Για ποιο λογο λοιπον κανουν sex οι ανδρες και για ποιον οι γυναικες;


Εψαξαν οι καλοι επιστημονες (e-go.gr) και βρηκαν οτι υπαρχουν 200 περιπου λογοι εκτος απο αυτους που ολοι ξερουμε (αγαπη, ποθος) για τους οποιους θα μπορουσε καποιος να κανει sex.
Ριχτε μια ματια σε μερικους.
«Δεν ήξερα πώς να πω όχι».
«Τον λυπήθηκα».
«Είχα τα νεύρα μου και ήθελα να ηρεμήσω».
«Επειδή όλοι οι γύρω μου έκαναν το ίδιο».
«Γιατί δεν πρέπει να χάνεις καμιά ευκαιρία για σεξ».
«Θα έχανα τη φήμη μου ως εραστής».
«Γιατί είχα τσακωθεί με το σύντροφό μου και ήθελα να τον εκδικηθώ».
«Δεν είχα πάει στο γυμναστήριο κι έτσι γυμνάστηκα».
«Για να κάψω θερμίδες».
«Ήταν πεσμένη η αυτοπεποίθησή μου».
«Χρειαζόμουν προαγωγή».
«Είχα πολλή δουλειά και η έλλειψη σεξ με αποσυντόνιζε».
«Για να πάω κόντρα στους γονείς μου».
«Γιατί ήταν Δον Ζουάν».
«Γιατί είχα αϋπνία».
«Γιατί μου έκανε ένα πολύ ακριβό δώρο».
Αυτον τον τελευταιο πρεπει να τον ειπε γυναικα παντως....
Οπως και αυτον για την προαγωγη...
Τα λενε κιολας οι ατιμες...(δεν φτανει που τα κανουν)

Σχόλια