Προσωπικα δεδομενα.Καπιταλιστικος ή Θρησκευτικος ο μεσαιωνας?

αλλ ει χειρας εχον βοες ίπποι τ' ηε λεοντες

ή γράψαι χείρεσσι και έργα τελείν άπερ άνδρες,

ίπποι μέν θ' ιπποισι, βόες δε τε βουσίν όμοίας

και θεών ιδέας έγραφον καί σώματ' εποίουν

τοιαύθ', οίον περ καυτοί δέμας ειχον <εκαστοι>.

Ξενοφανης ( 570-480 π.χ)

Αν ειχαν χερια τα βοδια και τα αλογα και οι λεοντες και μπορουσαν να γραψουν με τα χερια τους και να διηγηθουν τα εργα τους οπως οι ανθρωποι,

οι ιπποι , θα ζωγραφιζαν τους θεους ομοιους, ως ιππους , τα βοδια ως βοδια, και τα σωματα θα τα σχηματιζαν τετοια οπως ο καθενας εχει το τα δικο του σωμα

------------------------------------------------------------------------------------

Ο λογος περι της προαιρετικης πλεον παρακολουθησεως του μαθηματος των θρησκευτικων και την απλουστερη διαδικασια απαλλαγης όσων μαθητών δεν επιθυμούν να παρακολουθήσουν το μάθημα των Θρησκευτικών στα σχολεία, αφού στο εξής θα απαιτείται μια απλή δήλωση των γονέων, χωρις ουδεμια αιτιολογησι. Ως αποτελεσμα του σεβασμου των προσωπικων δεδομενων...


Βεβαιως χωρις κανεις να υποτιμα την περιορισμενη ηθικη που προσφερει καθε θρησκεια και παντοτε αναλογα την εποχη και τον λαο στον οποιο απευθυνεται, φοβουμεθα οτι προκαλειται η κοινη λογικη, οταν ταυτιζεται η διδαχη των θρησκευτικων με την δικαιοσυνη και την αγαπη και η απουσια αυτης να μεθοδευει την μεταροπη της ζωής των Ελληνοπαιδων σε « ζούγκλα και Σικάγο. "Κατ' εικόνα και ομοίωση" του καπιταλιστικού μεσαίωνα... Κάτω απ' τη μπότα του οποίου εκατομμύρια ανθρώπων δεινοπαθούν και ουσιαστικά και κυριολεκτικά σταυρώνονται
».

Δηλαδη οταν η διδαχη των θρησκευτικων ,το ευαγγελιο, η σαρια, απευθυνεται στη Ρουαντα την ζιμπαουε και τη Νιγηρια , ή παλαι ποτε στους νομαδες ισραηλινους που ζουσαν και φιλοσοφουσαν με τα ζωα, βεβαιως ηταν γι αυτους μια πηγη στον ποταμο της ερημου. Η πρωτολεια εννοια της «ηθικης». Για τους ελληνες όμως? Για τον Σωκρατη που ηπιε το κωνειο χαριν σεβασμου της εννοιας του Δικαιου?, Για τους εχοντας ελληνικη παιδεια, το αντιδωρο ειναι προφανως ασημαντο.

Ας υποθεσουμε οτι ενας νεος διαβαζει στον Ξενοφανη στο περι Φυσεως την αποψι του περι θεου.Σας την θυμιζω φιλοι μου:

«Εις θεος εν τε θεοισι και ανθρωποισι μεγιστος, ου τι δεμας θνητοισι ομοιος ουδε νοημα, ούλος ορά, ούλος δε νοει, ούλος δε τ ακουει»

Δηλαδη

«Ένας θεός (υπάρχει) ο μέγιστος ανάμεσα στους θεούς και τους ανθρώπους , ο οποίος δεν μοιάζει με τους ανθρώπους ούτε στο σώμα , ούτε στο πνεύμα, ολος βλεπει, ολος αντιλαμβανεται, ολος ακουει»

