Ο ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ: Δεν τον εράψανε στην Αρτα, τον πήγανε στα Γιάννενα...


Σε συνομιλία του με τον Παναγιώτη Βλαστό, ο Τρομπούκης περιγράφει με απίστευτη αγριότητα πώς εισέπραξε 10 χιλιάρικα από ζαχαροπλάστη στην Αρτα, για τον οποίο λέει χαρακτηριστικά: «Δεν τον εράψανε στην Αρτα, τον πήγανε στα Γιάννενα».

Οπως προκύπτει από τους απομαγνητοφωνημένους διαλόγους, ο Τρομπούκης φέρεται να λέει στον Βλαστό για ένα «μαγαζί» στη Λαμία, που εάν δεν του μεταβιβάσει ο ιδιοκτήτης, τότε... «θα πέσει πολύ λουκούμι», όπως αποκαλούσε η συμμορία τα εκρηκτικά.
Ενώ σε άλλον διάλογο μεταξύ Σκαρλάτου και Βλαστού έχει καταγραφεί πώς δούλευε η επιχείρηση είσπραξης ακάλυπτων επιταγών: «...Θα μου φέρνεις τις επιταγές, θα μου δίνεις κάποιες μέρες περιθώριο και μετά μπαμ μπαμ»...
Ο ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ...

ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Χτες έκανα εγώ έναν κομμάτια ρε με μια επιταγή, τον έκανα κομμάτια εγώ σου λέω, έτσι;  ΒΛΑΣΤΟΣ: Καλά ξηγήθηκες, ρε συ γίγαντα, άκου, εδώ η δουλειά έχει τελειώσει, ακούς; Μην μπερδεύεσαι...


Δεν τον εράψανε στην Αρτα, τον πήγανε στα Γιάννενα
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Χτες έκανα εγώ έναν κομμάτια ρε με μια επιταγή, τον έκανα κομμάτια εγώ σου λέω, έτσι;
ΒΛΑΣΤΟΣ: Καλά ξηγήθηκες, τον π..., ρε συ γίγαντα, άκου, εδώ η δουλειά έχει τελειώσει, ακούς; Μην μπερδεύεσαι... (ακατάληπτο)
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Οχι ρε, παλιά ήταν αυτά... Αυτός, τ α... με είχε βάλει η μάνα μου τώρα και του χα δώσει, η μάνα μου με έβαλε σε περιπέτεια εκεί... Λοιπόν, του λέω, ρε συ μάγκα, του λέω, έχεις τα λεφτά; Μου λέει έχω δύο επιταγές να σου δώσω, δεν έχω λεφτά σήμερα Γιώργο, μου λέει, 6 μήνες κοροϊδία, λέω εντάξει, αφού έτρωγα με την κόρη μου εγώ, τη Σοφία, και λέω εντάξει έρχομαι να μου δώσεις αυτές τις 2 επιταγούλες, του λέω, τα 10 χιλιάρικα και τ άλλα μόλις ξανακατέβω, ήταν άλλα 11. Εντάξει; Εντάξει, μου λέει. Πάω εγώ στο μαγαζί, στο ζαχαροπλαστείο και είχε τα χέρια στις τσέπες και μου το παιζε είρωνας...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ε, καλά έκανες τότε και τον έκανες... (ακατάληπτο) τον π...
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Του σκάω μία μόνο με το δεξί εγώ μέσα στο δόξα πατρί, πάρ τον κάτω και τον πλακώνω μετά στα σούτια...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Καλά ξηγιέσαι, καλά ξηγιέσαι...
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Δεν τον εράψανε στην Αρτα, τον πήγανε στα Γιάννενα για ράψιμο...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Σου δωσε τα λεφτά; Σου δωσε;
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Με πήρε ο αδερφός του τώρα, είναι τραπεζικός, αύριο το πρωί μου τα φέρνει ο αδερφός του...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ετσι θέλουν τα μ..., γ..., γι αυτό σου λέω.
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Γιατί είχαν φωνάξει, η γυναίκα του φώναξε την Αστυνομία και η Αστυνομία ενημέρωσε εδώ πάνω για μένανε και με παίρνει ένας φίλος από πάνω, «φίλος»... (ακατάληπτο) π... φίλοι...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Π...
(Ο ΒΛΑΣΤΟΣ βάζει σε αναμονή τον ΤΡΟΜΠΟΥΚΗ και μιλάει με τον ΜΑΝΩΛΗ)...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ελα γιγαντάκια, μ ακούς; Αυτό τον μήνα θα πέσει πολύ λουκούμι, θα πέσει ακούς; (γέλια)
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: (γέλια)
ΒΛΑΣΤΟΣ: Εσύ πες μου τώρα για το δικό σου θέμα, κατάλαβες τι γίνεται; Γιατί έχουμε πάλι θέμα, να ξέρεις...
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Για τη Λαμία δεν είπαμε;
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι, ναι, ναι, πες μου τα πάντα, τι είναι; Μαγαζί; Σπίτι; Τι θες;
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Μαγαζί είναι, εγώ αύριο έχω ραντεβού μαζί του, αύριο το μεσημέρι, αν το μεταβιβάσει το μαγαζί σ' εμένανε, τελειώνουμε, δεν κάνουμε τίποτα, αν δεν το μεταβιβάσει, μας πει μα μου, εντάξει, γεια σου...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ετσι είναι το μαγαζί, έτσι, έτσι...
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Γι αυτό εγώ αύριο, το χω σχεδιάσει αυτό να το κάνω στον δρόμο μου, που θ ανέβω επάνω, ξέρεις πού...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Μπράβο, κοίταξέ το, να μου πεις, όσον αφορά αύριο ή σήμερα το βράδυ ή το πολύ αύριο το βράδυ πρέπει να έχω τα πάντα εγώ, κατάλαβες τι γίνεται;
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Ναι, όχι αύριο γιατί εκεί θα μάθω τη διεύθυνση, δεν μπορώ τώρα, δεν την ξέρω εγώ...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Αυτό σου λέω εγώ...
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Είναι κοντά στο... θα ξαναπεράσω αύριο για να μιλήσω μαζί του...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ωραία, κοίτα τι είναι, να μου πεις ακριβώς διεύθυνση, τα πάντα, να μαστε κομπλέ εμείς και αν τυχόν δεν χρειαστεί, δεν τρέχει τίποτα, αλλά πρέπει να την ξέρω εγώ τη διεύθυνση, μην τρέχω να λέω στους ανθρώπους πηγαίντε και περιμένουν σαν μαλάκες, κατάλαβες τι γίνεται; Γιατί θα έρθουνε κάτι πράγματα τώρα και θα τελειώσω, κατάλαβες τι γίνεται;
ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Εντάξει...
(Ο ΒΛΑΣΤΟΣ του λέει να μιλήσει με τον ΜΑΝΩΛΗ, να του πει για ένα τζιπ)http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=4592809&tag=7948

