Ο ελληνικος λαος ειναι μαγκας και καραμπουζουκλης και γουσταρει να πληρωνει χρεη της Ολυμπιακης. Τρεχει τιποτις;

Δημοσιογραφος: Με συγχωρείτε, θεωρείτε επιτυχία το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έβαλε, κατά τη γνώμη μου, ταπεινωτικό όρο να υπάρχει Επίτροπος που να ελέγχει άμεσα, να τεθεί όλη η διαδικασία υπό την άμεση εποπτεία τη δική της και κατά τη γνώμη μου μια ταπεινωτική διαδικασία, τη θεωρείτε ως επιτυχία και ταυτόχρονα σας εκβιάζει ότι αν το θέμα δεν τελειώσει θα ανοίξει το φάκελο με τα 850 εκατομμύρια χρέη που υπάρχουν;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Έχετε πάντοτε μια διαφορετική οπτική από τη δική μου. Προφανώς, αυτό είναι και το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό αυτής της τοποθέτησής σας. Θα σας πω και πάλι ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία –το είχα πει στο παρελθόν- παράγει έλλειμμα πλέον του 1.000.000 ευρώ την ημέρα, έλλειμμα το οποίο πληρώνουν οι πλάτες των Ελλήνων φορολογουμένων. Οι ζημίες που παρουσιάζει είναι συσσωρευμένες σε περισσότερα από 2,6 δις ευρώ, την ίδια στιγμή που ξένες ιδιωτικές εταιρείες, όπως είναι η Lufthansa και η British Airways 100% ιδιωτικές, αλλά και η Iberia, που είναι κατά 95% ιδιωτική, πολλαπλασιάζουν κάθε χρόνο τα κέρδη τους. Εάν εσείς πιστεύετε ότι θα πρέπει να συνεχίσει μια διαδικασία στην οποία οι Έλληνες πολίτες θα φορολογούνται και θα πληρώνουν για το έλλειμμα ύψους 1.000.000 ευρώ την ημέρα της Ολυμπιακής Αεροπορίας, έχουμε τελείως διαφορετική αντίληψη για την οικονομική αντιμετώπιση των πραγμάτων.

Δημοσιογραφος: Με συγχωρείτε, αλλά οι φορολογούμενοι Έλληνες θα συνεχίζουν να πληρώνουν και τους ιδιώτες με διάφορους τρόπους, αλλά ποιο είναι το πρόβλημα από τη στιγμή που βλέπουμε ότι σε έξι μήνες η αμερικανική κυβέρνηση έχει δαπανήσει 930 δις δολάρια για να σώσει τις χρεωκοπημένες τράπεζες στην Αμερική.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δυστυχώς, δεν έχουμε την οικονομία της Αμερικής.

Δημοσιογραφος: Τα προηγούμενα που αναφέρατε κ. Υπουργέ είναι και ένα είδος αυτοκριτικής για την κυβέρνησή σας, γιατί για πέντε χρόνια χρεώνετε τον ελληνικό λαό με 1,1 εκατ. ευρώ την ημέρα;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Η τοποθέτησή μου για το 1 εκατ. και πλέον ευρώ την ημέρα, είναι τοποθέτηση η οποία έγινε για πρώτη φορά στο press room της Ζαλοκώστα. Ίσως το θυμάστε. Τότε είχα, μάλιστα, δεχθεί και επικριτικά σχόλια από πολλές πλευρές. Δεν έχει σημασία, όμως, αυτό -και εννοώ από εργαζόμενους σε συνδικαλιστικούς φορείς της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Αυτό αποδεικνύεται να είναι η αλήθεια, όμως, κάποια χρόνια μετά. Σε ό,τι αφορά, τώρα, αυτό που είπατε: Υποθέσεις τέτοιου είδους, τόσο μεγάλων εταιρειών ως διελκυστίνδες μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής -όπως αντιστοίχως συμβαίνει μεταξύ του γαλλικού Δημοσίου ή του βελγικού Δημοσίου και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής- δεν είναι υποθέσεις που κλείνουν μέσα σε ένα-δύο μήνες. Χρειάστηκε πολύς χρόνος, χρειάστηκαν πολλές προσπάθειες, χρειάστηκε συστηματική δουλειά για να φθάσουμε εκεί. Το γεγονός ότι σήμερα μπαίνει ένα τέλος -τους επόμενους μήνες ολοκληρώνεται αυτό το τέλος- στο χρέος ενός 1 εκατ. ευρώ την ημέρα -το έλλειμμα που πληρώνουν οι Έλληνες πολίτες- είναι πάρα πολύ σημαντικό ως μια ακόμα μεγάλη μεταρρύθμιση, υπέρ ουσιαστικά της εθνικής οικονομίας και άρα και του καθενός πολίτη ξεχωριστά.

Δημοσιογραφος: Κύριε Υπουργέ, μετά την υπόθεση της Ολυμπιακής, να περιμένουμε εξελίξεις και στο θέμα του ΟΣΕ και αν ναι, υπάρχει κάποιο χρονοδιάγραμμα;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο να σας πω. Ωστόσο, σας θυμίζω ότι ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Χατζηδάκης έχει κάνει δημόσιες δηλώσεις όπου αναφέρθηκε στην αναδιοργάνωση που επιχειρείται στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος, στον οποίον επίσης υπάρχουν τεράστια οικονομικά προβλήματα.

Δημοσιογραφος: Έχετε κάποια εξήγηση γιατί το τελευταίο διάστημα είστε προσφιλής στόχος του κ. Καρατζαφέρη;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Ρωτείστε τον ίδιο.

Δημοσιογραφος: Εσείς αν έχετε κάποια εξήγηση.

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Όχι. Δεν μπαίνω σε αυτή τη βάσανο.

Δημοσιογραφος: Μπορείτε να μας εξηγήσετε ή μάλλον να μας πείτε ποιος ευθύνεται, κατά τη γνώμη της κυβέρνησης, για το γεγονός ότι έχει χάσει τεράστιο μερίδιο αγοράς η Ολυμπιακή τα τελευταία χρόνια έναντι του ιδιώτη ανταγωνιστή της, της Aegean; Ήταν πιο ικανοί οι ιδιώτες; Ήταν πιο άχρηστες οι διοικήσεις που διόρισε η ελληνική κυβέρνηση; Γιατί έχασε μερίδιο; Μήπως ήταν προγραμματισμένο να συρρικνωθεί, ακριβώς για να περάσει στους ιδιώτες;

ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ: Έχει ακουστεί πολλές φορές αυτό το επιχείρημα, στο οποίο απάντησε αναλυτικά χθες ο κ. Χατζηδάκης. Είναι ένα επιχείρημα το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Εγώ θέλω να σας θυμίσω, εάν δεν θυμάστε τα ποσοστά, ότι όταν ξεκίνησε η νέα ιδιωτική εταιρεία που υπάρχει στην Ελλάδα –και αυτό έγινε επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ- ξεκίνησε από το μηδέν και έφθασε στο 40% της αγοράς και επί των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας από το 40% έγινε 49%. Δηλαδή, είχαμε από το μηδέν στο 40% την ανάπτυξη μιας εταιρείας –εμείς είμαστε υπέρ της επιχειρηματικότητας, αλλά σας δίνω τα ποσοστά που είναι καταλυτικά ως απάντηση σε αυτό που λέτε- και στα τελευταία πέντε χρόνια το 40% έγινε 49%.

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αρκετά φάγατε, αρκετά ήπιατε και αρκετά άρπαξε ο κόλος μας!
Καιρός να ξεκουμπιστείτε...

Ρε ούστ!