ΝΔ: «Αρνητική διαφήμιση δεν θα κάνουμε…, εκτός κι αν μας προκαλέσει το ΠΑΣΟΚ». Τό ίδιο -θυμίζουμε - έχει πεί καί τό ΠΑΣΟΚ.
........Τα πανηγυρικά εγκαίνια της ευρω-εκστρατείας θα γίνουν στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος. Αν και ο γραμματέας του Λευτέρης Ζαγορίτης επιμένει να κρατά μυστική την ημερομηνία, κερδίζει πόντους η 9η Μαΐου για συμβολικούς λόγους, καθώς έχει ανακηρυχθεί «Ημέρα της Ευρώπης». Αντιθέτως, δεν προκρίνεται η παρουσίαση, την ίδια ημέρα, του ευρωψηφοδελτίου – πρώτον, διότι δεν έχει αποφασισθεί η πρώτη (εκλόγιμη) επτάδα και, δεύτερον, για να μην επισκιάσει η ονοματολογία την «ομιλία εκκίνησης» του πρωθυπουργού.
Η διαφημιστική εταιρία που ανέλαβε την καμπάνια «τρέχει» ήδη τα ευρω-κεντρικά σποτ που αναφέρονται στο «Τι Ευρώπη θέλουμε», ενώ, «εάν χρειασθεί», θα ετοιμάσει «ταχύτατα» και τα «εγχώριου ενδιαφέροντος» με θεματική προβολή του κυβερνητικού έργου. «Αρνητική διαφήμιση δεν θα κάνουμε…, εκτός κι αν μας προκαλέσει το ΠΑΣΟΚ», σημειώνουν τα αρμόδια στελέχη. Ολα αυτά, βεβαίως, υπό την προϋπόθεση ότι μεθαύριο τη νύχτα που θα πέσουν οι τίτλοι τέλους στο «σίριαλ Παυλίδη» δεν θα σηκωθεί αυλαία πρόωρων εθνικών εκλογών. Σε μία τέτοια περίπτωση μένει να επιβεβαιωθεί η σιγουριά του κ. Ζαγορίτη ότι «προετοιμαζόμαστε για μονή κάλπη, αλλά στη ζωή πρέπει κανείς να είναι έτοιμος για όλα»…..
Η διαφημιστική εταιρία που ανέλαβε την καμπάνια «τρέχει» ήδη τα ευρω-κεντρικά σποτ που αναφέρονται στο «Τι Ευρώπη θέλουμε», ενώ, «εάν χρειασθεί», θα ετοιμάσει «ταχύτατα» και τα «εγχώριου ενδιαφέροντος» με θεματική προβολή του κυβερνητικού έργου. «Αρνητική διαφήμιση δεν θα κάνουμε…, εκτός κι αν μας προκαλέσει το ΠΑΣΟΚ», σημειώνουν τα αρμόδια στελέχη. Ολα αυτά, βεβαίως, υπό την προϋπόθεση ότι μεθαύριο τη νύχτα που θα πέσουν οι τίτλοι τέλους στο «σίριαλ Παυλίδη» δεν θα σηκωθεί αυλαία πρόωρων εθνικών εκλογών. Σε μία τέτοια περίπτωση μένει να επιβεβαιωθεί η σιγουριά του κ. Ζαγορίτη ότι «προετοιμαζόμαστε για μονή κάλπη, αλλά στη ζωή πρέπει κανείς να είναι έτοιμος για όλα»…..
ΣΣ Ενδιαφέρουσα η θέση τών δύο κομμάτων ότι δέν θα κάνουν αρνητική διαφήμιση ό ένας εναντίον τού άλλου.
Φυσικά εγκυρότατοι παρατηρητές , σχολιάζοντας την παραπάνω θέση, λένε ότι η αρνητική διαφήμιση έχει νόημα όταν κάποιος έχει καλή εικόνα καί εσύ θέλεις να την μουτζουρώσεις....
Υπό αυτή την έννοια (συνεχίζουν μέ εμπάθεια πού δέν κρύβεται ασφαλώς) η αρνητική διαφήμιση θα ήταν πεταμένα λεφτά....
