Την θανασιμη μαχη των ΜΜΕ για πολιτικη "επιρροη" πληρωνει η κυβερνηση. Τσιμπαει ψηφαλακια το ΠΑΣΟΚ αλλα κυβερνηση δεν θα γινει.


Διαβαστε προσεκτικα τι γραφει σημερα το Εθνος.
Η εφημεριδα του κ. Μπομπολα.
Προσεξτε το ονομα του κ. Ρεστη.
Ο κ. Ρεστης συνδεεται με τον ΔΟΛ.
Θυμηθειτε τις λυσσαλεες επιθεσεις του Πρωτου Θεματος (ιδιοκτησιας Μπομπολα) στον κ. Ρεστη.
Δειτε τον ρολο του ΠΑΣΟΚ στην ολη ιστορια.
Βγαλτε συμπερασματα για την αληθινη αιτια της πρωτοφανους επιθεσης των ΜΜΕ.
Η μαχη μεταξυ τους ειναι θανασιμη.
Θα βρεθει ισορροπια?
Αν βρεθει η νεα ισοορροπια το ΠΑΣΟΚ θα ξαναγυρισει εκει που ηταν ενα μηνα πριν.
Αν δεν βρεθει θα γινει μαχη.
Και θα αποφασισει ο πολιτης.
Αυτη ειναι η κατασταση.
Να το πρωτοσελιδο του Εθνους.
Σκανδαλώδεις διαπραγματεύσεις για την πώληση της Ολυμπιακής σε Αραβες με εμπλοκή Ελληνα εφοπλιστή, οι οποίες γίνονταν στο υπουργείο Εξωτερικών από την Ντόρα Μπακογιάννη χωρίς την παρουσία του καθ ύλην αρμόδιου υπουργού Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη, καταγγέλλουν 21 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με επικεφαλής τον Μιχ. Καρχιμάκη σε ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή.Το ΠΑΣΟΚ κατηγορεί την κυβέρνηση ότι έχει επιβάλει ως όρο για την πώληση των ΟΑ στην Qatar Airways τη συνεργασία της με Ελληνα εφοπλιστή, ο οποίος ήταν παρών σε συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εξωτερικών με τον πρέσβη του Κατάρ στο τέλος Ιουλίου του 2008, στην οποία όμως δεν συμμετείχε ο καθ ύλην αρμόδιος υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης. Ο εφοπλιστής, σύμφωνα με πληροφορίες, που ήταν παρών στη συνάντηση είναι ο Βίκτ. Ρέστης.
ολο το αρθρο στο πρωτο σχολιο.

Σχόλια

Ο χρήστης wolf είπε…
Σκανδαλώδεις διαπραγματεύσεις για την πώληση της Ολυμπιακής σε Αραβες με εμπλοκή Ελληνα εφοπλιστή, οι οποίες γίνονταν στο υπουργείο Εξωτερικών από την Ντόρα Μπακογιάννη χωρίς την παρουσία του καθ ύλην αρμόδιου υπουργού Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη, καταγγέλλουν 21 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ με επικεφαλής τον Μιχ. Καρχιμάκη σε ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή.
Το ΠΑΣΟΚ κατηγορεί την κυβέρνηση ότι έχει επιβάλει ως όρο για την πώληση των ΟΑ στην Qatar Airways τη συνεργασία της με Ελληνα εφοπλιστή, ο οποίος ήταν παρών σε συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εξωτερικών με τον πρέσβη του Κατάρ στο τέλος Ιουλίου του 2008, στην οποία όμως δεν συμμετείχε ο καθ ύλην αρμόδιος υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης. Ο εφοπλιστής, σύμφωνα με πληροφορίες, που ήταν παρών στη συνάντηση είναι ο Βίκτ. Ρέστης.

Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλονται στην ερώτηση, κατά τη συνάντηση στο υπουργικό γραφείο η ελληνική πλευρά ζήτησε από τον πρέσβη του Κατάρ να «πιέσει για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών στην Qatar Αirways» και του τόνισε ότι «πρέπει να συνεργαστεί και να συντονίσει αυτό το θέμα (δηλ. την πώληση) συνεταιρικά» με τον συγκεκριμένο εφοπλιστή.
