Κακλαμάνης: «Ο Καραμανλής με εξουσιοδότησε να πω ότι δεν τον ενδιαφέρει η Προεδρία»

 

«Ουσιαστικά δεν έχω φύγει από την παράταξη μου ούτε η παράταξη μου με έχει αποβάλει. Δεν έφυγα από την ΝΔ». Με αυτά τα λόγια, μιλώντας στον ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ FM 99,5 ο ανεξάρτητος βουλευτής Νικήτας Κακλαμάνης, οριοθέτησε τη Δευτέρα το πολιτικό του στίγμα. Και υπό αυτή τη θέση μίλησε για τις κυβερνητικές επιλογές στην φορολογία, στο ζήτημα του Προέδρου της Δημοκρατίας αλλά και τις επαφές του με τον πρώην Πρωθυπουργό και πρώην αρχηγό της ΝΔ Κώστα Καραμανλή.

 Κακλαμάνης: «Ο Καραμανλής με εξουσιοδότησε να πω ότι δεν τον ενδιαφέρει η Προεδρία»

 «Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας πρέπει να μένει έξω από αντιπαραθέσεις. Είμαι θετικά προσκείμενος προς το να εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας» είπε ο Νικήτας Κακλαμάνης μιλώντας στους Αργύρη Παπαστάθη και Αρη Ραβανό του ΒΗΜΑ FM 99,5. «Τώρα όμως η βασική προϋπόθεση είναι η καλυτέρευση του οικονομικού πεδίου. Σχετικά με την εκλογή του Πρόεδρου της Δημοκρατίας, παίζει ρόλο και το πρόσωπο. Έχει όμως δευτερεύουσα σημασία, δεν είναι καθοριστικός παράγοντας στην απόφαση την δική μου και κάποιων άλλων. Σαφέστατα θα προτιμούσα κάποιο πρόσωπο από τον χώρο της Κεντροδεξιάς, άλλα έχω ήδη τοποθετηθεί αλλιώς, λέγοντας ότι δεν αποδέχομαι ότι ένας ενωτικός πρόεδρος υπάρχει, όταν προς αναζήτηση υπάρχει μόνο προς τον χώρο της Αριστεράς ή της Κεντροαριστεράς. Εκτιμώ ότι υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι και στον δικό μου ιδεολογικό χώρο. Η γραμμή της κυβέρνησης είναι να ανοίξει αυτό το θέμα μετά τις γιορτές, στις αρχές του 2015, όπως και πρέπει. Τότε λοιπόν θα έχει ψηφιστεί ο προϋπολογισμός, θα έχουμε μια εικόνα και τότε εγώ θα μιλήσω για το θέμα».

Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο υποψηφιότητας του Κώστα Καραμανλή ο Νικήτας Κακλαμάνης απάντησε:

«Πριν τον Δεκαπενταύγουστο, συναντήθηκα με τον Κώστα Καραμανλή και για το θέμα το συγκεκριμένο μού είπε πως "αν ερωτηθείς, σου λέω να απαντήσεις πως εγώ ο ίδιος λέω πως αυτό είναι κάτι που δεν με ενδιέφερε ούτε με ενδιαφέρει, ούτε καν να το συζητάμε". Δεν υφίσταται σαν σενάριο», τόνισε ο Νικήτας Κακλαμάνης.

Για το ενδεχόμενο επιστροφής του στη ΝΔ ο Νικήτας Κακλαμάνης έριξε το γάντι προς την πλευρά του Αντώνη Σαμαρά και σημείωσε: «Ουσιαστικά δεν έχω φύγει από την παράταξη μου ούτε η παράταξη μου με έχει αποβάλει. Δεν έφυγα από την ΝΔ.  Διαγράφηκα κατά τρόπο πολιτικά άκομψο και κομματικά αντιδεοντολογικό και παράτυπο, επειδή δεν ψήφισα ένα νομοσχέδιο που περιείχε συγκεκριμένα πράγματα μέσα. Η τραγική ειρωνεία είναι ότι μερικά από αυτά που δεν ψήφισα και για τα οποία με διέγραψε ο πρόεδρος του κόμματος, ακούω ότι θα τα εξαγγείλει ως υποχρέωση της κυβέρνησης στην Θεσσαλονίκη! Ουσιαστικά επομένως δεν έχω να κάνω καμία απολύτως κίνηση. Η κίνηση πρέπει να γίνει μόνο από έναν, τον πρόεδρο του κόμματος. Κλείνω κάθε κουβέντα επ’ αυτού».

Αναφορικά τέλος για τις φοροελαφρύνσεις που σκοπεύει να εξαγγείλει ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ ο Νικ. Κακλαμάνης είπε:

«Είναι ξεκάθαρο ότι οτιδήποτε εξαγγελθεί και ό,τι πραγματοποιηθεί, αφορά το 2015. Επομένως, φοροελάφρυνσεις στην τσέπη του καταναλωτή θα φανούν το 2015. Δεν πειράζει, ας υπάρξουν και με καθυστέρηση, αρκεί να υπάρξουν». 
πηγή

Σχόλια