Παρεξηγηθηκε ο Βενιζελος απο την κινηση Γιωργου. Η Ευα;




Την ενοχληση του διαρεει ο Βενιζελος απο την κινηση Γιωργου να τον καλεσει για να χαιρετησουν τουςε συνεδρους του πασοκ και να περασουν την εικονα της ενοτητας.
Πραγματι επρεπε να τον ειχε προειδοποιησει για να προλαβει να παρει το καταλληο υφος.
Ισως ομως να ενοχληθηκε και απο την κινηση Γιωργου να μην εκλεξει κανενα πρωην υπουργο στο πολιτικο συμβουλιο.
Και απο τα δυο ενοχληθηκε ο Βενιζελος.
Σου λεει αμα ειναι να περναμε την εικονα της ενοτητας τι κανω εγω εδω?
Μπρικια κολλαω?
Πως θα βγω αυριο μεθαυριο που λεει ο λογος να πω οτι διαφωνουσα με ολα αυτα?
Και διαφωνουσα και σηκωνα τα χερακια?
Δυο καλες κινησεις για τον Γιωργο λοιπον.
Βεβαια απο το Μεγα τον εκραξαν σημερα το βραδυ.
Λογικο ετσι θα παει η δουλια ως τις ευρωεκλογες.
Ο Καψης με το γνωστο ξινισμενο υφος του ολο στη γκρινια ητανε.
Οσο μπορει πρεπει να τους εκθετει ο Γιωργος.
Απο τη μια να τους εκθετει και απο την αλλη να τους απομονωνει απο το κομμα.
Και την καταλληλη στιγμη να τους διαγραψει.
Αλλος ομως ειναι ο δικος μου καημος.
Η Ευα Η Καιλη τι λεει για ολα αυτα?

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
γεια σου-ειμαι η ευα καιλη-εμενα δεν με ενδιαφερει το πασοκ αλλα μόνο ο ευάγγελος βενιζέλος γιατί είπε θα μου βρεί άνδρα πλούσιο
αυτά φιλλάκια γλυκιέ μου αχαχαχ
Ο χρήστης wolf είπε…
με ιδιαιτερη χαρα και συγκινηση καλωσοριζω τη Ευα.