Αλογοσκουφης για αυξησεις στους μισθους και συνταξεις

Εχω πει πολλες φορες οτι η Ελλαδα ειναι ενας οικονομικος παραδεισος.

Ξερω οτι οι Ελληνες γκρινιαζουν.

Ο Ελληνας ολο στην γκρινια ειναι φιλοι και φιλες.

Δεν τον πιανεις πουθενα.

Του δινω αυξηση και αυτος γκρινιαζει.

Ειρωνευεται οτι δηθεν δεν βγαινει με 1000 ευρω.

Πες οτι τον πιστευω.

Και αυτοι που γεμιζουν καθε Σαββατο τας μεγαλας πιστας τι ειναι φιλοι μου? Κινεζοι? Γιατι εγω μια χαρα ελληναρες τους βλεπω.

Αν μπορεις βρες τραπεζι Σαββατο η Παρασκευη η ακομα ακομα και Πεμπτη. Και δεν σου λεω για σοβαρο μπουζουκι πχ Τερζη που ενταξει να το καταλαβω. Εδω και εθνικη οδο να πας που λεει ο λογος δεν σε βαζουν ουτε στο μπαρ.

Ε βεβαια μου εχουν μαθει ολοι οι συνταξιουχοι και οι μισθωτοι στην ντολτσε βιτα. Στολιζονται σαν να πηγαινουν στο μεγαρο και πανε και ανεβαινουν στα τραπεζια. Μετα μου ερχονται και μου ζητανε αυξηση στη συνταξη. Ε οχι φιλε συνταξιουχε ε οχι φιλε μισθωτε να πας να ζητησεις απο τον Λεπα την αυξηση.

Δεν βγαινω φιλοι μου. Το μαγαζι εχει εξοδα. Μια μερσεντες που λεει ο λογος να μου ζητησει ο ταδε υπουργος να τα 200 χιλιαρικακια. Ετσι ειναι φιλε συνταξιουχε ο υπουργος με μερσεντες θα παει στη δουλια του με τι θα παει με παπακι?

Απο που θα τα βρω εγω αυτα τα 200? Απο σενα θα τα βρω φιλε συνταξιουχε απο ποιον θελεις να τα βρω απο μενα? Φιλοσοφησε το. Ολα ερχονται και παρερχονται. Μονο η καλη καρδια μενει . Εχει ο Θεος. Ασχολησου με το ποιος θα βγει Αρχιεπισκοπος.

Τα αλλα τα επιγεια αστα πανω μου.

Μην αγχωνεσαι.

ΥΓ. Οι δηλωσεις αυτες δεν ειναι βεβαια αληθινες. Αλλιμονο

Σχόλια