Καί άλλο blog μετράει τη σειρά κατάταξης τών δημοφιλέστερων ελληνικών blogs.


Αλλο ένα blog πού παίζει το ρόλο της agb στο διαδίκτυο.
Αυτό μάς έχει στή θέση 18 τών δημοφιλέστερων ελληνικών μπλογκ.
Να σημειώσουμε ότι σέ μιά άλλη κατάταξη είμαστε στη θέση 32 αλλά εκεί μετράνε και οργανωμένα sites εφημερίδων κλπ...
Αυτό είναι το http://top-greek-blogs.blogspot.com/
Αυτοί νομίζουμε ότι κάνουν και την πιό οργανωμένη δουλειά γιατί κάθονται καί μετράνε όχι μόνο μπλογκ αλλά καί ιστοσελίδες οργανωμένες.
Τέλος υπάρχει το http://taxalia.blogspot.com/
τό οποίο μάς έχει στη θέση 16 τών ελληνικών μπλογκς.
Οκ, όλα καλά είναι καί πάντως αυτή η δουλειά απαιτεί αρκετό κόπο οπότε μπράβο τους πού κάθονται και την κάνουν , όλοι....
Εμείς πάντως επιμένουμε ότι ο πολίτης τού διαδικτύου δέν είναι τηλεθεατής αποχαυνωμένος, έχει άποψη και βέβαια επισκέπτεται πολλά μπλογκ (και καλά κάνει) αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα τα αξιολογεί με βάση την επισκεψιμότητα. Κάθε άλλο. Γνωστά πράματα βέβαια αλλά καλό είναι να επαναλαμβάνονται...

Σχόλια

Ο χρήστης nasosgr είπε…
Φίλε μου το blogging είναι έρωτας και μεράκι. Αυτά τα μετράνε οι επαγγελματίες, εκτός και εάν εσύ συγκαταλέγεσαι σε αυτούς.

Αυτό ΔΕΝ κατάλαβα με τους επαγγελματίες . . . να κρύβονται πίσω από ανωνυμίες και πρακτικές.

Καλό το μεροκάματο ΔΕΝ αντιλέγω, αλλά υπάρχει η εντιμότητα του ήθους και η αξιοπιστία των πράξεων μας.

ΝΑΙ είμαι επαγγελματίας και είμαι αυτός !!! Κακό είναι ;

Προσωπικά είμαι ερασιτέχνης και προσπαθώ μέσα στα συνταγματικά μου περιθώρια να διαδίδω ελευθερα τις ιδέες μου.

Σου εύχομαι να γίνεις και πρώτος !!!

Για το "ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ"

Νάσος.
http://stoxasmos-politikh.blogspot.com/