απο τα νεα.
Όπως όλα δείχνουν ο ανταγωνισμός στην Ελλάδα δεν λειτουργεί καθώς ακόμα και η είσοδος στην αγορά προϊόντων γάλακτος ιδιωτικής ετικέτας από όλες σχεδόν τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και μάλιστα σε τιμές που αρχίζουν από 0,75 ευρώ και δεν ξεπερνούν το 1 ευρώ δεν φαίνεται να πίεσαν τις μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες να μειώσουν τις τιμές των προϊόντων τους ή να παγώσουν τις ανατιμήσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι από τον Δεκέμβριο του 2007 έως σήμερα η τιμή του φρέσκου παστεριωμένου αυξήθηκε περίπου κατά 14%.
---------------------------------------
Θα πρεπει σιγα σιγα να αρχισουμε να μιλαμε για ολες τις αιτιες της ακριβειας.
Γιατι να μην πουμε για τα κομπλεξ του ελληνα καταναλωτη?
Ο ελληνας θελει να φαινεται στα ματια των γειτονων του οτι ειναι ανετος.
Θελει να παιρνει το ακριβοτερο προιον.
Επειδη εχει το κομπλεξ του πρωην φτωχου γινεται αντικειμενο εκμεταλευσης απο την αγορα.
Ολη η πιατσα ξερει οτι αν πουλησεις μουρη στον ελληνα μπορεις για το ιδιο προιον να του τα παρεις χοντρα.
Μαλιστα αν τον προσβαλεις κιολας θα του τα παρεις ακομα πιο χοντρα.
Αρκει να μην δειξει οτι δεν ειναι ανετος....
(καντε κλικ στην εικονα για να δειτε καλυτερα κοστολογια και τιμες)
Σχόλια
Ο λαός πρέπει να είναι λίγο πονηρεμένος.