Ξεπέρασε επιτέλους τή Δήμητρα ο Μικρούτσικος. Ομως τώρα έχει άλλο πρόβλημα, έχει μπλέξει σέ ερωτικό τρίγωνο;


Μπλεγμένο σε ερωτικό τρίγωνο θέλει δημοσίευμα περιοδικού τον Ανδρέα Μικρούτσικο, ο οποίος μπορεί φέτος να έχασε τη λάμψη του ως τηλεοπτικός αστέρας, δεν φαίνεται όμως να έχασε τη ρέντα του στις γυναίκες. Οι νεαρές αιθέριες υπάρξεις εξακολουθούν να... σφάζονται στην ποδιά του και το δημοσίευμα του περιοδικού Ciao αποδεικνύει του λόγου το αληθές (;)
Τέλος πάντων, σύμφωνα με αυτό, ο Ανδρέας τον τελευταίο καιρό βγαίνει με νεαρή τραγουδίστρια(;), η οποία (sorry, αλλά μου διαφεύγει το όνομα της) για κακή της τύχη τον έπιασε στα πράσα με την Σίσσυ Γιανακοπούλου, στην Μήλο. Το όνομα της Σίσσυς έχει παίξει ξανά στο παρελθόν, αφού κάποια στιγμή δημοσιεύματα την ήθελαν ως «πέτρα σκανδάλου» στον χωρισμό του με την Δήμητρα Ρουμπέση.
Μύλος στη Μήλο, αγαπημένε μου. Το δημοσίευμα αυτό που λες, πήρε η Χριστίνα Λαμπίρη κι έχοντας βγάλει στην τηλεφωνική γραμμή την «απατημένη» αοιδό, προσπάθησε να βγάλει μία άκρη και να λύσει το μυστήριο. Κι όλα αυτά, ενώπιον της Δήμητρας Ρουμπέση, η οποία ανέκφραστη άκουγε την αοιδό να αρνείται ότι έχει σχέση με τον Ανδρέα. Για την ακρίβεια, υποστήριξε ότι δεν είναι καν φίλοι και τον έχει συναντήσει κάνα δυο φορές στην εκπομπή του, όπου εκείνη διαγωνιζόταν στο τραγούδι.
Ούτε τον έπιασε με την Γιαννακοπούλου, ούτε τίποτε. Και όσο η αοιδός μιλούσε, η Δήμητρα παρακολουθούσε ήσυχα κι ανέκφραστα. Όχι, δάκρυ δεν κύλησε αυτή τη φορά. Αλλά, αγαπημένε μου, την έβλεπα στο «παράθυρο» και τη λυπόταν η ψυχή μου. Αλήθεια σου λέω. Με τίποτε δεν θα ήθελα να ήμουν στη θέση της. Να κάθεται, δηλαδή και να ακούει αν ο εν διαστάσει σύζυγός της απάτησε μια νεαρή αοιδό με την Σίσσυ κι αν πράγματι το παίζει δίπορτο. Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα, αγαπημένε μου. Τι χουνέρι είναι αυτό που της έκανε η Λαμπίρη;http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=13943&subid=2&pubid=2965815&tag=11921
ΣΣ στη φωτό ασφαλώς η Σίσσυ (σωστός ο Μικρούτσικος)....

Σχόλια