Είναι απίστευτο κι όμως Ελληνικό! Τον Ιούνιο του 2004 αγόρασα ένα καινούργιο αυτοκίνητο τύπου Ford Maverick από την ΒΕΛΜΑΡ ΑΕΒΕ του ομίλου Βασιλάκη. Όμως το προϊόν ήταν μη ασφαλές και ο αγοραστής ασφαλώς..ηλίθιος. Στο αυτοκίνητο αυτό η μία από τις βάσεις στήριξης της μηχανής ήταν ωσί παρούσα (!) επειδή η βίδα στήριξής της δεν είχε συναρμολογηθεί ως οι προδιαγραφές της επέβαλαν. Αποτέλεσμα. Σε μια ανηφορική και κλειστή στροφή ένιωσα σεισμικούς κραδασμούς με αποτέλεσμα να απεμπλακεί η ταχύτητα και το ρυμουλκούμενο να με σύρει προς τα πίσω! Σωθήκαμε η οικογένειά μου κι εγώ από θαύμα! Α ναι.. Φυσικά και άλειψα με μαύρο σάλιο ένα εξώδικο για να το στείλω στην εταιρία. Για να μ΄ αλείψει κι εκείνη γράσο. Προκλητικά αδιαφορούσα στα εξώδικά μου με ρώτησαν απλώς αν κατά το ατύχημα έτρεξε αίμα. Ως Δράκουλες. Λυπήθηκα που δεν ικανοποίησα την δίψα τους και προσέφυγα στο τεχνικό επιμελητήριο και την Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή. Το πρώτο υπήρξε κόλαφος για την Ford Motor Hellas. Δια δύο πραγματογνωμοσυνών του καταδίκασε την εταιρία για εγκληματική αμέλεια. Μαζί και τον εξωνημένο τεχνικό σύμβουλό της ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ παρουσίασε το συγκεκριμένο όχημα ως Παρθενώνα! (Παρά ταύτα παραπέμφθηκε από το ΤΕΕ στο πειθαρχικό με το ερώτημα της οριστικής διαγραφής). Η δεύτερη, η Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή καταδίκασε την εταιρία σε πρόστιμο 15000 ευρώ (τόσο αυστηρά ή τόση αξία είχε η ζωή μου) για την πώληση ενός μη ασφαλούς προϊόντος..
Κατέφυγα σε ασφαλιστικά μέτρα και αγωγή υποχρεώνοντας έτσι την Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή να παραπέμψει την υπόθεση στο Πολυτεχνείο απ' όπου ήρθε για την Ford η χαριστική βολή. «Εγκληματικές ευθύνες φέρουν τόσο η κατασκευάστρια όσο και η πωλήτρια εταιρία διότι επί πολλά χιλιόμετρα εξέθεσαν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές (!)γράφει ο διευθυντής του εργαστηρίου οχημάτων του Πολυτεχνείου κ. Σπέντζας. Στο μεταξύ είχα αποκαλύψει τι νομίζετε. Ότι το αυτοκίνητό μου είναι αγνώστου καταγωγής γιατί ο αριθμός πλαισίου παρέπεμπε σε διαφορετικά μοντέλα αυτοκινήτων! Ναι όπως το διαβάσατε.. Και αυτό με την κάλυψη τόσο του υπουργείου Μεταφορών όσο και του υπουργείου Οικονομικών διά των τελωνιακών! ( τώρα μου δηλώνουν φυσικά ανεπισήμως ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα (!) γιατί το κάθε όχημα που εισάγεται είναι ότι δηλώσει ο εισαγωγέας του! Α ρε Τσαρούχη.. Μπορεί δηλαδή να είναι μεταχειρισμένο και να εισαχθεί ως καινούργιο! Έτσι εξαπατώνται τόσο ο αγοραστής όσο και το κράτος που δεν εισέπραξε δασμούς.)
