Παλιό, βαθύ ΠΑΣΟΚ μεταμφιεσμένο σε ΣΥΡΙΖΑ >> Ποιός Κοτσακάς (Έφυγα τρέχοντας πιο γρήγορα κι’ από τα άλογα του)


Αποτέλεσμα εικόνας για κοτσακας


Ο Γιάννης Καψής δεν χρειάζεται συστάσεις...

Παλιός δημοσιογράφος στο Λαμπράκη (απ' τα μεγάλα κεφάλια του Οργανισμού) , έντιμος, έχει διατελέσει ακόμα και υπουργός με τον Ανδρέα αλλά το κυριότερο ξέρει απ'έξω κι ανακατωτά πρόσωπα και πράματα απο αυτό που θα ονομάζαμε άνετα "βαθύ ΠΑΣΟΚ"...

Θυμίζουμε ότι αυτό το πασοκ - κατά τη γνώμη μας τουλάχιστον - κατέστρεψε αμετάκλητα ίσως τη χώρα ή πάντως την γύρισε πολλά χρόνια πίσω...

Ο Καψής λοιπόν είναι ο άνθρωπος που σίγουρα ξέρει πολλά αν όχι όλα...

Με αυτήν την έννοια έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να διαβάσετε αυτά που γράφει (στο facebook) για τον Κοτσακά...

Διαβάστε το κείμενο ανάμεσα απ' τις γραμμές (αν και τα λέει αρκετά ξεκάθαρα)...

Δείτε το...




η εικόνα προφίλ του Γιάννης Καψής
ΠΟΙΟΣ ΚΟΤΣΑΚΑΣ
Από το υπο συγγραφην νεο βιβλιο μου --- ελπιζω να κυκλοφορήσει στις γιορτές--- " Η Θαλασσόμαχη Κυρά¨"---Κι ένα ουζο με μεζέ"

<"Ποιος Κοτσακάς; Εδω μπερδέυτικα κι’ ο ίδιος. Σήμερα είναι γνωστός σαν επιτελάρχης του Τσίπρα. Χαλάλι του. Εγώ όμως μπερδέυτικα γιατί έχω γνωρίσει τρεις …Κοτσακάδες!!

!Ο πρώτος ένας νεαρός φίλος του Άκη που μου μίλησε ειλικρινά για τα πρώτα παιδικά του χρόνια. Ήταν τόσο φτωχός που έπαιρνε βερεσέ 3-4 κατεψυγμένες συναγρίδες, τις αγκίστρωνε συρτή και με μια δανεική βάρκα τις έκανε… βόλτα στην θάλασσα .Και όταν μούλιαζαν στην θαλασσινή αρμύρα της πουλούσε σαν φρέσκες. Αυτόν τον Κοτσακα τον αγάπησα σαν φίλο. 

Ο δεύτερος Κοτσακάς ήταν βουλευτής πια, πανίσχυρος υπαρχηγός του Άκη. Συνήθως συνοφρυωμένος λόγω των πολλών καθηκόντων του.

Κι’ ο τρίτος; Είχε χάσει την εκλογή από μια νεαρή δικηγόρο. Ήμουν στην Μυτιλήνη για μια Μικρασιάτικη εκδήλωση. Του άφησα μήνυμα ότι ήθελα να τον συναντήσω, μη και σκεφθεί ότι μια και δεν ήταν πια βουλευτής…. Ήρθε στο ξενοδοχείο μου την δεύτερη ημέρα λίγο πριν ξεκινήσω για το αεροδρόμιο. Μια ψυχρή συγγνώμην και μου εξήγησε ότι καθυστέρησε γιατί έμενε έξω από την πόλη, σε ένα μεγάλο κτήμα όπου εξέτρεφε άλογα «γιατί στην γυναίκα μου αρέσει η ιππασία..». Έφυγα τρέχοντας πιο γρήγορα κι’ από τα άλογα του >.



Σχόλια