Ο Πειραιας γινεται η βαση των Κινεζων στο δρομο για την Ευρωπη. Η Cosco μπήκε στο λιμάνι του Πειραιά.

απο βημα.
Στο Μικρολίμανο εορτάστηκε την Πέμπτη το μεσημέρι η ολοκλήρωση της σύνταξης της τελικής σύμβασης μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά και των στελεχών της Cosco για την παραχώρηση της διαχείρισης του κοντέινερ τέρμιναλ του Πειραιά......
-----------------------------------------
Σημαντικοτατη εξελιξη για την οποια βεβαια δεν εμαθε κανεις.
Που να προλαβουμε?
Εχουμε τα παραπολιτικα που προηγουνται...
Μπας και παρει κανενα ψηφαλακι ο Γιωργος...

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
Η Cosco μπήκε στο λιμάνι του Πειραιά
Υπεγράφη η σύμβαση με τον ΟΛΠ για την παραχώρηση της διαχείρισης του κοντέινερ τέρμιναλ
Γ. ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ

Οι εργαζόμενοι στο κοντέινερ τέρμιναλ του Πειραιά, αν και δείχνουν σημάδια κόπωσης από τις συνεχιζόμενες επί εννέα μήνες κινητοποιήσεις, συνεχίζουν να αντιστέκονται (φωτογραφία αρχείου)
Στο Μικρολίμανο εορτάστηκε την Πέμπτη το μεσημέρι η ολοκλήρωση της σύνταξης της τελικής σύμβασης μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά και των στελεχών της Cosco για την παραχώρηση της διαχείρισης του κοντέινερ τέρμιναλ του Πειραιά.

Οι τελικές υπογραφές έχουν μπει και τώρα η σύμβαση, αφού εγκριθεί από τη διοίκηση του ΟΛΠ, θα προωθηθεί στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Αν. Παπαληγούρα. Ακολούθως θα προωθηθεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο για να καταλήξει στα μέσα Οκτωβρίου στη Βουλή προς επικύρωση.

Η σύμβαση, η οποία θα οριστικοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα προκειμένου να καλυφθούν και οι τελευταίες λεπτομέρειες μεταξύ των δύο πλευρών, θα είναι σε τρεις γλώσσες, στα ελληνικά, στα αγγλικά και στα κινεζικά. Η ολοκλήρωσή της επιταχύνει τις εξελίξεις φέροντας την Cosco στο λιμάνι πολύ πιο γρήγορα από το αναμενόμενο. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις ο υπουργός, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα των συμβάσεων για την εθνική οικονομία της χώρας, θέλει να είναι προσεκτικός, ενώ και οι εργαζόμενοι, καθώς βλέπουν ότι στενεύουν τα περιθώρια αντιδράσεων, προσπαθούν να «διαβάσουν» την κατάσταση όπως διαμορφώνεται πλέον ώστε να επανακαθορίσουν τη στάση τους.

Αγώνας δρόμου
Η ρευστότητα του πολιτικού σκηνικού στη χώρα και οι ισχυροί τριγμοί που δέχεται η παγκόσμια οικονομία είναι δύο στοιχεία που ενισχύουν τη σεναριολογία και επιβάλλουν στις διοικήσεις των δύο λιμανιών να ανοίξουν βηματισμό προς τις τελικές υπογραφές, θέλοντας με τον τρόπο αυτό να προλάβουν τυχόν δυσμενείς εξελίξεις που ενδέχεται να θέσουν σε κίνδυνο τη σοβαρή, όπως υποστηρίζουν, δουλειά που έχει γίνει ως σήμερα.

Από την πλευρά του το ΠαΣοΚ δείχνει να περιμένει στη γωνία το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας κατά τη διάρκεια της σχετικής συζήτησης στη Βουλή. Ηδη η βουλευτής του ΠαΣοΚ κυρία Ελπίδα Τσουρή έχει δώσει μια πρώτη γεύση των όσων θα ακολουθήσουν αφού έχει ζητήσει να κατατεθούν άμεσα οι δύο συμβάσεις ώστε να ελεγχθούν λέξη προς λέξη. Οι εργαζόμενοι συνεχίζουν να αντιστέκονται σθεναρά στα κυβερνητικά σχέδια της παραχώρησης εκτιμώντας ότι ως την τελευταία στιγμή όλα είναι ανοικτά ως προς την τύχη των δύο κοντέινερ τέρμιναλ. Οπως είναι ήδη γνωστό έχουν εξαγγείλει συνέχιση της αποχής τους από την υπερωριακή εργασία, ενώ εξετάζουν και άλλες μορφές αγώνα.
Οι κινητοποιήσεις
Οι εργαζόμενοι στο κοντέινερ τέρμιναλ του Πειραιά παραμένουν ενωμένοι, ερωτήματα ωστόσο εγείρονται για την κατάσταση που επικρατεί στο αγωνιστικό μέτωπο των εργαζομένων στο κοντέινερ τέρμιναλ της Θεσσαλονίκης, για το οποίο διαρρέουν σενάρια ότι αντιμετωπίζει προβλήματα.

Αρκετοί λιμενικοί παράγοντες υποστηρίζουν ότι στη Θεσσαλονίκη είναι πολύ πιο εύκολο να κλείσει το θέμα των κινητοποιήσεων, ενώ στη διάρκεια της τελευταίας περιόδου βελτιώθηκαν αισθητά οι δείκτες παραγωγικότητας.

Στον Πειραιά τα πράγματα είναι περισσότερο περιπλεγμένα καθώς μέρος των εργαζομένων δείχνει σημάδια κόπωσης από τις συνεχιζόμενες επί εννέα μήνες κινητοποιήσεις. Η παραγωγικότητα έχει βελτιωθεί στο επίνειο, συνεχίζονται όμως οι ζυμώσεις, οι οποίες ενισχύουν το μέτωπο των εργαζομένων εξαιτίας της ρευστής πολιτικής κατάστασης.