Πάνω από 2 ώρες καθημερινά σερφάρουν οι χρήστες τού ελληνικού ίντερνετ καί μάλιστα κυρίως γιά να ενημερωθούν...


Περισσότερο από δύο ώρες καθημερινά σερφάρουν οι χρήστες του ελληνικού Internet οι οποίοι κατά κύριο λόγο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την ενημέρωση τους και την αναζήτηση πληροφοριών. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την ετήσια on-line έρευνα e-metrics, η οποία πραγματοποιήθηκε για πέμπτη συνεχή χρονιά και φιλοξενήθηκε στο e-tipos.com και άλλους 96 διαδικτυακούς τόπους.
Η έρευνα έδειξε ότι πλησιάζει το 64% το ποσοστό των χρηστών που συνδέονται καθηµερινά στο διαδίκτυο για περισσότερο από 2 ώρες.
Από τα 21.000 ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν σημαντικότερος λόγος χρήσης του Internet καταγράφηκε η αναζήτηση πληροφοριών (91,4% των χρηστών) με την ενηµέρωση για την επικαιρότητα (79,1%) α ακολουθεί. Η επικοινωνία (χρήσεις e-mail/chat, instant messenger) έρχεται στην Τρίτη θέση (67,2%) και ακολουθεί η αναζήτηση πληροφοριών για θέµατα εργασίας (61,4%)......

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
Περισσότερο από δύο ώρες καθημερινά σερφάρουν οι χρήστες του ελληνικού Internet οι οποίοι κατά κύριο λόγο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την ενημέρωση τους και την αναζήτηση πληροφοριών. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την ετήσια on-line έρευνα e-metrics, η οποία πραγματοποιήθηκε για πέμπτη συνεχή χρονιά και φιλοξενήθηκε στο e-tipos.com και άλλους 96 διαδικτυακούς τόπους.
Η έρευνα έδειξε ότι πλησιάζει το 64% το ποσοστό των χρηστών που συνδέονται καθηµερινά στο διαδίκτυο για περισσότερο από 2 ώρες.

Από τα 21.000 ερωτηματολόγια που συμπληρώθηκαν σημαντικότερος λόγος χρήσης του Internet καταγράφηκε η αναζήτηση πληροφοριών (91,4% των χρηστών) με την ενηµέρωση για την επικαιρότητα (79,1%) α ακολουθεί. Η επικοινωνία (χρήσεις e-mail/chat, instant messenger) έρχεται στην Τρίτη θέση (67,2%) και ακολουθεί η αναζήτηση πληροφοριών για θέµατα εργασίας (61,4%).

Οχον αφορά άλλες δραστηριότητες, τo 79,3% έχουν πραγματοποιήσει αγορές on-line, από τους οποίους το 62,8% δήλωσε ότι επιλέγει περισσότερο ελληνικά sites και 37,2% sites του εξωτερικού. Το 95,0% όσων έχουν πραγματοποιήσει on-line αγορά, θεωρούν ως πολύ πιθανό/πιθανό το ενδεχόµενο να το επαναλάβουν µέσα στο επόμενο εξάµηνο.

Ποσοστό 46% δήλωσε ότι πραγματοποιεί τραπεζικές συναλλαγές µέσω Internet και ποσοστό 52,5% ότι επικοινωνεί µε δηµόσιες υπηρεσίες και κρατικούς οργανισμούς µέσω Internet. Οχον αφορά την on-line διαφήµιση, το 30,3% όσων συµµετείχαν στην e-metrics, θεωρεί οι διαφημίσεις
στο Internet δίνουν την ευκαιρία στον χρήστη να έρθει σε επαφή µε προϊόντα/υπηρεσίες
που δεν γνωρίζει.



e-tipos.com http://www.e-tipos.com/newsitem?id=88246