Η ΝΔ πού δέν πουλάει πιά καί τι να φταίει άραγε.....


Η επικοινωνία είναι σαν μαγική εικόνα. Πρέπει να υπάρχει, δηλαδή, η εικόνα για να ανακαλύψει κανείς μέσα της την κρυμμένη (μαγική) αναπαράσταση. Αυτά –τα ολίγα– για την επικοινωνία.
Για την πολιτική τώρα – και δη την κυβερνητική. Είναι οφθαλμοφανές πως η νεοδημοκρατική κυβέρνηση δεν «γράφει», πλέον, στο τηλεοπτικό γυαλί και δεν παράγει πρωτοσέλιδα εφημερίδων – οκτάστηλα, όπως έλεγαν οι παλιοί.
Βεβαίως, ούτε το ΠΑΣΟΚ «γράφει», αλλά υπάρχει αυτή η άτιμη η ποιοτική διαφορά μεταξύ κυβερνήσεων και αντιπολιτεύσεων. Οταν οι πρώτες βρίσκονται σε άνοδο, οι δεύτερες εξαφανίζονται επικοινωνιακά, όταν, όμως, οι πρώτες είναι στην κάθοδο προς τον Αδη, οι δεύτερες το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να κρύβονται ως προς τα πραγματικά ζητήματα πολιτικής και, απλώς, να αποφεύγουν τις γκάφες.
Αρα, την επικοινωνία –σε αυτή τη φάση – τη χρειάζεται η κυβέρνηση όπως οι διαβητικοί την ινσουλίνη. Τι συμβαίνει, όμως;
Συναντήθηκε, για παράδειγμα, ο Καραμανλής με τον Ομπάμα επί σαράντα λεπτά. Πόσο άντεξε η (θετική) δημοσιότητα γι’ αυτό το σημαντικό γεγονός; Λίγο περισσότερο από τη διάρκεια της συνάντησης!
Αλλο παράδειγμα: Εξασφάλισε χείρα βοηθείας του Σαρκοζί για την κρίση και τα ελληνο(ευρω)τουρκικά ο Καραμανλής στο Παρίσι.
Τι γράφτηκε στις εφημερίδες; Μονόστηλα. Θα μου πείτε, φταίει το γεγονός πως δεν υπήρχε ισχυρή δόση Κάρλα και Νατάσας.
Θα απαντήσω κυνικά: Κι αυτό επικοινωνία είναι. Κι αν δεν υπήρχαν οι δύο κυρίες στο κάδρο για να ανεβάσουν τα επικοινωνιακά στάνταρντ της συνάντησης, κακώς δεν το σκέφτηκαν κάποιοι.
Πού καταλήγουμε; Δυστυχώς, η κυβέρνηση μου θυμίζει τον Γκούφι.
Μπορεί να δουλεύει από το πρωί μέχρι το βράδυ υπομονετικά (όπως κάνουν σαν «μυρμήγκια» στο οικονομικό επιτελείο), και στο δρόμο της επιστροφής προς το σπίτι να χάσει όλο το μεροκάματο.
Είναι προφανές πως κάτι συμβαίνει. Είναι μόνος του ο Καραμανλής; Τα έχουν χάσει στο επικοινωνιακό επιτελείο; Δεν βοηθούν επαρκώς οι κορυφαίοι; Δεν τους ζητεί κανείς να βγουν στα κανάλια για να στηρίξουν; Εχουν προεξοφλήσει την ήττα κι έχουν αράξει στο Κολωνάκι και σχεδιάζουν τα της διαδοχής;
Δεν ξέρω τι απ’ όλα αυτά συμβαίνει. Ενα είναι βέβαιο. Εάν το αφήσεις το πράγμα και πολιτικά και επικοινωνιακά, ψάξε το βιβλιάριο ενσήμων για να δεις εάν επαρκούν τα ένσημα για σύνταξη…http://blogs.e-tipos.com/serafeimkotrotsos/entry/επικοινωνιακός_γκούφι
Σ.Σ. Νά πούμε και εμείς μιά άποψη αλλά απ'έξω απ'εξω (μή μπλέξουμε κιόλας).
Πρώτα μιά ιστορία.
Κάθε προιόν γιά να πουληθεί χρειάζεται και ένα στόρυ απο πίσω...
Παράδειγμα.
Τό μάλμπορο στή αρχή λανσαρίστηκε σάν το τσιγάρο με το κόκκινο φίλτρο πού θα μπορούσαν να καπνίζουν οι κυρίες και να μη φαίνεται το κραγιόν τους.
Δέν έπιασε...
Μετά λανσαρίστηκε σάν το τσιγάρο γιά σκληρούς άνδρες (!!!) και σάρωσε.
Τό ίδιο προιόν δύο διαφορετικά στόρυ .....
Τό κρίσιμο πού μιλάμε σήμερα είναι ποιό είναι το στόρυ τής ΝΔ....
Δέν θα το πούμε εμείς ....
Πάντως υποσυνείδητα σήμερα υπάρχει στόν κόσμο ένα στόρυ γιά τήν ΝΔ....
Γιαυτό χάνει...
Πληροφορούμε τούς υπεύθυνους ότι άν δέν αλλάξουν αυτό το στόρυ ότι και να κάνουν θα πηγαίνει χαμένο....
Θυμίζουμε πάντως ότι μέχρι το προηγούμενο καλοκαίρι δέν υπήρχε πρόβλημα....
Αρα...
Οσο και να προσπαθεί η κυβέρνηση είναι σάν να προσπαθεί να καλυτερεύσει τη γεύση ενός τσιγάρου πού όμως το στόρυ του (κραγιόν κλπ) δέν τραβάει....

Σχόλια