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΩΝ 16 ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΩΝ, ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ;

Το έχετε σκεφθεί καλά;

ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ;

Άς υποθέσουμε ότι όλη αυτή η συμμορία των 16 είναι νεοδημοκράτες.

ΔΗΛΑΔΗ, Η ΚΥΝΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΙΑΝΕΙ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΤΤΟΥΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ.

Αυτό τι σημαίνει για τον Καραμανλή;

ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2004.

ΔΗΛΑΔΗ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ, ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΦΥΛΑΚΗ.

Αυτό ονομάζεται ΚΡΑΤΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ, αυτό είπε και αυτό κάνει ο Καραμανλής.

Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.

Ο Καραμανλής αυτά που λέει τα εννοεί και τα εφαρμόζει.

ΘΕΛΕΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟ ΓΙΩΡΓΑΚΗ;

Παρόλο που το μεγαλο-στέλεχος του πασόκ, ο Τσουκάτος, παραδέχθηκε ότι έφερνε λεφτά της Ζίμενς στο πασόκ, Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ.

Τον έδιωξε από το κόμμα, και λοιπόν;

Χέστηκε μια φοράδα στα αλώνι.

Έτσι και αλλιώς ο Τσουκάτος ήταν πολιτικά τελειωμένος, άρα διώχνοντάς τον δεν έχασαε τίποτε το πασόκ.

Τζάμπα μαγκιές δηλαδή.

Αφού ο Τσουκάτος λέει τα λεφτά τα έδωσα στο πασόκ, γιατί ο Γιωργάκης δεν του κάνει μήνυση ότι συκοφαντεί το κόμμα;

Όλοι ξέρουμε γιατί, ο Τσουκάτος λέει αλήθεια και ο Γιωργάκης ψέματα.

Μου αρέσει που λέει ότι θα φέρει τη διαφάνεια στην Ελλάδα, κατουρήθηκα από τα γέλια όταν το άκουσα.

ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ.

Ο Καραμανλής πιάνει και χώνει μέσα όλους τους παράνομους ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ, ενώ ο Γιωργάκης δεν κυνηγάει τους δικούς του, όταν παρανομούν, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΝΤΑΙ.

Ποιος λοιπόν εννοεί αυτά που λέει και λέει αυτά που εννοεί;

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΙΟΣ ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΥΛΩΧΤΟΣ;

Τα πράγματα είναι απλά.

Ο Καραμανλής θα είναι πάντα Καραμανλής και ο Γιωργάκης πάντα Γιωργάκης.

Ο ένας έχει Ελληνικό φιλότιμο και ο άλλος είναι πονηρό αμερικανάκι!

Τα άλλα είναι κουβέντες καφενείου.