Ποιες εταιρειες φοβηθηκαν την στοχοποιηση και παγωνουν η μειωνουν τιμες; Θυμιζουμε οτι 30% περιπου των τιμων ειναι καθαρη, πλερια κερδοσκοπια...


απο in.gr
Η αλυσίδα Α-Β Βασιλόπουλος, η οποία προχώρησε την περασμένη Δευτέρα σε μειώσεις τιμών σε βασικές κατηγορίες προϊόντων (γάλατα ψυγείου, γιαούρτια, παιδικές πάνες και απορρυπαντικά πλυντηρίου ρούχων 5% φθηνότερα και όλα τα ρύζια, όσπρια και ζυμαρικά 8% φθηνότερα), κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης των μετόχων της προανήγγειλε ότι εντός της επόμενης εβδομάδας θα ανακοινώσει και άλλες μειώσεις τιμών.
Επίσης, ο όμιλος Carrefour Μαρινόπουλος ανακοίνωσε ότι από 9 Ιουνίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου 2008, μειώνει κατά 5% τις τιμές σε 1.000 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (προϊόντα Carrefour) στους πελάτες των Carrefour και Champion Μαρινόπουλος που διαθέτουν κάρτες Club Carrefour και Κερδοκάρτα.
Επίσης.
Ελληνική Βιομηχανία Ζάχαρης (μειώσεις), Κατσέλης (μειώσεις στο προϊόντα άρτου), Coca Cola (πάγωμα ανατιμήσεων), Μινέρβα (πάγωμα ανατιμήσεων), Βeiersdorf (μειώσεις στα προϊόντα Νivea), Ρrocter & Gamble (μειώσεις σε παιδικές πάνες και απορρυπαντικά πλυντηρίου) και Κraft (πάγωμα ανατιμήσεων).
Την Τετάρτη, η Metro ανακοίνωσε μειώσεις τιμών
από 4% μέχρι 20% σε 1.000 κωδικούς που καλύπτουν όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων διατροφής (επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα).
Από την περασμένη Δευτέρα, σχετικές ανακοινώσεις είχαν κάνει 16 εταιρείες για διάφορα είδη.
-----------------------------------
Εμεις θυμιζουμε οτι οι τιμες θα πρεπει να πεσουν κατα 30% περιπου μεσοορικα στην αγορα για να μιλαμε για κανονικες τιμες.
Αρα δεν πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι και να συνεχισουμε να τους κραζουμε.
Ειναι το μονο που φοβουνται.

Σχόλια