Και όχι μόνον αυτό. Αλλά και ότι το αυτοκίνητο δεν κατασκευάστηκε στην Γερμανία όπως στην έγκριση τύπου που έλαβε από το Λουξεμβούργο αναφέρεται, αλλά στο Hallewood του Αγίου Βερνάρδου Βραζιλίας. Απόδειξη το ότι με βάση τους κωδικούς του Υπουργείου Μεταφορών το συγκεκριμένο όχημα, πρώτον δεν παραπέμπει σε κανένα εργοστάσιο κατασκευής (μας ήρθε από το πουθενά) και δεύτερον πρόκειται για ένα ημιφορτηγό! Άρα η επίσημη άδεια που κατέχω είναι πλαστή! Σε μια δε περίπτωση στα έντυπα του τελωνείου δηλώνεται ότι το αυτοκίνητο είχε προηγούμενη χώρα ταξινόμησης τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. ( Το αστείο είναι πως την (αμισθί;) υπεράσπισή τους ανέλαβε βουλευτής του Ελληνικού κοινοβουλίου ο οποίος δήλωσε ότι αυτό καταγράφηκε από λάθος, γιατί το.. κακό υπουργείο τσιγκουνεύτηκε να αλλάξει τα έντυπα τελωνισμού των οχημάτων! Ναι έτσι είπε ακριβώς!) Διαφθορά καραμπινάτη.. Ε, και. Τώρα που ξεπούλησαν αυτοί όλη την αποθήκη τους και που κατέθεσα μήνυση και αγωγή, αποκαλύφθηκε ότι του ιδίου τύπου αυτοκίνητα αποδείχθηκαν με πραγματογνωμοσύνες του Πολυτεχνείου σάπια εντελώς.. «Στα τριάντα εννιά χρόνια της καριέρας μου γράφει ο διευθυντής του εργαστηρίου οχημάτων του Πολυτεχνείου καθηγητής κ. Σπέντζας δεν έχω ποτέ συναντηθεί ξανά με τόσο ευτελή υλικά τοποθετημένα σε καινούργιο προϊόν».
Α.. ναι.. Μην το ξεχάσω και αδικήσω την πέραν πάσης υποψίας Ford Motor Hellas. Κατά την ακροαματική διαδικασία και αφού το ΤΕΕ είχε πετάξει στα σκουπίδια τον πραγματογνώμονά τους μαζί με την πραγματογνωμοσύνη του, «κουβάλησαν» έναν καθηγητή από το Πανεπιστήμιο Πατρών ο οποίος σε ένα παραλήρημα μεγαλείου, αφού δήλωσε ότι είναι κατασκευαστής οχημάτων (!) πρόσθεσε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι προϊόν ενός ανώτερου μυαλού! Με υποχρέωσαν έτσι να τον ψάξω. Για να βρω τι νομίζετε. Ότι είναι κοντά στα εξήντα και είναι ακόμη επίκουρος και ότι κατά τις τελευταίες κρίσεις παρέμεινε στάσιμος. Θα πάρει σύνταξη ως επίκουρος δηλαδή. ( η απόφαση αυτή της συγκλήτου ανεπέμφθη από το υπουργείου παιδείας για να κριθεί ξανά. Προφανώς είναι δικός τους.. Ή μεταπήδησε εσχάτως για να διασωθεί...)
Τι έγινε; Το Πανεπιστήμιο Πατρών μου ανακοίνωσε δια του Πρύτανη κ. Κουμπιά επισήμως, ότι η γνώμη του κυρίου αυτού δεν δεσμεύει τα θεσμικά του όργανα, συμπεριλαμβανομένου και του εργαστηρίου οχημάτων και ότι οι τεχνικές απόψεις που έχει καταθέσει είναι προσωπικές! Τόσο τον εκτιμούν. Μην κρυφογελάς.. Δεν είναι αστείο.. Γιατί μπορεί να υπάρχουν και άλλα μη ασφαλή προϊόντα που κυκλοφορούν όπως το δικό μου σαν «οβίδες» φονικές, και που ψάχνουν ανάμεσά μας για το επόμενο θύμα τους. Που μπορεί να είμαι και πάλι εγώ.. Η εσύ συνταξιδιώτη μου. Γι αυτό εκ των προτέρων σου ζητάω συγνώμη. Για τον προαναγγελθέντα θάνατό σου...
