Γράφει η Σούλα Πιπέτα (Κομμώτρια, ειδική επιστήμων τής επικοινωνίας προεκλογικών εκστρατειών)...
Η επικοινωνία θα σού δώσει αυτό πού δέν μπορείς να πάρεις μόνος σου...
Η σωστή επικοινωνία θα αφήσει αυτό πού λειτουργεί να λειτουργήσει καί θα τονίσει αυτό πού δέν λειτουργεί ή πού δέν υπάρχει καθόλου...
Δίνουμε ένα παραδείγματα...
Εάν είσαι μοντέλο, ο κόσμος , ο "απλός" λαός, θεωρεί δεδομένο ότι είσαι ένα τσουλί τού κερατά πού εκμεταλεύεται τήν ομορφιά του γιά βγάζει φράγκα.
Αυτό είναι φυσικά ένα στερεότυπο. Εμείς εδώ σέ καμμία περίπτωση δέν υιοθετούμε τέτοια (σεξιστικά, χυδαία, υβριστικά γιά έναν ολόκληρο κλάδο ο οποίος είναι ηθικός και εάν μιά θλιβερή μειοψηφία παρεκτρέπεται αυτό δέν μπορεί να χαρακτηρίζει όλο τον κλάδο κλπ κλπ) στερεότυπα γιά τα οποία εξάλλου δέν έχουμε καμμία απόδειξη ....
Πάντως ο "απλός" λαός αυτά πιστεύει...
Δέν είναι τυχαίο λοιπόν ότι τα μοντέλα όταν μιλάνε προσπαθούν να υπερτονίσουν τήν ηθικότητά τους (αγάπη και ειρήνη σέ όλο τον κόσμο, να μήν πεινάνε τά παιδάκια κλπ) ή τη μόρφωσή τους (έχω τελειώσει τήν ανωτάτη κομμωτική, έχω βγάλει το ΤΕΙ ζωολογίας κλπ)...
Οσο πιό πειστικά το λέει τόσο καλύτερα...
Φυσικά ο "απλός" λαός δέν μασάει καθόλου απο αυτά (εξάλλου η χυδαία καί απαράδεκτη αισθητικά έκφραση "δέ μάς χ#ζεις ρε Νταλάρα" αυτή τη γενικοτερη δυσπιστία εκφράζει)....
Εν τούτοις στό μυαλό του εγγράφεται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει συνείδηση τής κατάστασης , της εικόνας του και γιαυτό προσπαθεί να την αλλάξει....
Αυτό λειτουργεί καθησυχαστικά...
Επίσης σού λέει "μία στό δισεκατομύριο μπορεί και να λέει και αλήθεια, μπορεί να μήν έχει πάρει όλη την Αθήνα"...
Πάνω κάτω τα ίδια είναι και με τούς πολιτικούς....
Ο "απλός" λαός ξέρει τί κουμάσια είναι οι πολιτικοί του...
Ξέρει περί τίνος πρόκειται...
Ετσι με την ίδια λογική , η σκέψη (γιά όποιον μιλάει οραματικά, ελπιδοφόρα) είναι...
"Ξέρω τί παίζει αλλά μία στό εκατομύριο μπορεί ο τάδε και να εννοεί αυτά πού λέει ενώ ο δείνα είναι αμετανόητος.."
Κάπως έτσι έχασε ο Καραμανλής στίς 4 Οκτωβρίου...
Στήν δέ εκλογή για τη διαδοχή πάλι ίδια θα είναι τα κριτήρια...
Η επικοινωνία θα σού δώσει αυτό πού δέν μπορείς να πάρεις μόνος σου...
Η σωστή επικοινωνία θα αφήσει αυτό πού λειτουργεί να λειτουργήσει καί θα τονίσει αυτό πού δέν λειτουργεί ή πού δέν υπάρχει καθόλου...
Δίνουμε ένα παραδείγματα...
Εάν είσαι μοντέλο, ο κόσμος , ο "απλός" λαός, θεωρεί δεδομένο ότι είσαι ένα τσουλί τού κερατά πού εκμεταλεύεται τήν ομορφιά του γιά βγάζει φράγκα.
Αυτό είναι φυσικά ένα στερεότυπο. Εμείς εδώ σέ καμμία περίπτωση δέν υιοθετούμε τέτοια (σεξιστικά, χυδαία, υβριστικά γιά έναν ολόκληρο κλάδο ο οποίος είναι ηθικός και εάν μιά θλιβερή μειοψηφία παρεκτρέπεται αυτό δέν μπορεί να χαρακτηρίζει όλο τον κλάδο κλπ κλπ) στερεότυπα γιά τα οποία εξάλλου δέν έχουμε καμμία απόδειξη ....
Πάντως ο "απλός" λαός αυτά πιστεύει...
Δέν είναι τυχαίο λοιπόν ότι τα μοντέλα όταν μιλάνε προσπαθούν να υπερτονίσουν τήν ηθικότητά τους (αγάπη και ειρήνη σέ όλο τον κόσμο, να μήν πεινάνε τά παιδάκια κλπ) ή τη μόρφωσή τους (έχω τελειώσει τήν ανωτάτη κομμωτική, έχω βγάλει το ΤΕΙ ζωολογίας κλπ)...
Οσο πιό πειστικά το λέει τόσο καλύτερα...
Φυσικά ο "απλός" λαός δέν μασάει καθόλου απο αυτά (εξάλλου η χυδαία καί απαράδεκτη αισθητικά έκφραση "δέ μάς χ#ζεις ρε Νταλάρα" αυτή τη γενικοτερη δυσπιστία εκφράζει)....
Εν τούτοις στό μυαλό του εγγράφεται ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει συνείδηση τής κατάστασης , της εικόνας του και γιαυτό προσπαθεί να την αλλάξει....
Αυτό λειτουργεί καθησυχαστικά...
Επίσης σού λέει "μία στό δισεκατομύριο μπορεί και να λέει και αλήθεια, μπορεί να μήν έχει πάρει όλη την Αθήνα"...
Πάνω κάτω τα ίδια είναι και με τούς πολιτικούς....
Ο "απλός" λαός ξέρει τί κουμάσια είναι οι πολιτικοί του...
Ξέρει περί τίνος πρόκειται...
Ετσι με την ίδια λογική , η σκέψη (γιά όποιον μιλάει οραματικά, ελπιδοφόρα) είναι...
"Ξέρω τί παίζει αλλά μία στό εκατομύριο μπορεί ο τάδε και να εννοεί αυτά πού λέει ενώ ο δείνα είναι αμετανόητος.."
Κάπως έτσι έχασε ο Καραμανλής στίς 4 Οκτωβρίου...
Στήν δέ εκλογή για τη διαδοχή πάλι ίδια θα είναι τα κριτήρια...
Σχόλια