....Η εφετινή έρευνα του Πανεπιστημίου της Σανγκάης για τα καλύτερα πανεπιστήμια της υφηλίου περιλαμβάνει μόνο δύο ελληνικά πανεπιστήμια, το Καποδιστριακό στη 243η θέση και το Αριστοτέλειο στην 390ή»
«Το ελληνικό Πανεπιστήμιο βρίσκεται σε βαθιά θεσμική και ηθική κρίση. Συναλλαγή, αναξιοκρατία, νεποτισμός, αθέμιτες πολιτικές παρεμβάσεις, χαμηλές προδιαγραφές, εσωστρέφεια, γενικευμένη αδιαφορία διδασκόντων και διδασκομένων, φαινόμενα αυταρχισμού και βίας συνθέτουν την εικόνα ενός θεσμού που απαξιώνεται ραγδαία. Αν η λογοκλοπή ήταν ολυμπιακό άθλημα, η Ελλάδα θα κέρδιζε πολλά μετάλλια. Πρύτανης δεν γίνεται ο καλύτερος, αλλά ο πιο δικτυωμένος και κυρίως αυτός που θα δώσει "γην και ύδωρ" στις κομματικές φοιτητικές παρατάξεις, που στην ουσία διοικούν το Πανεπιστήμιο. Πολλοί από τους πρυτάνεις έχουν επιστημονική παρουσία μηδενική» (Θέμης Λαζαρίδης, καθηγητής Πανεπιστημίου).΄
Δεν πτοουν τους Νεοελληνες. Η καταστροφη των ερειπιων που δημιουργησαν ο λαικισμος τω κομματων, η ανυπαρξια ηγετικων μορφων, ενα ξεμωραμενο συνονθυλευμα συνασπισμου μετριοτητων και αρλουμπολογων, ενα σταλινικο ΚΚΕ αμετανοητο μισητικο και οι τοσο ανικανες δυναστικες οικογενειες των πολιτικων που ενα αιωνα συνεχιζουν να κυβερνουν την Ελλαδα, εχουν επιβαλλει ενα μαρτυρικο τελος σε καθε προσπαθεια αφυπνισεως των κοιμισμενων συνειδησεων.
Αυτες τις ημερες το θεατρο συνεχιζεται.Μια νεολαια καπελλωμενη απο την σταλινικη αριστερα και μια θεατρικη αυλαια πολτικων απο καθε παραταξι θα κλειση δρομους, θα σπευση να πορευθη στο Πολυτεχνειο να τιμηση ανυπαρκτους νεκρους.Ενω ο αταφος νεκρος χρονια τωρα ειναι ενας .
Η υποβαθμισμενη ανυπαρκτη Παιδεια που δεν παρεχεται στα κατ ευφημισμον καλουμενα Ανωτατα Εκαπαιδετικα Ιδρυματα......
Σχόλια
Γεγονοτα οπως:
Η εφετινή έρευνα του Πανεπιστημίου της Σανγκάης για τα καλύτερα πανεπιστήμια της υφηλίου περιλαμβάνει μόνο δύο ελληνικά πανεπιστήμια, το Καποδιστριακό στη 243η θέση και το Αριστοτέλειο στην 390ή»
«Το ελληνικό Πανεπιστήμιο βρίσκεται σε βαθιά θεσμική και ηθική κρίση. Συναλλαγή, αναξιοκρατία, νεποτισμός, αθέμιτες πολιτικές παρεμβάσεις, χαμηλές προδιαγραφές, εσωστρέφεια, γενικευμένη αδιαφορία διδασκόντων και διδασκομένων, φαινόμενα αυταρχισμού και βίας συνθέτουν την εικόνα ενός θεσμού που απαξιώνεται ραγδαία. Αν η λογοκλοπή ήταν ολυμπιακό άθλημα, η Ελλάδα θα κέρδιζε πολλά μετάλλια. Πρύτανης δεν γίνεται ο καλύτερος, αλλά ο πιο δικτυωμένος και κυρίως αυτός που θα δώσει "γην και ύδωρ" στις κομματικές φοιτητικές παρατάξεις, που στην ουσία διοικούν το Πανεπιστήμιο. Πολλοί από τους πρυτάνεις έχουν επιστημονική παρουσία μηδενική» (Θέμης Λαζαρίδης, καθηγητής Πανεπιστημίου).΄
Δεν πτοουν τους Νεοελληνες. Η καταστροφη των ερειπιων που δημιουργησαν ο λαικισμος τω κομματων, η ανυπαρξια ηγετικων μορφων, ενα ξεμωραμενο συνονθυλευμα συνασπισμου μετριοτητων και αρλουμπολογων, ενα σταλινικο ΚΚΕ αμετανοητο μισητικο και οι τοσο ανικανες δυναστικες οικογενειες των πολιτικων που ενα αιωνα συνεχιζουν να κυβερνουν την Ελλαδα, εχουν επιβαλλει ενα μαρτυρικο τελος σε καθε προσπαθεια αφυπνισεως των κοιμισμενων συνειδησεων.
