Σπύρος Παπαδόπουλος: Μού ζήτησαν τήν εκπομπή ιδιωτικά κανάλια αλλά εγώ θα συνεχίσω στη ΝΕΤ.









Επιστρέψει με το "Στην υγειά μας"

 Σπύρος Παπαδόπουλος: «Ας μη συζητάμε για το μισθό μου…»


Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ήταν καλεσμένος το πρωί της Κυριακής, στην εκπομπή της Ναταλία Γερμανού και μίλησε για την εκπομπή του στη ΝΕΤ, που τελικά θα συνεχίσει για ακόμα μια χρονιά.

Ο ηθοποιός δήλωσε ότι τα λεφτά για την εκπομπή φέτος είναι σχεδόν τα μισά, ενώ για τον δικό του μισθό, είπε: «Ας μην το συζητάμε...».

Η παρουσιάστρια τον ρώτησε για όλα όσα είχαν ακουστεί για το "Στην υγειά μας" και ο Σπύρος Παπαδόπουλος απάντησε: «Και πριν μας κόψουν -γιατί μας έχουν κόψει πάρα πολλά χρήματα απ' την εκπομπή- η εκπομπή ήταν μακράν η φθηνότερη εκπομπή του είδους της. Έκανε τα μισά χρήματα ακριβώς, από ό,τι έκαναν αντίστοιχες εκπομπές... Ό,τι έκανε η εκπομπή, το έβγαλαν κάποιοι ανόητοι ότι τα παίρνω εγώ. Διάφορες βλακείες τέτοιες».

Εξήγησε δε γιατί θεωρεί την εκπομπή του τη φθηνότερη στο είδος της: «Τρεις ώρες ζωντανό πρόγραμμα, το να κοστίζουν -σου λέω τα τότε χρήματα - 60 χιλιάδες, ήταν τίποτα. Γιατί με τρεις ώρες, αν είχες βάλει τρία σήριαλ, θα κόστιζαν γύρω στις 250 χιλιάδες και με αβέβαιο το αποτέλεσμα».

Ανέφερε ότι την εκπομπή τη ζητούσαν και ιδιωτικά κανάλια με πολύ περισσότερα χρήματα, αλλά εκείνος προτίμησε να παραμείνει στην κρατική τηλεόραση: «Μπορούσα να την πάω την εκπομπή σε οποιοδήποτε κανάλι ήθελα. Μου έλεγαν όλοι, φέρε την εκπομπή εδώ και ό,τι θέλεις! Δεν το έκανα... Εδώ ξεκίνησα, εδώ θα μείνω, στο κρατικό κανάλι, το υπερασπίζομαι, το βλέπει η ομογένεια... Κάποια στιγμή τους το είπα και στην ΕΡΤ. Μου έλεγαν, άντε θα την πάμε και φέτος. Τους έλεγα: Να σου πω, δε μου κάνει χάρη! Όπου θέλω την πάω την εκπομπή! Χάρη σου κάνω, δε μου κάνεις!»
πηγή

Σχόλια