκεί διακρίνονται τα δύο φύλα.

Τέλος, ο εισηγητής επισήμανε ότι  κατόπιν όλων αυτών  είναι αναγκαία  η θέσπιση με ρητή νομοθετική διάταξη του γάμου μεταξύ ομοφύλων.

Η απόφαση των δικαστών αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.  

Σχόλια