Να σημειωθεί πάντως ότι σύμφωνα με πληροφορίες η έντονη πίεση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΞ για συμμετοχή και του εφοπλιστή δημιούργησε έντονη δυσφορία στους επενδυτές του Κατάρ.
Ερωτηματικά
Η αποκάλυψη αυτή εγείρει σοβαρά ερωτηματικά για τον ρόλο του υπουργείου Εξωτερικών στις «εμπιστευτικές» διαπραγματεύσεις, χωρίς την παρουσία του κατεξοχήν αρμόδιου υπουργού Μεταφορών για ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως είναι η επιλογή «αγοραστή» του Εθνικού Αερομεταφορέα.
Το ΠΑΣΟΚ κάνει λόγο για «εξαιρετικά ύποπτες και ανορθόδοξες διαπραγματεύσεις του ελληνικού κράτους σε ανώτατο επίπεδο με ξένο κράτος για την εκποίηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών».
Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ στην ερώτησή τους προς τους υπουργούς Επικρατείας Θ. Ρουσόπουλο, Εξωτερικών Ντ. Μπακογιάννη και Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη αναφέρουν ότι έγιναν ήδη από το 2007 -πριν δηλαδή από την πρόσφατη απόφαση της Κομισιόν- επαφές του Κ. Καραμανλή με τον εμίρη του Κατάρ, για πώληση της ΟΑ.
Ωστόσο, αν και τότε δεν επετεύχθη συμφωνία και η αραβική αντιπροσωπεία επέστρεψε στην Ντόχα «απογοητευμένη», η διαπραγμάτευση συντηρείται έως σήμερα με ανταλλαγή επισκέψεων και επιστολών, ενώ ερωτούν αν ο πρωθυπουργός, εν όψει της επίσκεψής του στο Κατάρ στο τέλος Οκτωβρίου, θα συμπεριλάβει στην ατζέντα του το θέμα της πώλησης της ΟΑ και μάλιστα με τον όρο της συνεργασίας με συγκεκριμένο εφοπλιστή, «παρά την κυβερνητική ανακοίνωση περί επιλογής ιδιώτη αγοραστή με πλειοδοτικό διαγωνισμό».
Αποκαλύπτουν δε ότι στη συνάντηση που έγινε στο ΥΠΕΞ, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου, αφού η πρότασή της να μεταβεί σε ανώτατο επίπεδο για περαιτέρω συζητήσεις στο Κατάρ τον Σεπτέμβρη δεν έγινε δεκτή, καθώς ο μήνας αυτός συμπίπτει με το Ραμαζάνι, αναφέρθηκε στην επικείμενη επίσκεψη του πρωθυπουργού στην Ντόχα στο τέλος Οκτώβρη ως λόγο προώθησης του θέματος.
Το ΠΑΣΟΚ καλεί την κυβέρνηση να αποκαλύψει την ταυτότητα του εφοπλιστή, την ιδιότητα με την οποία συμμετέχει στον νέο κύκλο επαφών και τον ρόλο του στην επικείμενη πώληση της εταιρείας.
Επιπλέον, αφήνει αιχμές για ύπαρξη «μυστικών συμφωνιών» με τον συγκεκριμένο εφοπλιστή, αφού -όπως επισημαίνεται- η διαδικασία της ιδιωτικοποίησης θα περιλαμβάνει απαλλαγή του νέου ιδιοκτήτη από την υποχρέωση να εξυπηρετεί την «άγονη γραμμή» μετά το 2012, απαλλαγή από οποιαδήποτε ρητή δέσμευση να απασχολεί το υφιστάμενο προσωπικό, ιδιωτικοποίηση της δραστηριότητας της επίγειας εξυπηρέτησης με περικοπές προσωπικού κατά 50%, ξεπούλημα ιστορικών slots, ιστορικής ονομασίας και ιδιωτικοποίησης σε πέντε στάδια του ήδη συμπιεσμένου πτητικού έργου της εταιρείας κατά 65% προς όφελος των ανταγωνιστών.
Τέλος, η αξιωματική αντιπολίτευση ζητά να κατατεθεί στη Βουλή η αλληλογραφία μεταξύ των κρατικών αξιωματούχων του Κατάρ και του ΥΠΕΞ από το 2007 μέχρι σήμερα.