Αυτες τις ημερες το θεατρο συνεχιζεται.Μια νεολαια καπελλωμενη απο την σταλινικη αριστερα και μια θεατρικη αυλαια πολτικων απο καθε παραταξι θα κλειση δρομους, θα σπευση να πορευθη στο Πολυτεχνειο να τιμηση ανυπαρκτους νεκρους.Ενω ο αταφος νεκρος χρονια τωρα ειναι ενας .
Η υποβαθμισμενη ανυπαρκτη Παιδεια που δεν παρεχεται στα κατ ευφημισμον καλουμενα Ανωτατα Εκαπαιδετικα Ιδρυματα και το πληρως αυτο γελοιοποιουμενο Πολυτεχνειο.Του οποιου τα αναγνωστηρια, η βιβλιοθηκη, αιθουσες που υποτιθεται οτι εξυπηρετουν την σπουδη εχουν καταληφθη απο τα κοκκινα κουρελοπανα και εκθεματα για τα ατελειωτα χρόνια γενεθλια του ΚΚΕ.Οι πρυτανεις υπηρετες της κομματικης συνδιαλαγης υποκρινονται πως δεν βλεπουν δεν ακουν δεν υφιστανται αυτη την καταντια.Αρκει να ειναι «Πρυτανεις»
Διότι εδώ και χρόνια με την απεριόριστη συνδρομή της πολιτείας στα Πανεπιστήμια έχει επιβληθεί μια ιδιότυπος «Ακαδημαϊκή Ελευθερία». Ιδέες που αντίκεινται στην «ορθοδοξία» της αριστεράς βαπτίζονται «αντιδραστικές» και «πολιτικά εσφαλμένες» «άκρως επικίνδυνες για την σωστή σκέψη» κατά διατυπωσι καθηγητού του Πανεπιστημίου της Μακεδονίας. Η ελληνική κοινωνία έχει καταστεί επανειλημμένως μάρτυς ( κυριολεκτικώς) των διαχρονικών συνεπειών οργανωμένων μελών καθηγητικών ή σχολικών συλλόγων που ανερυθρίαστα ταυτίζουν την καθηγητική των ιδιότητα με την κομματική δραστηριότητα και το Πολυτεχνείο ή το Πανεπιστήμιο αλλά και το σχολείο ακόμη, βήμα για την «οικοδομήσει του σοσιαλισμού»
Ενας διαρκης πολεμος και κατηχησις της αριστεράς κατά της Ακαδημαϊκής ελευθερίας.. στα ΑΕΙ προετοιμαζει χρονια τωρα τους γενιτσαρους.. Ενω ουδεις καθηγητής δεν θα επρεπει να εκμεταλλεύεται την ανωριμότητα των σπουδαστών κατηχώντας τους, με τις προσωπικές του απόψεις, πριν εκείνοι έχουν την ευκαιρία επί ισοις οροις, δίκαια να εξετάσουν και την άλλη αποψι. Προτού αποκτήσουν επαρκή γνωσι, μεστωμένη κρισι ώστε να ειναι σε θεσι οι ίδιοι να σχηματίσουν την οποιαδήποτε οριστική δική τους αποψι... Στην Ελλαδικη πραγματικοτητα οι τοσο δημοκρατικοι «ακαδημαϊκοί»μας σκοπίμως συγχέουν το εκπαιδευτικό σύστημα με τον ακτιβισμό και αναζητούν να καταπνίξουν τις αντίθετες απόψεις στο όνομα των ''προοδευτικών'' ιδεών..»
Ετσι,
Αντι του οραματος της προοδου, της αυθεντικης επαναστασεως που θα επρεπε να εκφραζουν οι νεοι, εγινε αυτοσκοπος η αντιγραφη, η ησσων προσπαθεια, η ισοτητα στην εξαθλιωσι, μια θεσι στο Δημοσιο της μιζεριας της τσιμπλας, των κομματοσκυλων της ατελειωτης συναλλαγης.
Αντι η πρωτοπορεια του Εθνους, η Ελληνικη νεοτης, να απαιτει ελευθερη ακομματιστη παιδεια, υγιη ιδιωτικο τομεα με παραγωγη και δημιουργια που θα σημανη αναπτυξι της Ελλαδος και συμμετοχη της στο γιγνεσθαι της γειτονιας της εστω, υποτασσεται στον μηδενισμο. Στην τελευταια θεσι παντου, ουραγος στην Προοδο.Πρωτη στην συντηρησι την απαξιωσι την αναξιοτητα.
Πως καταντησαμε ετσι?
ΙΑΣΩΝ