Aντιπαραθεση Τσουκατου-ΠΑΣΟΚ για τα ματια του κοσμου. Ραψανε την νυφη (ΠΑΣΟΚ) και μας την παρουσιαζουν για παρθενα.


Τσουκατος: Τα λεφτα πηγαν στο κομμα.
Αυγερινος:Δεν ξερω τιποτα. Εγω κατι προβατα εβισκα εδω παραπερα και ξαφνικα ειδα κατι μαρκα να περνανε απο μπροστα μου. Κανω ετσι τι να δω? Ηταν αληθινα. Ομως δεν πηρα τιποτα γιατι δεν ειναι σωστο. Εμεις στο πασοκ ειμαστε ηθικοι. Αν ειναι δυνατον να παρουμε λεφτα....
Τα νεα: Περιεργη συναντηση των 2 πριν τις δηλωσεις.
Γιατι περιεργη?
Εγω ξερω τι συνεβη.
Ηθελε ο Τσουκατος να βγαλει μια ανακοινωση αλλα δεν ειχε στυλο.
Περνει τηλεφωνο τον Αυγερινο και τον ρωταει...
Ρε Αυγερινε (η πουλια και ο αυγερινος) μηπως εχεις στυλο για εδω δεν εχω.
Να Θοδωρα ελα αγορι μου απο εδω να θυμηθουμε και τα παλια να πιουμε και κανα ουζακι....
ΑΑΑ ωραιες εποχες τοτε Θοδωρα...
Κατσανε , ξαποστασανε ηπιανε τα ουζα τους θυμηθηκανε τα παλια (κοτερα κλπ) και στο τελος λεει ο Θοδωρας...
Δεν μου δινεις και κεινο το στυλο...
Και του τοδωσε και εγραψε ο Θοδωρας...
Και ο Αυγερινος με το ιδιο στυλο την εγραψε....
Και το πιο κουλο?
Οι φημες λενε οτι επειδη ουτε ο Αυγερινος ειχε στυλο τους δανεισε (και στους δυο) το δικο του ο στρατηγος....
Ρε τι γινεται στον κοσμο...

Σχόλια