Κατέθεσε λέει ο κ. Πελέκης και είπε ότι ο κ. Βουλγαράκης είναι άσχετος με το Βατοπέδι κλπ κλπ...
Δέν ξέρω γιά τον κ. Βουλγαράκη άν ήταν καλός ή κακός υπουργός....
Ξέρω μόνο τα εξής...
Ηταν το πρώτο θύμα απο τό ξήλωμα τών ανθρώπων τού Καραμανλή...
Καί θα μου μείνει η εικόνα του να δείχνει τό τρίγωνο μέσα απο τό οποίο έγιναν οι υποκλοπές...
Τό έδειξε καθαρά το τρίγωνο...
Υπάρχουν άνθρωποι πού λένε ότι αυτή η live εικόνα του ενόχλησε πάρα πολύ κάποιους ανθρώπους....
Χαράχτηκε στή μνήμη τους...
Εκτοτε τον Βουλγαράκη τον πήρε η κάτω βόλτα....
ΥΓ Δείτε καί ένα ενδιαφέρον σχόλιο απο αναγνώστη μας πού είναι φανερό ότι "ξέρει".
Μην ξεχνάς και το C4I!!! Όταν άρχισαν στο υπουργείο να ψάχνουν τη σύμβαση με ευθύνη Μαρκογιαννάκη, πρώτα "έστησαν" το θέμα των Πακιστανών (μέσω της γνωστής φυλλάδας) και στη συνέχεια "φάγανε" το Μαρκογιαννάκη για τη γνωστή δήλωση κατά Λινού (θυμηθείτε το μαγνητόφωνο Ξεκουκουλωτάκη και τις εκπομπές Μάκη). Μετά ο Βουλγαράκης πέτυχε την πώληση των ΣΕΜΠΟ στους Κινέζους το μέγεθος της οποίας είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ, αφού ο ίδιος ο πρόεδρος της Κίνας ήταν εδώ για τις υπογραφές!!!
Σχόλια
Ανέφερε ακόμη πως ο ίδιος, η συμβολαιογράφος κόρη του και ο γιος του, ως δικηγόρος της Μονής, δεν έλαβαν άλλη αμοιβή, πλην των συμβολαιογραφικών γραμματίων και των δικηγορικών παραβόλων.
Επί της ουσίας της υπόθεση ο μάρτυς δήλωσε άγνοια επί των περισσότερων ερωτημάτων που δέχθηκε, καθώς, όπως τόνισε, δεν υπήρξε ο χειριστής των δικαστικών αγώνων της Μονής την επίμαχη διετία 2003-2004, ούτε αναμείχθηκε στις διαδικασίες των ανταλλαγών. Κατά την εκτίμησή του ωστόσο, «δεν υπάρχει κάτι που να μην έγινε σωστά, τουλάχιστον από την πλευρά που αφορά το γραφείο και το συμβολαιογραφείο. Οτιδήποτε εγένετο κατά τάξιν και ευσχημόνως».
Ο κ. Πελέκης δήλωσε στην Επιτροπή θαυμαστής του «ησυχαστικού μοναχισμού» και του Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστού, που ίδρυσε την αδελφότητα που μονάζει στη Μονή Βατοπεδίου. Η εμπειρία του από τους διαδόχους του ωστόσο, δεν ήταν η αναμενόμενη πρόσθεσε: «Μου κάνουν εντύπωση αυτά που βλέπω και ακούω, ότι σε καθετί, έλεγαν ότι δεν έχουν λεφτά. Και για ένα μικρό ποσό που θα μπορούσε να τους ζητήσει κάποιος για κάποια ανάγκη, έλεγαν πως δεν έχουν λεφτά. Γενικά έναντι τρίτων, ήταν άνθρωποι πολύ σφιχτοί στα χρήματα».http://naftemporiki.gr/news/static/08/11/26/1597370.htm