ΥΠ. ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ
Λασπολογία, δεν έγινε συνάντηση
«Αθλιότητες και λασπολογία» χαρακτήριζαν κύκλοι της υπουργού Εξωτερικών Ντ. Μπακογιάννη τα όσα αναφέρονται στην ερώτηση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, περί συνάντησής της με τον πρέσβη του Κατάρ παρουσία και Ελληνα εφοπλιστή για την πώληση της Ολυμπιακής στην αεροπορική εταιρεία του εμιράτου.
Οι ίδιοι κύκλοι τόνιζαν ότι «δεν υπήρξε συνάντηση με τον πρέσβη του Κατάρ, πολύ περισσότερο παρουσία και του οποιουδήποτε Ελληνα εφοπλιστή».
Χθες πάντως για τις εξελίξεις στην υπόθεση της Ολυμπιακής ενημέρωσε η Ντ. Μπακογιάννη, στο περιθώριο των εργασιών της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών στη Νέα Υόρκη, τον ομόλογό της του Κατάρ σεϊχη Χαμάντ μπιν Τζασίμ μπιν Τζαμπέρ Αλ-Θανί.
Στη συζήτηση, σύμφωνα με ελληνικές πηγές, συζητήθηκαν «οι διμερείς σχέσεις, το θέμα της ΠΓΔΜ, ενώ εξετάστηκε και η οικονομική συνεργασία όπου έγινε αναφορά στον δημόσιο διεθνή διαγωνισμό που θα προκηρυχθεί για την ΟΑ».
ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΗΣ QATAR ΑΙRWΑΥS
Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως είναι η Qatar Airways, ο εθνικός αερομεταφορέας του εμιράτου, ο οποίος ανήκει στην οικογένεια του εμίρη του Κατάρ Χαμάντ μπιν Χαλίφα αλ Θάνι. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1994 και ο στόλος της απαρτίζεται σήμερα από 63 αεροσκάφη. Πετάει σε 83 προορισμούς, ενώ αυτή τη στιγμή απασχολεί 10.000 άτομα στην αεροπορική εταιρεία και περίπου 4.500 στις θυγατρικές της.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο Μπόμπολας δεν αρκείται στο 80% της κατασκευαστικής αγοράς, θέλει να κυβερνά τα πάντα. Είναι ντροπή για τη δημοκρατία μας και την υποτιθέμενη ελεύθερη διακίνηση ιδεών να προσπαθούν επιχειρηματίες σαν τον εν λόγω κύριο (ντρέπομαι για το χαρακτηρισμό) να επιβάλλουν τη θέλησή τους.
Είναι χειρότερη μορφή χειραγώγησης των ανθρώπων από τη χιτλερική δικτατορία, γιατί είναι επαγγελματικά ύπουλη.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΟΙ 21 ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΡΕΣΤΗ Ή ΚΑΤΑΡ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ? ΑΝ ΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΣ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΙΡΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΗ ΤΗΝ ΟΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΧΤΕΣ ΔΙΟΙΚΟΥΣΕ Η ΛΙΑΝΗ Ο ΑΚΡΙΒΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΤΕΩΣ ΑΕΡΟΣΥΝΟΔΟΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΑΛΙ ΣΕ ΚΑΝΑΛΙ ΚΑΙ ΚΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΒΑΝΟ ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΦΥΓΕ,Ο ΚΑΧΡΙΜΑΚΗΣ ΑΥΤΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΙΑΝΗ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΑ? ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΤΩΡΑ?Η΄ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΕΔΩ Ο ΣΙΜΗΤΗΣ ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΦΟΥ ΕΚΛΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΧΕΡΟΠΗΡΟΥΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΑ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΕ,ΓΙ ΑΥΤΑ Ο ΠΑΤΕΤΣΟΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ?ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ Ε!!!!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Σιγα μην αφησει ο ελληνικος λαος να επιστρεψει στην εξουσια η αλλαζονεια και το καθεστως συνδιαλλαγης με τα μμε που ισχυε παλιοτερα.Οι αμαρτιες τους παρελθοντος δεν παραγραφονται σε 5 χρονια μονο,αλλα σε πολλα περισσοτερα.