Θέλουν τον Στουρνάρα στη ΝΔ, όμως αυτός παραμένει στόν (πολιτικό) χώρο του. Εντάξει τό ίδιο είναι...

Κανείς δεν λέει ότι το αξίωμα του υπουργού στις ημέρες μας είναι επίζηλο.
Το αντίθετο.
Αν μάλιστα πρόκειται για το αξίωμα του υπουργού Οικονομικών, ούτε ψύλλος στον κόρφο σου. Πάντοτε έτσι ήταν, αλλά εδώ και δυόμισι χρόνια το να είσαι υπουργός Οικονομικών ισοδυναμεί αυτομάτως με ένταξη στα «βαρέα και ανθυγιεινά».

Δεν γνωρίζω αν ο Γιάννης Στουρνάρας, που δεν είναι και κοινοβουλευτικός, αναζητήσει στη λήξη της θητείας του τα σχετικά «ένσημα», αλλά είμαι βέβαιος πως χθες, κατά τη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ, το αντελήφθη επαρκώς.
Αφορμή αποτέλεσε η αναφορά του στους βουλευτές της ΝΔ ότι «δεν προέρχεται από τον χώρο τους» - ΠΑΣΟΚ ήταν ο άνθρωπος, το ξέρουν και οι πέτρες.
Τι ήταν να το πει;
 Ο καιροφυλακτών σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις γραμματέας Μανώλης - Μανόλο για τους φίλους - Κεφαλογιάννης, σου λέει ευκαιρία είναι να την κάνω τη μεταγραφή, να μη λένε και οι άλλοι ότι επί των ημερών μου δεν γράφτηκε ένας στο κόμμα: - Μην προβληματίζεσαι, υπουργέ, έχω έτοιμο το έντυπο για την εγγραφή σου!
Ευγενής άνθρωπος ο Στουρνάρας περιορίστηκε απλώς να χαμογελάσει...
Αποχώρησε το μεσημέρι Ο Στουρνάρας παραμένει στον πολιτικό χώρο του (νομίζω δηλαδή, τουλάχιστον από όσα κατάλαβα από την τελευταία φορά που μιλήσαμε), αλλά όπως μου είπαν οι άνθρωποί μου στη ΝΔ, «τους κέρδισε όλους» χθες στην ΚΟ. - Κατάφερε να πείσει και τους πλέον δύσπιστους, μου ανέφερε περήφανο κυβερνητικό στέλεχος, αλλά αγνοώ σε τι μπορώ να αποδώσω αυτή την «περηφάνια». Το μόνο που βρήκα κάπως να ακουμπάει στη λογική είναι ότι ο υπουργός Οικονομικών ήταν της απολύτου επιλογής Σαμαρά, αν θυμάστε...
πηγή

Σχόλια