Στα Εμιράτα δίνουν υψηλό μισθό και παροχές αλλά απαιτούν θυσίες αποκαλύπτει η Ελενα...

 


Στα Εμιράτα δίνουν υψηλό μισθό και παροχές αλλά απαιτούν θυσίες αποκαλύπτει η Ελενα που εργάζεται τρια χρόνια στο εξωτερικό

 
Καθαρός μισθός 1.800 ευρώ για τον ιπτάμενο της οικονομικής θέσης και 2.500 ευρώ για τον ιπτάμενο της μπίζνες, ιατροφαρμακευτική κάλυψη, δωρεάν διαμονή με πληρωμένους λογαριασμούς, ελεύθερη πρόσβαση σε πισίνα - γυμναστήριο, εκπτώσεις σε κομμωτήρια - κέντρα αισθητικής, δωρεάν μετάβαση από και προς τη δουλειά, μετρητά για τα πρώτα έξοδα και δώρο το ηλεκτρικό σίδερο για το καθημερινό κολλάρισμα της στολής. Περίπου αυτά, μαζί όμως με... υποχρεωτική συγκατοίκηση (δύο τριών), απουσία συνταξιοδοτικής μέριμνας, σκληρή δίμηνη εκπαίδευση (που μπορεί να λήξει πρόωρα), μεταβαλλόμενο ωράριο και πολλές ώρες στα σύννεφα, με επτά οκτώ ρεπό μηνιαίως, συνθέτουν, στην πραγματικότητα, το εργασιακό πακέτο για όσους ανοίγουν «φτερά» μακριά από την Ελλάδα της ανεργίας για να γίνουν πλήρωμα καμπίνας σε Airbus και Boeing εταιριών-κολοσσών στην πλούσια έρημο των αραβικών εμιράτων.

Με πρώτη την Emirates του Ντουμπάι και πλέον την Etihad του Αμπού Ντάμπι και την Qatar της Ντόχα, οι Αραβες βλέπουν, τελευταία, την Ελλάδα ως δεξαμενή άντλησης εργαζομένων, έχουν ήδη «τραβήξει» εκατοντάδες νέους και «προσγειώνονται» στη χώρα μας τακτικά, ορίζοντας ελάχιστες προϋποθέσεις για τον υποψήφιο: να μην έχει εμφανή τατουάζ ή πίρσινγκ (πέρα από μία τρύπα στα αυτιά για τις γυναίκες)! Μάλιστα, σήμερα το πρωί αναμένετο να γεμίσει η αίθουσα κάποιου αθηναϊκού ξενοδοχείου με τα καρδιοχτύπια των 200 Ελλήνων τους οποίους επέλεξαν να συναντήσουν οι εκπρόσωποι της Etihad, ενώ πολύ περισσότεροι 25άρηδες-30άρηδες πρόκειται να σπεύσουν στο ανοιχτό «κάστινγκ» της Emirates, στις 29 Ιουνίου, στο ξενοδοχείο «The Met» Θεσσαλονίκης.

Τις γενναίες παροχές επιβεβαιώνει στη «δημοκρατία» η 32χρονη Ελενα, αεροσυνοδός πρώτης θέσης, αποκαλύπτοντας μυστικά για τις συνθήκες εργασίας και την καθημερινότητα στα εμιράτα, όπου ζει ήδη τρία χρόνια. «Δεδομένων των συνθηκών στην Ελλάδα, για τους νέους που ξενιτεύονται τα εμιράτα δεν αποδεικνύονται τόσο η γη της επαγγελματικής επαγγελίας όσο γη για... προσωρινή αποταμίευση! Αυτό το επάγγελμα δεν είναι για πάντα. Και αν χάσεις τις παροχές των αεροπορικών αντιμετωπίζεις την ακρίβεια της ερήμου, όπως τα απλησίαστα ενοίκια» λέει η νεαρή, «ιπτάμενη» από τα 21 χρόνια της. Οπως διευκρινίζει, το κόστος ζωής για τον αεροσυνοδό δεν είναι υψηλό: «Δεν υπάρχουν πολλές “ελευθερίες”, δηλαδή προσωπικός χρόνος, αλλά σε κάθε περίπτωση οι τιμές -για φαγητό- είναι καλές, άρα μπαίνουν εύκολα χρήματα στην άκρη».


«Θέλουν απόλυτη αφοσίωση»

«Οι Αραβες προσφέρουν πολλά αλλά ζητούν αφοσίωση. Η συνέντευξη είναι καθοριστική αλλά το πρώτο “ναι” από τους εργοδότες και η εγκατάσταση στα εμιράτα δεν σημαίνουν πρόσληψη. Η εκπαίδευση ξεκινά στις 7.00 ακριβώς και περιλαμβάνει τα πάντα γύρω από το αεροσκάφος και την πτήση (σωστικά μέσα, απογείωση - προσγείωση, εκκένωση αεροσκάφους σε 90 δευτερόλεπτα, σέρβις κ.ά.). Οσοι δεν ανταποκρίνονται στην απαιτητική διαδικασία κόβονται και επιστρέφουν στην πατρίδα τους» ξεκαθαρίζει η 32χρονη αεροσυνοδός Ελενα
 πηγή

Σχόλια