Μικρούτσικος σέ (ήμουν κι εγώ στό όνειρο) Δήμητρα. "Γύρνα πίσω". Μή, δέν είμαι εδώ, όνειρο ζώ, και μη με ξυπνάτε τώρα...


Προβληματισμένος ηταν ο Ανδρέας Μικρούτσικος, διότι δεν ήξερε πώς να κάνει έναρξη στην πρώτη του εκπομπή στο Star. Αυτό έλεγε και ξανά έλεγε στην «Πρωινή Μελέτη» και - ναι το παραδέχομαι - κόντεψα να πιστέψω ότι ο Ανδρέας, η «μανούλα» του reality, αυτή τη φορά δεν ήξερε τι να πει, πόση ώρα να μιλήσει, αν πρέπει να μιλήσει κτλ. Έχουν συμβεί, βλέπεις, διάφορα στη ζωή του από τον περασμένο Ιούνιο, οπότε σχεδόν πείστηκα.
Φευ. Κούνια που με κούναγε και με ταρακούναγε! Αυτό έχω να πω. Ξεκινάει η νέα εκπομπή «Παρέα με τον Ανδρέα» και ο παρουσιαστής είναι μόνος του στον καναπέ με ύφος... μεγάλης Παρασκευής. Και ξεκινάει το μονόλογο, που κράτησε 23 ολόκληρα λεπτά.....
«Γύρνα πίσω θα πεθάνωωωω». Ή μάλλον «Χωρίς εσένα δεν υπάρχει καλοκαίρι»....
ΥΓ Τό πόστ διαβάζεται αφού πατήσετε το βίντεο να παίζει.

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
Προβληματισμένος ήταν ο Ανδρέας Μικρούτσικος, διότι δεν ήξερε πώς να κάνει έναρξη στην πρώτη του εκπομπή στο Star. Αυτό έλεγε και ξανά έλεγε στην «Πρωινή Μελέτη» και - ναι το παραδέχομαι - κόντεψα να πιστέψω ότι ο Ανδρέας, η «μανούλα» του reality, αυτή τη φορά δεν ήξερε τι να πει, πόση ώρα να μιλήσει, αν πρέπει να μιλήσει κτλ. Έχουν συμβεί, βλέπεις, διάφορα στη ζωή του από τον περασμένο Ιούνιο, οπότε σχεδόν πείστηκα.

Φευ. Κούνια που με κούναγε και με ταρακούναγε! Αυτό έχω να πω. Ξεκινάει η νέα εκπομπή «Παρέα με τον Ανδρέα» και ο παρουσιαστής είναι μόνος του στον καναπέ με ύφος... μεγάλης Παρασκευής. Και ξεκινάει το μονόλογο, που κράτησε 23 ολόκληρα λεπτά. Σερί. Χωρίς σταματημό. Και ποιος να τον σταματήσει να μου πεις. Η Εύη Βατίδου; Το «μονόπρακτο» του Μικρούτσικου ήταν σκέτο reality - τέχνη που την κατέχει καλύτερα απ’ όλους - ενώ μπορείς να το πεις «διάγγελμα προς τη Δήμητρα Ρουμπέση»! Μπρρρρ. Ακριβώς. Μόνο ανατριχίλα ένιωσα (για να μην πω κάτι χειρότερο) όταν άκουσα τον Μικρούτσικο να μιλάει - για πρώτη φορά - για τον γάμο του με την Δήμητρα και το επικείμενο διαζύγιο τους.

«Γύρνα πίσω θα πεθάνωωωω». Ή μάλλον «Χωρίς εσένα δεν υπάρχει καλοκαίρι». Αυτό είπε χαρακτηριστικά ο Ανδρέας, ο οποίος περιέγραψε πόσο μοναχικά και άσχημα πέρασε το καλοκαίρι χωρίς την Δήμητρα. Όχι, δεν με πήραν τα κλάματα κι ας είχε βάλει πολλή συγκίνηση στο κομμάτι αυτό, αποκαλύπτοντας συγχρόνως ότι μέσα από τις μοναχικές στιγμές συνειδητοποίησε πόσο του λείπει και αγαπάει την εν διαστάσει σύζυγό του. Τι, αν σταμάτησε εκεί; Αμ δε.

Αισθητή πρεμιέρα με Γιώργο Αλκαίο (συγνώμη, Αλκαίε μου δεν είναι προσωπικό) δεν κάνεις, γι’ αυτό και ο Μικρούτσικος είπε και άλλα. Δυστυχώς πολλά. Ουφ. «Χαίρομαι που είμαι στο Star, γιατί γειτονεύω με την Δήμητρα» λέει και συνεχίζει «Δεν θέλω την Δήμητρα στην εκπομπή μου. Την θέλω στη ζωή μου». Και πάλι δεν κλαίω με τα όσα ακούω. Η μόνη θλίψη μου είναι για εμένα που κάθομαι και τον ακούω. Αλλά τι να κάνω; Η ανάγκη βλέπεις.

Αρνήθηκε ότι η Ρουμπέση τού έχει στείλει εξώδικο και ζητάει πράγματα από το σπίτι τους λέγοντας χαρακτηριστικά: «Όλα είναι δικά της. Εδώ, είναι τα αισθήματα μου, δεν είναι τα υπάρχοντά μου»; Μπρρρ. Μας ανατρίχιασε ανάθεμα τον. «Αν χρειαζόταν θα έπεφτα γονατιστός στα πόδια της. Της ζητάω συγνώμη». Τέλος. Δεν περιγράφω άλλο. Μόνο θα σου πω ποια ήταν η αντίδραση της Ρουμπέση, όταν βγήκε στο Super Star λίγη ώρα αργότερα: «Δεν θέλω να πω κάτι στον αέρα, ενώπιον όλων. Προτιμώ να τα συζητήσω με τον Ανδρέα κατ’ ιδίαν». Τα ακούς Ανδρέα;;;;; Ή να στο μεταφράσω;http://www.womenonly.gr/loipon/kosmikaarticle.asp?catid=13943&subid=2&tag=10626&pubid=1653925