Τό ΠΑΣΟΚ θά παίξει επικοινωνιακά με αρνητική-μαύρη διαφήμιση καί φοβάται τά ..σαρδάμ τού κ. Παπανδρέου και τις ιστορίες με ποδήλατα....


Η καμπάνια θα ξεκινήσει στις αρχές Μαϊου και θα εξαπλωθεί σε όλες τις δυνατές μορφές επικοινωνίας. Στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες, τα φυλλάδια, τις αφίσες στον δρόμο και, φυσικά, στο Ιντερνετ, δεδομένης και της αδυναμίας του προέδρου του κόμματος στο Διαδίκτυο.
Από τη μία θα υπάρχει ο Γ. Παπανδρέου που διαθέτει κύρος και αξιοπιστία με βάση και τα πεπραγμένα του στο υπουργείο Εξωτερικών την περίοδο 1999- 2004 και από την άλλη θα εμφανίζεται ο Κ. Καραμανλής να υπόσχεται σε συνδυασμό με τα αποτελέσματα της πολιτικής του.
«Το κόνσεπτ είναι τι είπε - τι έκανε», επεσήμανε στο «Εθνος» στέλεχος που επιμελείται το υλικό το οποίο στάλθηκε στη διαφημιστική εταιρεία που έχει την ευθύνη της τελικής παραγωγής. Σε ερώτηση αν πρόκειται για αρνητική διαφήμιση απάντησε ότι «πρόκειται για κριτική διαφήμιση».
«Παρουσιάζουμε την αλήθεια, δεν παραμορφώνουμε την πραγματικότητα», είπε και έστειλε ένα μήνυμα προς τους επιτελείς της άλλης πλευράς: «Αν επιχειρήσουν να παίξουν με σαρδάμ ή με ποδήλατα θα πάρουν την απάντηση που τους αξίζει»!http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8334&pubid=3064745
Σ.Σ. Αυτά γράφει το Εθνος. Οταν λένε οι διαφημιστές κριτική διαφήμιση εννοούν φυσικά αρνητική-μαύρη διαφήμιση....Τώρα τα σαρδάμ και τα ποδήλατα απο τη ΝΔ δέν χρειάζεται να ενταχθούν στήν επίσημη καμπάνια. Ετσι κιαλλιώς έχουν περάσει στον κόσμο ο οποίος γελάει με την καρδιά του καιρό τώρα με όλα αυτά....
Εχει το ΠΑΣΟΚ πολλά στην καμπούρα του για να βγάλει κανείς.....
Οσο γιά την ιδέα ότι θα βάλουν απο τη μία τον Γιώργο με την αξιοπιστία του (??????) και απο την άλλη τον Καραμανλή τί να σχολιάσει κανείς?
Ελεύθερη χώρα είμαστε, ότι θέλει ο καθένας πιστεύει...

Σχόλια

Ο χρήστης blogger είπε…
Όταν λέμε "κριτική διαφήμιση" εννοούμε... ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, που επειδή δε συμφέρει σε μερικούς την βαπτίζουν "αρνητική" - "μαύρη" - "προπαγανδιστική" κλπ κλπ

Όπως κάνεις κι εσύ δηλαδή.
Αλλά δεν πειράζει... άλλωστε και η Ν.Δ... "back to the future" κριτική διαφήμιση, ενώ θα έπρεπε να κάνει ΑΥΤΟκριτική στην καλύτερη.

Εκτός και αν μπορεί να κάνει δημιουργική διαφήμιση, παρουσιάζοντας το έργο της.

Το πρόβλημα είναι, αν έχει έργο..!

;)