Πρετεντέρης: Ο Γιώργος (ο Παπανδρέου) θά γίνει πρωθυπουργός. Θά φροντίσω εγώ προσωπικά...


Η φράση πού βλέπετε στόν τίτλο ειπώθηκε κατά τη διάρκεια γεύματος πού είχαν σήμερα το βράδυ στό Βυζαντινό (εκεί πού συνέφαγαν ο Σουφλιάς με τη Ντόρα) ο Πρετεντέρης με τον Βενιζέλο, τόν Σημίτη καί τον ...Σουφλιά....
Ο Σουφλιάς δέν ήταν αρχικά στήν παρέα αλλά τούς είδε και πήγε καί κάθησε μαζί τους...
Λέγεται ότι καθ' όλη τη διάρκεια τού δείπνου ο Βενιζέλος και ο Σημίτης (σε μυστική αποστολή με εντολή Γιώργου) προσπαθούσαν να πείσουν τον Πρετεντέρη να στηρίξει Γιώργο γιά να βγεί πρωθυπουργός....
Ο Πρετεντέρης στην αρχή ήταν ανένδοτος...
Παιδιά επειδή βλέπω ότι επιμένετε θα το έκανα (γιά σάς μόνο δηλαδή) αλλά μεγαλώνω παιδιά...
Εχω ευθύνες απέναντί στα παιδιά μου έλεγε ο Πρετεντέρης...
Στείλε τα έξω τού πρότεινε ο Σημίτης...
Οσο θα κρατήσει η πρωθυπουργία Γιώργου στείλε τα στή Γερμανία...
Εξάλλου και εγώ εκεί θα στείλω τήν οικογένειά μου έχω καλά κονέ εκεί επέμενε ο Σημίτης....
Να στείλω και εγώ εκεί τη δική μου οικογένεια , ρώτησε όλο αγωνία ο Βαγγέλης?
Ναι ρέ μήν είσαι μ@λ@κ@ς απάντησε ο Σημίτης...
Εχω καλά κονέ λέμεεεεε....
Ομως τό καθοριστικό επιχείρημα λέγεται ότι ήταν αυτό τού Σουφλιά....
Γιάννη μου κάντον πρωθυπουργό και εγώ θα έρχομαι στήν Ανατροπή μιά φορά το μήνα να μου παίρνεις συνέντευξη...
Εκεί λέγεται ότι ράγισε ο Πρετεντέρης (όλοι ξέρουν το πάθος του να παίρνει μαχητικές-ανατρεπτικές συνεντεύξεις απο τον Σουφλιά)....
Κάτι μέσα του έσπασε, κατάλαβε πόσο πολύ το ήθελαν οι φίλοι του....
ΟΚ λέγεται ότι είπε...
Μέ έναν όρο...
Νά μή χρειαστεί να τού φτιάξω καί συνέντευξη...
Παιδιά σόρυ αυτό δέν μπορώ...
Δέν τόν μπορώ ειλικρινά (σε αυτό το σημείο μάλιστα αυτόπτες μάρτυρες λένε ότι η φωνή τού Πρετεντέρη έσπασε καί ήταν απολύτως ειλικρινής)...
Το πολύ θα τού κανονίσω μιά-δυό δημοσκοπήσεις (καταλληλότητες και λοιπές μ@λ@κιες) έκλεισε την κουβέντα ο Πρετεντέρης...
Καί πολύ τού είναι, ολοκλήρωσε...
Αντε να βάλω καί τήν Ολγα να τού πάρει μιά δυό καλές συνεντεύξεις (μαγνητοσκοπημένες εννοείται) , ετοίμασε Βαγγέλη τίς ερωτήσεις να τίς δώσω στην Ολγα και να τού γράψετε και τις απαντήσεις να τις μάθει απ' έξω γιατί αλλιώς θά ξημερώσουμε καί είναι και ακριβά και τα συνεργεία κρίμα είναι τέτοια σπατάλη.....
Ο Βαγγέλης συμφώνησε.
Μήν ανησυχείς Γιάννη μου θα το αναλάβω προσωπικά, θα τού έχω και δίπλα τη μετάφραση να ξέρει τι λέει το κείμενο, άστο πάνω μου.
Λέγεται ότι οι τέσσερις ανδρες τσούγκρισαν τα ποτήρια τους καί αποχώρησαν....
ΥΓ Στο δρόμο πρός την έξοδο ο Πρετεντέρης εξηγούσε στον Σουφλιά (με δυνατή καθαρή φωνή) τί ακριβώς ελέχθη....
ΥΓ2 Αυτό είναι το πρωταπριλιάτικο αστείο μας. Και τού χρόνου...

Σχόλια