Ενας Επίτροπος κάνει ένα δύσκολο τηλέφωνο. ...«αλήθεια σου λέω»..., «δυσκολεύομαι να σε πιστέψω»

 Ο Γ. Παπαχρήστος προσπαθεί να εξηγήσει πως έπεσε τόσο έξω στις πληροφορίες του περί επιτρόπου.

 

Διαβάστε...


Το «Στίγμα» βγάζει επίτροπο!




Δέχθηκα τηλεφώνημα επιτρόπου χθες (επιτρόπου της Κομισιόν, όχι του επιτρόπου της ενορίας μου, διευκρινίζω) και όπως είναι φυσικό με κατακλύζουν χαρά και περηφάνια! Τόσο, που έτοιμος ήμουν να πάω καφενείο να κεράσω  «μία γύρα» όλους. Το άφησα όμως για αργότερα, όταν με το καλό αναλάβει ο ευσταλής ως εύζωνας της Προεδρικής Φρουράς Δημήτρης «μια νότα κομψότητας στην Κομισιόν πλέον» Αβραμόπουλος.

Μου τηλεφώνησε πρωί πρωί, μόλις είχε διαβάσει την εφημερίδα «φυσικά πρώτα από τη στήλη μου» για να μου εξηγήσει ότι αλήθεια μου έλεγε προ εβδομάδος όταν μου δήλωνε ότι δεν ξέρει τίποτε (για τον φόνο) και πως ακόμη και αν του το προτείνουν δεν τον ενδιαφέρει το πόστο του επιτρόπου.

Πάνω εκεί στα «αλήθεια σου λέω», και στα «δυσκολεύομαι να σε πιστέψω», μου ανέφερε την είδηση που δυσκολεύομαι να την κρατήσω για τον εαυτό μου, και θέλω να την μοιραστώ με όλους - και ας με μισήσει η φίλη Ντόρα, όπως και οι φίλες Μαρία (Δαμανάκη) και Αννα (Διαμαντοπούλου) που «έπαιξαν» για ένα φεγγάρι για τη θέση του επιτρόπου.

Κατά τον ευσταλή και πάντα στην «τρίχα» νέο επίτροπο εγώ, ναι ΕΓΩ (!), είμαι αυτός που ευθύνεται για την εξέλιξη. Οπως είναι λογικό έμεινα... ενεός (για να μην πω «παγωτό» και παρεξηγηθώ).

- Πώς;
- Ναι, μην απορείς, όπως μου είπαν (ποιοι δεν μου το διευκρίνισε, αλλά υποθέτω  το ντουέτο Σαμαράς - Βενιζέλος) δεν με είχαν καν στο μυαλό τους. Εσύ έγραψες μια μέρα πριν από δύο - τρεις εβδομάδες ότι θα ήμουν μια καλή λύση, σε διάβασαν (πάλι χωρίς να διευκρινιστεί ποιοι, αλλά υποθέτω το γνωστό ντουέτο) και προχώρησαν.

Ψάχτηκα, είναι η αλήθεια. Ανέτρεξα στο αρχείο. Οντως είχα γράψει σχετικά σε ανύποπτο χρόνο. Και επανήλθα έπειτα από μερικές ημέρες υποστηρίζοντας ότι είναι η ιδανική λύση για την Κομισιόν ο Αβραμόπουλος διότι θα φέρει μια νότα κομψότητας σε μια Κομισιόν που θα συγκεντρώνει τους... χωρικούς/ές της Ευρώπης!

Και έγινε! Μα ποιος είμαι;

Σχόλια