Αντιπαραβαλω σ αυτην την Γενεσι της Παλαιας ( νομιζω οτι στη δημοτικια λεγεται παλια διαθηκη) διαθηκης Π.χ Για τον γενεαρχη Αβρααμ (Γενεσις ΙΒ 11-19) πληροφορουμεθα οτι ο Αβραμ ως επαγγελματιας μαστρωπος παρουσιασε την γυναικα του Σαρα ως αδελφη του στον Φαραω ο οποιος δεν εχασε την ευκαιρια να γνωρισθη καλλιτερα με την Σαρα «ινα ευ μοι γενεται δια σε» και κατ αυτο τον τροπο «εγενοντο προβατα και μοσχοι και ονοι και παιδες» στον Αβρααμ. Καποτε ομως ο Φαραω εμαθε την αληθεια και παρουσια της Σαρας τον ερωτησε γιατι δεν του ειπε οτι ειναι συζυγος του και γιατι του ειπε ο Αβρααμ οτι ηταν αδελφη του? Τον διεταξε δεν να παρη την γυναικα του και να φυγη τρεχοντας

(«λαβων αποτρεχε» )..

Το ισοζυγιο της ωφελειας ειναι προφανες...

Εστω κι αν συνυπολογιισουμε την εφαρμογη των μηνυματων αγαπης στο μετρο και το βαθμο της λογικης, της καινης διαθηκης όχι όμως της παλαιας που ειναι μισητικη , εκδικητικη , περιγραφει ανωμαλες σχεσεις , δικαιολογει αμαρτηματα (ΔΑΒΙΔ) που δεν στεκουν σε καμια λογικη ( ή θυσια του Αβρααμ)

Συνεπως αν θα επρεπε κατα την γνωμη μου να διερωτωμεθα για τα χαλια της παιδειας μας, τον πνευματικο μεσαιωνα, την ανηθικοτητα , την πολιτιστικη βουγκαμαρα μας, την αγλωσσια, τον νοητικο ογκανισμο του νεο ελληνα, θα επρεπε να συγκεντρωνουμε τις αιτιασεις μας στην μηδαμινη γνωσι που προσφερουν τα σχολεια και οι εκπαιδευτικοι μας εν σχεσει προς την Ελληνικη Φιλοσοφια και την Ελληνικη Γλωσσα.Και οχι εν τω προκειμενω στα προσωπικα δεδομενα και τον σεβασμο τους.

Εκει που θα συμφωνησω για την συνθλιπτικη καταστροφη που δημιουργει η κατ επιφασιν προστασια των προσωπικων δεδομενων, ειναι η εμετικη υποκρισια των υποστηρικτων του σεβασμου των προσωπικων δεδομενων, που επικεντρωνουν το ενδιαφερον και την φιλανθρωπια των στις προσωπικες στιγμες κακοποιων ή δολοφονων σε δημοσιους χωρους οπου η υπαρξις μηχανων ληψεως θεωρειται παραβιασις του ασυλου της «ιδιωτικης ζωης» Ή παλι την μη δημοσιευσι του ονοματος ειδεχθων ανωμαλων εγκληματιων ή και δραπετων απο την φυλακη χαριν «προστασιας» των λεγομενων προσωπικων δεομενων.

Ναι, αυτη η υποκριτικη ελευθεριοτητα που εν τη ουσια ισοδυναμει με προστασια προς τους δολοφονους και κακοποιους αδιαφορια εως μισος προς τον συμπολιτη μας τον «αστο» , ειναι βεβαιο οτι βοηθα και συνδραμει να επικρατησει το δικιο της ζουγκλας, να γινουμε οπως ητο το Σικαγο καποτε , δηλαδη οπως ειναι σημερα οι Ελληνικες πολεις. Οπου η ζωη του καθ ενος μας, των παιδιων μας, ειναι στα χερια και την διαθεσι του οιονδηπουε ανωμαλου, αρκει να μην θιγουν τα «προσωπικα»του δεδομενα...

ΙΑΣΩΝ


Σχόλια