Οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες απέκτησαν ανταγωνιστή:
Η Eurostar, η εταιρία με τα υψηλής ταχύτητας τρένα που συνδέουν το Λονδίνο με τις Βρυξέλλες και το Παρίσι, μόλις ανέβασε τα στάνταρς του παιχνιδιού .
Την Πέμπτη, η εταιρεία παρουσίασε το νέο τρένο το E320 στον σταθμό St Pancras του Λονδίνου. Το νέο τρένο θα μπεί σε εμπορική λειτουργία στα τέλη του 2015.
Το E320 πήρε το όνομά του απο τη μέγιστη ταχύτητα του - 320 χιλιόμετρα ανά ώρα (200 mph). "Κατά τα τελευταία είκοσι χρόνια, είμαστε οι πρωτοπόροι στα σιδηροδρομικά ταξίδια υψηλής ταχύτητας, επιβεβαιώνοντας τη σχέση μεταξύ του Ηνωμένου Βασιλείου και της ηπειρωτικής Ευρώπης," δήλωσε ο Νίκολας Πέτροβιτς, διευθύνων σύμβουλος της Eurostar, σε μια δήλωση προς τον Τύπο.
Ενώ οι επιβάτες του αεροπλάνου έχουν όλο και λιγότερο χώρο για τα πόδια, τα νέα τρένα Eurostar έχουν κατασκευαστεί για να είναι ευρύχωρα. Τα εργονομικά σχεδιασμένα ανακλινόμενα καθίσματα είναι ακόμα πιό μεγάλα, και το καθένα διαθέτει τη δική του υποδοχή USB και χειριστήρια ευαίσθητα στην αφή.
«Ο συνδυασμός της τολμηρής σχεδίασης, με καλαίσθητους εσωτερικούς χώρους και συνδεσιμότητα Wi-Fi θα ανεβάσει τον πήχη, παρέχοντας μια άνευ προηγουμένου άνοδο του επίπεδου του στυλ και της άνεσης για τους πελάτες μας», πρόσθεσε ο Πέτροβιτς.
Άλλα προνόμια για τους επιβάτες περιλαμβάνουν αύξηση 20% σε χωρητικότητα ανά τρένο (επτά τρένα θα ενταχθούν στον στόλο το επόμενο έτος), δωρεάν wi-fi, και αύξηση του χώρου αποσκευών.
Ο σχεδιασμός είναι του Pininfarina, του ιταλικού στούντιο σχεδιασμού που έχει εργαστεί μαζί με τους όμοιούς της Ferrari και Maserati. Το νέο σχέδιο παρουσιάστηκε για να συμπέσει με την 20-ετή επέτειο της Eurostar. Κατά την περίοδο αυτή, η εταιρεία έχει εξυπηρετήσει πάνω από 150 εκατομμύρια πελάτες, αν και ο Πέτροβιτς πιστεύει ότι αυτό είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Το επόμενο έτος, η Eurostar σχεδιάζει επίσης να επεκτείνει το δίκτυό της ώστε να συμπεριλάβει την άμεση εξυπηρέτηση στην Προβηγκία, με στάσεις στη Λυών, Αβινιόν και Μασσαλία, και θα ακολουθήσει η έναρξη των απευθείας δρομολόγιων προς Άμστερνταμ το 2016.
Σχόλια