Ηey Antonis leave the dead alone...all in all we're just a another dead in the wall...

Διπλοπενιές και ροκιές για την Αμφίπολη, έχουν πλημμυρίσει το twitter, με το hagstag #Amfipoli_songs, να έχει βρει τεράστια απήχηση.

 

Δείτε λοιπόν πως διασκεύασαν πολύ γνωστά τραγούδια οι χρήστες στο twitter, προκειμένου να αρμόζουν στο κλίμα των ημερών όσον αφορά την ανασκαφή στο τύμβο Κατσά.
Η συμμετοχή του Χρήστου Κυριαζή περιλαμβάνει την επιτυχία: «Έχω σκάψει, για πολλές ημέρες έχω σκάααψει, μα θα έχει συληθεί».
Ο Γιάννης Πάριος τραγουδά: «Ποιος να συληθεί μαζί σου» ενώ ο Κόκκοτας, αποκλειστικά για το #Amfipoli_songs, προσφέρει την επιτυχία του: «Γιε μου… είναι ο τάφος μου ασύλητος καλέ μου… γιε μουυ!!!!! τι περιμένουν Θεέ μου?
Χρυσά retweet κάνει και η επιτυχία του Λαζόπουλου: «Περνάγαμε ωραία, με Παναγιωταρέα, τα φτυάρια μας μας χαλούσαν τις βραδιές» ενώ πολύ κοντά ακολουθεί και η Μαρινέλλα με την γνωστή επιτυχία: «Φτυαριά Φτυαριά κι αχόρταγα, σκάβω τα χωματά σου,κοίτα μέσα κάτι να βρω, γ@@ω τον Ηφαιστίωνα σου».
Πάντως μακράν όλων, είναι η νέα διασκευή του The Wall των Pink Floyd με στίχους του Έλληνα ‏@deer_kiler:
«we don’t need no excavation, all in all we’re just a, another dead in the wall. Ηey Antonis leave the dead alone»






  Αόρατο Μπισκότο ® @Aorato_Biskoto
Περνάγαμε ωραία
με Παναγιωταρεα
τα φτυαρια μας μας χαλούσαν τις βραδιές




Αόρατο Μπισκότο ® @Aorato_Biskoto
Φτυαριά Φτυαριά κι αχόρταγα
σκαβω τα χωματά σου,
κοιτα μεσα κατι να βρω
γαμω τον Ηφαιστιωνα σου.




  TheDeerHunter @deer_kiler
we don't need no excavation
all in all we're just
 a another dead in the wall
hey Antonis leave the dead alone

πηγή

Σχόλια