Ελένη Φουρέιρα: Απαντά στις φήμες για τη σχέση της με τον Μποτία

Αποτέλεσμα εικόνας για foyreira



Στο περιοδικό Down Town μίλησε η Ελένη Φουρέιρα και μεταξύ άλλων, απάντησε στα δημοσιεύματα που τη θέλουν να έχει βρει νέο σύντροφο.

Τα περιοδικά επίσης λένε και για έναν νέο έρωτα που ζεις αυτόν τον καιρό με τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, Αλμπέρτο Μποτιά. Ισχύει αυτό;

Είδατε φωτογραφίες από καμιά κοινή μας έξοδο; Όχι. Είδατε και διαβάσατε φήμες, λοιπόν. Δεν υπάρχει κάτι που να χρήζει επιβεβαίωσης. Δεν θέλω να δώσω αυτή τη στιγμή καμιά άλλη απάντηση.

Μα αφού σας είδαμε μαζί σε φωτογραφίες.



Υπήρξε μια φωτογραφία όπου κόλλησαν δυο ανθρώπους μαζί. Κυκλοφόρησε, δηλαδή, μια φωτογραφία που ήταν προϊόν μοντάζ. Από εκεί και πέρα, ο λόγος που δεν θέλω να μιλήσω για τα προσωπικά μου είναι γιατί δεν έχω να πω κάτι συγκεκριμένο. Αυτή την περίοδο είμαι ερωτευμένη με τα πάντα: τη ζωή, τις δουλειές, τους άνδρες, τα πάντα. Είμαι μόνιμα ερωτευμένη, γιατί ως άνθρωπος λειτουργώ με πάθος στη ζωή μου.

Μια ωραία γυναίκα σαν και σένα δηλαδή τα βράδια κοιμάται μόνη;


Κοιμάμαι με τον σκύλο μου, τη Μαϊμού. Αγκαλιά

Σχόλια