Βενιζέλος. Περιμένει (σήμερα, αύριο) «πώς και πώς» την πρόταση για τα υποβρύχια. Υπόσχεται (κοινοβουλευτική) κόλαση για τον Τσίπρα.




Τη σχετική αναφορά κάνει ο Γ. Παπαχρήστος στα ΝΕΑ.
Δείτε την...

....Ενας άλλος πρόεδρος, ο πρόεδρος Βαγγέλης, ενημερώνω ότι είναι καλά στην υγεία του και επανέκαμψε στα καθήκοντά του ήδη από την Παρασκευή το μεσημέρι. Τον βρήκα νωρίς το απόγευμα της Παρασκευής στο υπουργείο Εξωτερικών, ανταλλάξαμε απόψεις επί των... ιλίγγων και όπως μου είπε περίμενε τηλέφωνο του Σαμαρά για να μάθει πώς πήγε η συνάντηση με τη Μέρκελ.

Συνεργάτης του, από τους πιο στενούς, μου έλεγε αργότερα για την αναμενόμενη - σήμερα ή αύριο - κατάθεση στη Βουλή της πρότασης του ΣΥΡΙΖΑ για την Εξεταστική Επιτροπή για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά ότι «την περιμένει πώς και πώς».
«Διαθέτει ήδη έναν πολύ ωραίο φάκελο» μου είπε, πράγμα που μου εξιτάρισε το ενδιαφέρον. «Θα έχουν την απάντηση που πρέπει», μου πρόσθεσε. Και σε επίρρωση των αναφορών του, μου έστειλε ένα απόσπασμα από απάντηση του προέδρου Βαγγέλη σε ερώτηση της Ζωής (Κωνσταντοπούλου) στην πρόσφατη συνεδρίαση της Επιτροπής Εξωτερικών, Αμυνας και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Βουλής, σχετικά με το PSI και το πόσο πλήγηκαν οι ελληνικές τράπεζες:
«Η κυρία Κωνσταντοπούλου λέει ότι έχει ευθύνες η κυβέρνηση και εγώ προσωπικά για το PSI γιατί μειώσαμε το χρέος. Εχω ακούσει πολλές προσεγγίσεις υπεράσπισης των συμφερόντων των τραπεζιτών, που εθίγησαν από τη μείωση του χρέους και από το PSI. Δεν με εκπλήσσει να ακούσω ακόμα μία. Τα ιδιωτικά συμφέροντα, τα πιο κραυγαλέα και προφανή στην Ελλάδα εθίγησαν και μπορεί και να με μισούν και μπορεί και να συνάπτουν συμβόλαια πολιτικού θανάτου επειδή έχασαν τις μετοχές τους. Αυτό που ακούω είναι μια επιχειρηματολογία υπεράσπισης των πιο ακραίων συμφερόντων των τραπεζιτών που έχουν πάθει βλάβη από το PSI. Θα ξαναμιλήσω για το τι σημαίνει "βγαίνω στην πιάτσα και εξυπηρετώ συμφέροντα". Το βλέπω μπροστά μου πάλι».
Σήμερα, αύριο, προσθέτω εγώ. Συν το ότι αυτό το έργο θα έχει πολλές συνέχειες, δεδομένου ότι αυτό το «βγήκατε πολύ νωρίς στην πιάτσα», απευθύνεται ευθέως στον πρόεδρο Αλέξη...
πηγή

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…

Ποιό χρέος μείωσε ο παπάρας; Αυτό που έχει ανέλθει στο 168% του διαρκώς συρρικνουμένου ΑΕΠ; Με το καταστροφικό PSI,ουδόλως επλήγησαν οι Τραπεζίτες. Εξανεμίστηκαν οι οικονομίες των Ελλήνων πολιτών οι τοποθετημένες σε ομόλογα του ελληνικού Δημοσίου και τα αποθεματικά των Ταμείων και των ΝΠΔΔ.
Πρόκειται γιά την μεγαλύτερη και αισχρότερη ληστεία εις βάρος της χώρας, διά χειρός του μεγαλομανούς Ε.Βενιζέλου. Είμαστε βέβαιοι ότι όλος ο δωσίλογος συρφετός που συνεχίζει να τρώει με την χρυσή κουτάλα, θα καταψηφίσει την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ, όμως θα εκτεθεί ακόμη μία φορά όπως και με την πρόταση μομφής. Θα ακολουθήσουν και άλλες εκθέσεις. Ε, ρε γλέντια!