YΓ. Φυσικά και δεν ευθύνεσαι εσύ που δεν το γνώριζες. Φταίνε όλοι εκείνοι που στο έκρυψαν. Οι συνήθεις ύποπτοι. Αυτοί που εκδίδουν και εκδίδονται με αντίτιμο τις χορηγίες στις εκπομπές τους ή στα blogs τους!!.. Έτσι ποια πουτάνα θα στραφεί κατά του νταβατζή της..
Κατέφυγα σε ασφαλιστικά μέτρα και αγωγή υποχρεώνοντας έτσι την Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή να παραπέμψει την υπόθεση στο Πολυτεχνείο απ' όπου ήρθε για την Ford η χαριστική βολή. «Εγκληματικές ευθύνες φέρουν τόσο η κατασκευάστρια όσο και η πωλήτρια εταιρία διότι επί πολλά χιλιόμετρα εξέθεσαν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές (!)γράφει ο διευθυντής του εργαστηρίου οχημάτων του Πολυτεχνείου κ. Σπέντζας. Στο μεταξύ είχα αποκαλύψει τι νομίζετε. Ότι το αυτοκίνητό μου είναι αγνώστου καταγωγής γιατί ο αριθμός πλαισίου παρέπεμπε σε διαφορετικά μοντέλα αυτοκινήτων! Ναι όπως το διαβάσατε.. Και αυτό με την κάλυψη τόσο του υπουργείου Μεταφορών όσο και του υπουργείου Οικονομικών διά των τελωνιακών! ( τώρα μου δηλώνουν φυσικά ανεπισήμως ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα (!) γιατί το κάθε όχημα που εισάγεται είναι ότι δηλώσει ο εισαγωγέας του! Α ρε Τσαρούχη.. Μπορεί δηλαδή να είναι μεταχειρισμένο και να εισαχθεί ως καινούργιο! Έτσι εξαπατώνται τόσο ο αγοραστής όσο και το κράτος που δεν εισέπραξε δασμούς.)
Και όχι μόνον αυτό. Αλλά και ότι το αυτοκίνητο δεν κατασκευάστηκε στην Γερμανία όπως στην έγκριση τύπου που έλαβε από το Λουξεμβούργο αναφέρεται, αλλά στο Hallewood του Αγίου Βερνάρδου Βραζιλίας. Απόδειξη το ότι με βάση τους κωδικούς του Υπουργείου Μεταφορών το συγκεκριμένο όχημα, πρώτον δεν παραπέμπει σε κανένα εργοστάσιο κατασκευής (μας ήρθε από το πουθενά) και δεύτερον πρόκειται για ένα ημιφορτηγό! Άρα η επίσημη άδεια που κατέχω είναι πλαστή! Σε μια δε περίπτωση στα έντυπα του τελωνείου δηλώνεται ότι το αυτοκίνητο είχε προηγούμενη χώρα ταξινόμησης τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. ( Το αστείο είναι πως την (αμισθί;) υπεράσπισή τους ανέλαβε βουλευτής του Ελληνικού κοινοβουλίου ο οποίος δήλωσε ότι αυτό καταγράφηκε από λάθος, γιατί το.. κακό υπουργείο τσιγκουνεύτηκε να αλλάξει τα έντυπα τελωνισμού των οχημάτων! Ναι έτσι είπε ακριβώς!) Διαφθορά καραμπινάτη.. Ε, και. Τώρα που ξεπούλησαν αυτοί όλη την αποθήκη τους και που κατέθεσα μήνυση και αγωγή, αποκαλύφθηκε ότι του ιδίου τύπου αυτοκίνητα αποδείχθηκαν με πραγματογνωμοσύνες του Πολυτεχνείου σάπια εντελώς.. «Στα τριάντα εννιά χρόνια της καριέρας μου γράφει ο διευθυντής του εργαστηρίου οχημάτων του Πολυτεχνείου καθηγητής κ. Σπέντζας δεν έχω ποτέ συναντηθεί ξανά με τόσο ευτελή υλικά τοποθετημένα σε καινούργιο προϊόν».