Σχόλια
Η αρχή έγινε από την Καστοριά την προηγούμενη Κυριακή, αύριο έχει σειρά η Αργολίδα, ενώ, κατά τους σχεδιασμούς, οι επόμενοι σταθμοί θα αποφασίζονται «στο παρά πέντε», ώστε, όπως λένε αρμόδια στελέχη, «να επιτυγχάνεται ο επικοινωνιακός αιφνιδιασμός» και να υπάρχει περιθώριο αλλαγών της τελευταίας στιγμής, εάν κριθεί «περισσότερο απαραίτητη η παρουσία Καραμανλή σε μία άλλη πόλη». Και δεν θα είναι μόνο ο κ. Καραμανλής που θα λείπει συνεχώς στην περιφέρεια.
Κατά τον κεντρικό σχεδιασμό, όλοι οι υπουργοί και οι βουλευτές θα περάσουν τα weekends που απομένουν μέχρι τις ευρωκάλπες αλωνίζοντας τη χώρα (και όχι, πλέον, μόνο τις δικές τους εκλογικές περιφέρειες) στο όνομα της «εξωστρέφειας», της ανατροπής των (δυσάρεστων) δημοσκοπικών προβλέψεων και της αντιμετώπισης του καταγγελτικού λόγου του ΠΑΣΟΚ. Από τα τέλη της ερχόμενης εβδομάδας, άλλωστε, θα αρχίσουν να κυκλοφορούν και τα έξι προεκλογικά, 16σέλιδα και 24σέλιδα, ιλουστρασιόν φυλλάδια που ετοίμασε ο Πολιτικός Σχεδιασμός για να προβληθούν οι πολιτικές της κυβέρνησης σε ισάριθμους τομείς – κυρίως στην Απασχόληση, στην Οικονομία, το Περιβάλλον, την Κοινωνική Συνοχή, την Παιδεία και την Υγεία.
Τα πανηγυρικά εγκαίνια της ευρω-εκστρατείας θα γίνουν στη συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος. Αν και ο γραμματέας του Λευτέρης Ζαγορίτης επιμένει να κρατά μυστική την ημερομηνία, κερδίζει πόντους η 9η Μαΐου για συμβολικούς λόγους, καθώς έχει ανακηρυχθεί «Ημέρα της Ευρώπης». Αντιθέτως, δεν προκρίνεται η παρουσίαση, την ίδια ημέρα, του ευρωψηφοδελτίου – πρώτον, διότι δεν έχει αποφασισθεί η πρώτη (εκλόγιμη) επτάδα και, δεύτερον, για να μην επισκιάσει η ονοματολογία την «ομιλία εκκίνησης» του πρωθυπουργού.
Η διαφημιστική εταιρία που ανέλαβε την καμπάνια «τρέχει» ήδη τα ευρω-κεντρικά σποτ που αναφέρονται στο «Τι Ευρώπη θέλουμε», ενώ, «εάν χρειασθεί», θα ετοιμάσει «ταχύτατα» και τα «εγχώριου ενδιαφέροντος» με θεματική προβολή του κυβερνητικού έργου. «Αρνητική διαφήμιση δεν θα κάνουμε…, εκτός κι αν μας προκαλέσει το ΠΑΣΟΚ», σημειώνουν τα αρμόδια στελέχη. Ολα αυτά, βεβαίως, υπό την προϋπόθεση ότι μεθαύριο τη νύχτα που θα πέσουν οι τίτλοι τέλους στο «σίριαλ Παυλίδη» δεν θα σηκωθεί αυλαία πρόωρων εθνικών εκλογών. Σε μία τέτοια περίπτωση μένει να επιβεβαιωθεί η σιγουριά του κ. Ζαγορίτη ότι «προετοιμαζόμαστε για μονή κάλπη, αλλά στη ζωή πρέπει κανείς να είναι έτοιμος για όλα»…
ΜΑΝΗ ΜΑΡΙΝΑ
Ελεύθερος Τύποςhttp://www.e-tipos.com/newsitem?id=87809