Ο ΟΤΕ και το CONN-X ταλαιπωρεί καταναλωτές
Εκεί στον ΟΤΕ μάλλον έχουν διαφορετική αντίληψη για την πραγματικότητα απ' ότι ίσως έχουμε οι υπόλοιποι κάτοικοι αυτής της χώρας.
Σύμφωνα με καταγγελία που μας ήρθε από φίλο της περιοχής Σουρωτής Θεσσαλονίκης σταμάτησε να λειτουργεί η σύνδεση του Conn-x από την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου, μέρα κατά την οποία δήλωσε την βλάβη στην αρμόδια υπηρεσία του ΟΤΕ. Παράλληλα δε, όπως τον πληροφόρησαν σε κάποια επικοινωνία από τον ΟΤΕ, υπήρξε γενικότερη βλάβη στο δίκτυο της περιοχής.
Μετά από άπειρες ανεπιτυχείς προσπάθειες να συνομιλήσει και να ενημερωθεί γιατί δεν αποκαθίσταται η βλάβη, πληροφορείται - αφού κανένα τηλέφωνο δεν απαντούσε επί μέρες - εντέλει σήμερα Παρασκευή 6 Νοεμβρίου ότι η βλάβη στην περιοχή έχει αποκατασταθεί. Σε διαμαρτυρία δε ότι η σύνδεσή του συνεχίζει να μην λειτουργεί, η "ΚΟΥΦΗ" απάντηση των αρμοδίων ....
είναι ότι θα πρέπει να υποβάλλει ξανά αίτημα βλάβης, γιατί η υπηρεσία θεώρησε ότι μαζί με το γενικό πρόβλημα αποκαταστάθηκε και το συγκεκριμένο ειδικό. Άρα έχει δρόμο ακόμη η ταλαιπωρία του φίλου μας....
Το ερώτημα που τίθεται: Πόσες μέρες πρέπει να ταλαιπωρείται ένας πολίτης από τις κακές υπηρεσίες του ΟΤΕ; Με δεδομένο ότι η πληρωμή των υπηρεσιών είναι μηνιαία δικαιούται να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για τις μέρες ή και εβδομάδες ενδεχομένων που δεν καλύπτεται από την σύνδεση;
Τα στοιχεία του συνδρομητή, στη διάθεση των αρμοδίων..http://activistis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2889:----conn-x--&catid=63:2009-02-13-07-20-32&Itemid=91
Εκεί στον ΟΤΕ μάλλον έχουν διαφορετική αντίληψη για την πραγματικότητα απ' ότι ίσως έχουμε οι υπόλοιποι κάτοικοι αυτής της χώρας.
Σύμφωνα με καταγγελία που μας ήρθε από φίλο της περιοχής Σουρωτής Θεσσαλονίκης σταμάτησε να λειτουργεί η σύνδεση του Conn-x από την Παρασκευή 30 Οκτωβρίου, μέρα κατά την οποία δήλωσε την βλάβη στην αρμόδια υπηρεσία του ΟΤΕ. Παράλληλα δε, όπως τον πληροφόρησαν σε κάποια επικοινωνία από τον ΟΤΕ, υπήρξε γενικότερη βλάβη στο δίκτυο της περιοχής.
Μετά από άπειρες ανεπιτυχείς προσπάθειες να συνομιλήσει και να ενημερωθεί γιατί δεν αποκαθίσταται η βλάβη, πληροφορείται - αφού κανένα τηλέφωνο δεν απαντούσε επί μέρες - εντέλει σήμερα Παρασκευή 6 Νοεμβρίου ότι η βλάβη στην περιοχή έχει αποκατασταθεί. Σε διαμαρτυρία δε ότι η σύνδεσή του συνεχίζει να μην λειτουργεί, η "ΚΟΥΦΗ" απάντηση των αρμοδίων ....
είναι ότι θα πρέπει να υποβάλλει ξανά αίτημα βλάβης, γιατί η υπηρεσία θεώρησε ότι μαζί με το γενικό πρόβλημα αποκαταστάθηκε και το συγκεκριμένο ειδικό. Άρα έχει δρόμο ακόμη η ταλαιπωρία του φίλου μας....
Το ερώτημα που τίθεται: Πόσες μέρες πρέπει να ταλαιπωρείται ένας πολίτης από τις κακές υπηρεσίες του ΟΤΕ; Με δεδομένο ότι η πληρωμή των υπηρεσιών είναι μηνιαία δικαιούται να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για τις μέρες ή και εβδομάδες ενδεχομένων που δεν καλύπτεται από την σύνδεση;
Τα στοιχεία του συνδρομητή, στη διάθεση των αρμοδίων..http://activistis.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=2889:----conn-x--&catid=63:2009-02-13-07-20-32&Itemid=91
Σχόλια