Φίλοι Blogger,
Θα σας αναφέρω στο παρών mail ένα συμβάν που κατά τη γνώμη μου προσβάλει 11,000,000 ανθρώπους. Όσες δλδ και οι συνδρομές κινητών τηλεφώνων στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα στις 23/10 παίρνω στο κινητό μου τηλέφωνο από το 5ψήφιο 54254 το εξής μήνυμα:
B!-UWIN<
Συνδρομητική υπηρεσία? Webpage? Δύο Euro το SMS? Γνωρίζοντας ότι δεν έχω ενεργοποιήσει τπτ τέτοιο, μιας και δε δίνω όπου και όπου τον αριθμό μου στο Internet, ξεκίνησα να ψάχνω το πως να απενεργοποιήσω αυτή την "υπηρεσία". Ούτε website στο μήνυμα ούτε κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας, δε μπορούσα καν να τους βρω μέσω google με τους όρους B UWin κτλ.
Με αλχημιστικές μεθόδους λοιπόν, τις οποίες και θα αναλύσω παρακάτω καταλήγω ότι το μήνυμα ήρθε από την Buongiorno Hellas. Παράλληλα ανακαλύπτω το site της εταιρίας, www.blinkogold.gr (ναι ναι είναι αυτοί του "στείλε ένα sms και κατέβασε την εφαρμογή για να βλέπεις μέσα από ρούχα/ love tester και λοιπές μπούρδες") και μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ζήτησα:
1. Να απενεργοποιηθεί η υπηρεσία
2. Πληροφορίες για το πως ακριβώς έγινε η ενεργοποίηση.
Μου απάντησαν ότι η υπηρεσία θα απενεργοποιηθεί μέσα σε 24 ώρες και ότι λεπτομέρειες μπορώ να πάρω μέσω φαξ. Επέμεναν ότι εγώ ενεργοποίησα την υπηρεσία. Ήδη είχα χρεωθεί 2 ευρώ για το μήνυμα που είχα πάρει.
Αυτά τα συμβάντα είναι συχνό φαινόμενο, δίνεις κάπου το κινητό σου και όλο και κάποιος εξυπνάκιας θα το ψαρέψει από το Internet. Στη προκειμένη περίπτωση όμως ο εξυπνάκιας θαρρεί ότι είναι πολύ έξυπνος. Οπότε ακολούθησε την εξής τακτική, ανέβασε στο kariera.gr αγγελία ζητώντας εργαζόμενο και από τα βιογραφικά που μάζεψε απέσπασε τα κινητά τηλέφωνα στα οποία και "ενεργοποίησε" τις υπηρεσίες τους.
Έτσι λοιπόν τη πάτησα και εγώ, τους είχα στείλει βιογραφικό, για αυτό άλλωστε ήταν οι πρώτοι που υποψιάστηκα όταν πήρα το sms. Και αναρωτιέσαι εσύ μήπως τα παραλέω, μήπως είναι μεμονωμένο γεγονός; Ε λοιπόν επικοινώνησα με το kariera λέγοντας τους το συμβάν και μετά από έρευνα των ιδίων μου απάντησαν ότι συμβάντα είχαν αναφερθεί και στον συνεργάτης τους στην Ιταλία Careerbuilder με την Buongiorno Italia. Μιλάμε δηλαδή για μία τακτική εταιρείας και όχι τυχαίο γεγονός. Και για να δούμε και λίγο τα νούμερα:
Ας πούμε ότι μπαίνεις στη διαδικασία να μαζέψεις κινητά τηλέφωνα, ας αρχίσουμε λοιπόν από τον δικό σου τηλεφωνικό κατάλογο, περνάμε στα αυτοκολλητάκια στη πόρτα τους ασανσέρ από υδραυλικούς / ηλεκτρολόγους / βοθρατζίδες, ότι νούμερο μπορείς να βρεις. Πάνω κάτω 100 αριθμούς μπορούμε να τους βρούμε όλοι. 100x2= 200 euro σε ένα "μεροκάματο" καθόλου άσχημο. Και για σκέψου από αυτούς τους 100 πόσοι δε θα καταλάβουν ότι αυτό το μήνυμα σε χρεώνει ή δε θα μπουν καν στο κόπο να το διαβάσουν και θα το διαγράψουν με τη μία. Ας πούμε 30 x 2 sms την εβδομάδα πάμε στους 60 x 4 εβδομάδες το μήνα μας κάνει 240 sms x 2 euro πάμε στα 580 euro. Είμαστε σοβαροί;
Ευθύνη βέβαια για αυτή την απατεωνιά φέρει και ο εκάστοτε φορέας κινητής τηλεφωνίας, ο οποίος νίπτει τας χείρας του παρουσιάζοντας εαυτό ανίκανο (???) να μας προστατέψει από την αισχροκέρδεια κάποιων.
Συγνώμη για τη μακρηγορία, παρακαλώ αναδημοσιεύσετε-τροποποιήστε-ασχοληθείτε με αυτό το θέμα με όποιο τρόπο νομίζετε καλύτερα. Σκοπός μου είναι καθαρά να διαδώσω αυτό το συμβάν έτσι ώστε να ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΟΥΜΕ αυτούς και κάτι σα και αυτούς που νομίζουν ότι μπορούν να μας κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μας.
Είναι σα να πηγαίνεις κάπου να πιάσεις δουλεία, και εκεί που σου προσφέρουν μια καρέκλα να κάτσεις ταυτόχρονα σου βάζουν χέρι στη κωλότσεπη.
Ευχαριστώ,
Bill Kistologin.blogspot.com
(ΣΣ Αυτονόητο είναι ότι εμείς απλά φιλοξενούμε (δέν υιοθετούμε) τήν καταγγελία.
Δέν έχουμε δηλαδή καμμία επιπλέον πληροφορία ή άλλο τρόπο να επιβεβαιώσουμε την αλήθεια αυτών πού καταγγέλονται).
Σχόλια