Α.. ναι.. Μην το ξεχάσω και αδικήσω την πέραν πάσης υποψίας Ford Motor Hellas. Κατά την ακροαματική διαδικασία και αφού το ΤΕΕ είχε πετάξει στα σκουπίδια τον πραγματογνώμονά τους μαζί με την πραγματογνωμοσύνη του, «κουβάλησαν» έναν καθηγητή από το Πανεπιστήμιο Πατρών ο οποίος σε ένα παραλήρημα μεγαλείου, αφού δήλωσε ότι είναι κατασκευαστής οχημάτων (!) πρόσθεσε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι προϊόν ενός ανώτερου μυαλού! Με υποχρέωσαν έτσι να τον ψάξω. Για να βρω τι νομίζετε. Ότι είναι κοντά στα εξήντα και είναι ακόμη επίκουρος και ότι κατά τις τελευταίες κρίσεις παρέμεινε στάσιμος. Θα πάρει σύνταξη ως επίκουρος δηλαδή. ( η απόφαση αυτή της συγκλήτου ανεπέμφθη από το υπουργείου παιδείας για να κριθεί ξανά. Προφανώς είναι δικός τους.. Ή μεταπήδησε εσχάτως για να διασωθεί...)
Τι έγινε; Το Πανεπιστήμιο Πατρών μου ανακοίνωσε δια του Πρύτανη κ. Κουμπιά επισήμως, ότι η γνώμη του κυρίου αυτού δεν δεσμεύει τα θεσμικά του όργανα, συμπεριλαμβανομένου και του εργαστηρίου οχημάτων και ότι οι τεχνικές απόψεις που έχει καταθέσει είναι προσωπικές! Τόσο τον εκτιμούν. Μην κρυφογελάς.. Δεν είναι αστείο.. Γιατί μπορεί να υπάρχουν και άλλα μη ασφαλή προϊόντα που κυκλοφορούν όπως το δικό μου σαν «οβίδες» φονικές, και που ψάχνουν ανάμεσά μας για το επόμενο θύμα τους. Που μπορεί να είμαι και πάλι εγώ.. Η εσύ συνταξιδιώτη μου. Γι αυτό εκ των προτέρων σου ζητάω συγνώμη. Για τον προαναγγελθέντα θάνατό σου...
YΓ. Φυσικά και δεν ευθύνεσαι εσύ που δεν το γνώριζες. Φταίνε όλοι εκείνοι που στο έκρυψαν. Οι συνήθεις ύποπτοι. Αυτοί που εκδίδουν και εκδίδονται με αντίτιμο τις χορηγίες στις εκπομπές τους ή στα blogs τους!!.. Έτσι ποια πουτάνα θα στραφεί κατά του νταβατζή της..
Σχόλια
Τέτοια πιστοποιητικά έχουν και τα καινούργια αεροσκάφη που φέρνει η αεροπορική του (Βασιλάκη) εταιρία;
Ρωτάω.
ΕΠΙΣΗΣ, ΜΗΠΩΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΟΥ;ΛΕΩ, ΜΗΠΩΣ;
ΕΠΙΣΗΣ,ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ (Η ΣΧΕΔΟΝ) ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (!?!) ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΚΙ ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΤΑ 15' ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ;;;