Μετα τα οργια στα ελληνικα νησια ολα βγαινουν στο ιντερνετ....




απο ελευθερο τυπο.


Ποτό μέχρι τελικής πτώσεως, σεξ σε δημόσιους χώρους, στριπ-σόου, «λα-σπομαχίες» σε beach bars. Ελληνικάνησιά όπως η Ρόδος, η Ζάκυνθος, ηΚέρκυρα, η Κρήτη και εσχάτως η Κωςπαρουσιάζονται σε σελίδες του Δια-δικτύου ως ταξιδιωτικοί προορισμοίόπου «όλα επιτρέπονται». Μάλια, Φαληράκι, Λαγανάς, Κάβος και Καρδάμενα προβάλλουν ως ιδανικές επιλογές για τους τουρίστες που αναζητούν«διασκέδαση χωρίς όρια».
Εδώ και λίγο καιρό οι «φανατικοί»οπαδοί των προορισμών που προ-σφέρονται για «ξεσάλωμα» έχουναποκτήσει ένα νέο τόπο συνάντησης.
Στο Facebook, τα γκρουπ στα οποίαμπορούν να διηγηθούν τις καλοκαι-ρινές περιπέτειές τους ξεφυτρώνουνσαν μανιτάρια. Τα περισσότερα αριθ-μούν χιλιάδες μέλη, κυρίως από τη
Μεγάλη Βρετανία, τη Νέα Ζηλανδία,την Ιταλία και τις σκανδιναβικές χώ-ρες. Μοιράζονται την εμπειρία των δι-ακοπών τους, θυμούνται (;) πού ήπιανπερισσότερο και στις πιο χαμηλές τι-μές, παρουσιάζουν πλεονεκτήματακαι μειονεκτήματα των αγαπημένωντους προορισμών, συγκρίνουν ταΜάλια και το Φαληράκι με την ΑγίαΝάπα της Κύπρου, την Ιμπιζα και τη
Μαγιόρκα. Οι τουρίστες «διαφημί-ζουν» τα νυχτερινά μαγαζιά στα οποία«μπορείς να πιεις όσο θέλεις με ελάχιστα ευρώ», ψάχνουν δουλειά για τοεπόμενο καλοκαίρι και παρέα «για αξέχαστες νύχτες» κατά τις ημέρεςπαραμονής τους σε κάποιον από τους
δημοφιλείς προορισμούς.
Στα υπέρ; Το ποτό που ρέει άφθονο,η μουσική, οι διαγωνισμοί και τα σόουπου προσφέρουν τα νυχτερινά μαγα-ζιά. Στα μειονεκτήματα, οι επεμβάσειςτης Αστυνομίας, οι οποίες πάντως εί-
ναι σπάνιες. Σε ένα από τα διαδικτυα-κά γκρουπ που είναι αφιερωμένα στοΦαληράκι, Βρετανοί τουρίστες σχολι-άζουν την «ενοχλητική επιδρομή τηςΑστυνομίας το καλοκαίρι τους 2005».
Ο Λαγανάς φαίνεται να έχει τους πιο«πιστούς» οπαδούς, ενώ ψηλά στιςπροτιμήσεις βρίσκεται και η Αγία
Νάπα. Οι φωτογραφίες «εξηγούν»τους λόγους. Ερωτικές περιπτύξεις,γυναίκες που χορεύουν προκλητικά,18χρονοι που καταστρέφουν δωμάτιαξενοδοχείων και καμαρώνουν για το «κατόρθωμά» τους, ποζάροντας χα-μογελαστοί στο φακό. Ενα σύντομοσερφάρισμα στο Διαδίκτυο αρκεί γιανα αποκαλύψει βίντεο «ακατάλληλαγια ανηλίκους» και φωτογραφίες με-
θυσμένων τουριστών.
Τις δυνατότητες που προσφέρειτο Διαδίκτυο αξιοποιούν και οι touroperators, κυρίως από το εξωτερικό.Με διαφημίσεις, φωτογραφίες καιπακέτα προσφορών βασισμένα στο
τρίπτυχο «sex, drink, music» υπόσχο-νται στους τουρίστες ότι οι διακοπέςτους θα είναι ένα συνεχές πάρτι. ΣτοFacebook αλλά και σε ταξιδιωτικά φό-ρουμ καταχωρίζονται ακόμα και αγγε-λίες που ζητούν άνδρες και γυναίκεςγια στριπτίζ σε νυχτερινά μαγαζιά. Κί-νητρο; Να γίνουν «οι πρωταγωνιστέςτης καλοκαιρινής διασκέδασης». Σεορισμένες περιπτώσεις διευκρινίζε-ται ότι οι ενδιαφερόμενοι πρέπει ναέχουν προϋπηρεσία! Η ποικιλία των
θεαμάτων είναι τεράστια. Τελευταίαμόδα, τα σεξουαλικά όργια μεταξύατόμων του ίδιου φύλου που απο-σπούν ιδιαιτέρως θετικά σχόλια κυ-ρίως από Βρετανούς τουρίστες.

Σχόλια