Η Τζούλια Αλεξανδράτου άλλαξε μάνατζερ. Πλέον την μανατζάρει ο Μισέλ (Πογοσιάν).





Η Τζούλια Αλεξανδράτου δεν έχει πλέον μάνατζερ τον Ηλία Πανταζόπουλο και ναι αγαπημένε μου μπορείς να κλάψεις με μαύρο δάκρυ. Το τι κλάμα έριξα την Παρασκευή που την άκουσα να ανακοινώνει τη λήξη της συνεργασίας της με τον εν λόγω μάνατζερ, δεν μπορείς να φανταστείς.
Και τώρα τι θα κάνει η Τζούλια, χωρίς μάνατζερ; Πώς θα τα βγάλει πέρα μόνη της; Μπούχου, μπούχου. Τέτοια στεναχώρια δεν τράβηξα ακόμη κι όταν έμαθα για το τέλος της συνεργασίας του Ηλία Ψινάκη με τον Sakis Ρουβά. Αγαπημένε μου, τέτοιες συνεργασίες δεν είναι να λήγουν. Αλλά μεταξύ μας, η Τζούλια φταίει που έμεινε χωρίς Πανταζόπουλο. Τον ήθελε αποκλειστικότητα.
Συγνώμη, κιόλας Τζούλια μου, αλλά γίνονται αυτά τα πράγματα; Όπως λένε, την ενοχλούσε τρελά που εκείνος συνεργαζόταν με άλλες κυρίες της showbiz κι έκανε παρέα και δημόσιες εμφανίσεις με άλλες. Ωστόσο, με μία είχε φάει τρελό κόλλημα... τη Ρία Αντωνίου. Η εν λόγω είναι η αγαπημένη του Πανταζόπουλου και όπως τη χαρακτηρίζουν πολλοί είναι η νέα «Τζούλια Αλεξανδράτου». Μπορείς να καταλάβεις, λοιπόν, την τσαντίλα της. Από τη στιγμή, δε, που ο μάνατζερ είναι ερωτευμένος μαζί της.... Μπρρρ
Έτσι, για να μη στα πολυλογώ, η Τζούλια έστειλε τελεσίγραφο στον συνεργάτη της. «Ή εκείνες ή εγώ». Πώς λέμε... «ή το τσιγάρο ή εγώ»; Ε, ο Πανταζόπουλος προτίμησε το «τσιγάρο». Πάντως, η Αλεξανδράτου δεν έμεινε για πολύ χωρίς μάνατζερ. Όπως ανακοίνωσε η ίδια, χρέη ανέλαβε αμέσως ο αγαπημένος της, Μισέλ Πογοσιάν. Μάλιστα. Για να δούμε τι εικόνα θα προωθήσει στην καλή του. Είμαι πολύ περίεργη....http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=13943&subid=2&tag=10626&pubid=2325483
ΣΣ Είναι κρίμα πάντως γενικώς η συμπαθέστατη Τζούλια να τα χώνει σε μάνατζερς γιά να εξασκεί την τέχνη της. Κάποιοι λένε ότι οταν κάποτε καταλάβει ότι υπάρχουν άλλες καλλιτέχνιδες πού κανονίζουν μόνες τους τις δουλειές (καί παίρνουν όλο το μετρητό) θα χτυπάει το κεφάλι της στον τοίχο....

Σχόλια